hmm interessant jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meh... ik ga 2Doc kijken. Interessante docu over Syrië
Je hebt nu ook een uitzendinggemist website op het internet, kun je terugkijken in online player vormquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pauw ook wel vanavond... dilemma...
2Doc kijk ik altijd terug, liveshows bijna nooit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik ga voor Pauw, ik kijk 2doc wel later terugquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een uitzendinggemist website op het internet, kun je terugkijken in online player vorm
Is dat nieuw, Hans?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt nu ook een uitzendinggemist website op het internet, kun je terugkijken in online player vorm
Kan dat ook met Utopia?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat terugkijken ben ik niet zo goed in. Doe het vaak toch niet...quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
2Doc kijk ik altijd terug, liveshows bijna nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |