abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157935191
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_157935383
Nog van harte gefeliciteerd met V Rady! Vroeg me laatst al af hoe het met jullie is. Wat is ie al groot ineens! Knapperd hoor.

Mehehe die foto Estrys, dat gezicht :') Sneu dat ie zich nog niet lekker voelt.

Fijn dat het beter gaat MwCactus!

En nu ga ik gauw liggen, voordat Q die "song of my people gaat doen" :P Vroeg slapen weer niet goed gelukt..
pi_157935918
Wat is deze?
Vandaag jarig en ro gaf me 4 grote cadeaus!
1. Voorwaarts KRUIPEN! Waaaaaaaaaaaat
2. Aan de bank optrekken en staan. :o
3. Tijdens het avondeten lekker rustig spelen in de mc (op visite), waardoor iedereen rustig kon eten.
4. In slaap gevallen in de mc en over kunnen leggen in bed. Ze slaapt nog!

Ik weet niet hoor, maar wat is dit een fijn ro-daagje zo.
Moet nog even iets liefdevols zeggen.
Ro slaapt in een bedje die we aan ons bed vastgemaakt hebben. Helaas is haar bedje nog niet op de gelijke hoogte als ons matras dus zij slaapt nu 15 cm lager (andere optie was 15 cm hoger, maar dan zou ze eruit kunnen rollen).
Elke nacht wordt ze wel een keer wakker en dan is het alsof ze me ruikt ofzo, want ze weet me precies te vinden.
Dan draait ze -terwijl ze slaapt!- helemaal naar me toe en dan voel ik haar handjes op m'n arm en haar hoofdje erop rusten. Zo ontzettend lief. Kan er alleen nooit een foto van maken, want dan wordt ze wakker. En wakker worden betekent jammeren en willen drinken (wat soms wel 20 min duurt... Alsof ze weer 2 weken oud is!).

Oh en ze heeft een soepoog. Wat is dat sneu zeg. Blijf bezig met watjes. Gelukkig helpt bv ook.

Pinq,
Hoe gaat het nu? Nog steeds opgeblazen?

Ludan,
Ben je nog naar de huisartsenpost gegaan?

Draagdoeken knopen
Ik knoop echt overal en maak me nooit druk om viezigheid. Oke. Blubber zou ik niet doen, maar verder?
Ik heb nog nooit viezigheid ontdekt op m'n draagdoek eigenlijk :o
Dusse.. Lekker knopen!
pi_157935921
Nou, we zijn weer thuis hoor. Het valt mee allemaal, misschien is manlief een longontsteking aan het ontwikkelen maar zo ver is het nog niet. Maar nu is hij wel officieel zielig natuurlijk. :')

Ik voel me ook erg beroerd, door de koorts kolfde ik vanochtend maar heel weinig en merk ook aan Wolk dat mijn productie af is genomen. Ze regelt weer, hangt al de halve dag aan de borst.

Zal blij zijn als ik mijn bed in kan zo, morgen extra vroeg op om de baby lopend bij het KDV af te zetten. Dat is normaal gesproken een klusje voor mijn man met de auto. En dan college. :O
pi_157935939
Rady, V alweer 1. Wow! Gefeliciteerd!
pi_157935991
Fap, gefeliciteerd! En *O* voor Ro!

LuDann, beterschap voor jullie :*
pi_157937223
Wat een leuke foto's van V Radyhyn! Hebben jullie zoveel hout in huis of zijn de foto's elders gemaakt? En nog gefeliciteerd natuurlijk!

Faptist, jij ook gefeliciteerd! En fijn dat je een soort kado van Ro hebt gehad!

Beterschap LuDann! En sterkte morgenochtend...

Hier nog steeds een plakbaby. Gelukkig ook eens een dagje bij papa, want die had tot nu toe alleen maar makkelijke dagen alleen met O gehad, en nu begrijpt hij ook waarom ik af en toe zo weinig gedaan krijg overdag.
pi_157938377
Ik lig hier weer met een zeer blije baby.

Bezoek van werkgever ging eigenlijk nog wel goed. Ik heb van mijn ouders een mai tai gekregen en ik bedacht ineens dat ik W. daar wel in kon stoppen. Hij sliep in notime in die drager en toen mijn werkgever aankwam lag hij in coma weer op mijn arm :D . Ik ga 'm vaker dragen; hij vindt het prettig en ik heb dan m'n handen vrij.
pi_157938400
leuk Sil, ik zou zeggen zie je in het draagtopic! Tijd voor een doek :P let op werkt verslavend ;)

Nou het is weer dikke ellende. Na de voeding om half 1 slaapt hij steeds een hazenslaapje en dan hoor je hem slikken, of hij verslikt zich en begint hard te schreeuwen. Steeds wordt hij er wakker van. Het arme manneke is zo moe :'( Het is nu weer tijd voor de volgende voeding, begint de ellende weer van vooraf aan.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_157938567
Ach Estrys wat sneu... Kunnen ze de medicatie niet aanpassen?

Vraag; ik moet met W. naar 't consultatiebureau zo en net op de tijd dat hij een voeding gaat willen (verwacht ik). Hoe doen jullie dat? Nog voeden voor je weggaat of gewoon zien hoe 't loopt aldaar?
  dinsdag 1 december 2015 @ 07:36:57 #11
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157938620
Van te voren voeden. Maar je kan daar ook prima voeden hoor, de controle zelf duurde hier hooguit 10 minuten. Ik voed in de wachtruimte of bij de arts.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_157938631
Ik zou voor de rust proberen te voeden voor vertrek. Als hij niet wil kan je alsnog daar voeden. Voeding mag best ook eens op jouw verzoek. ;)
pi_157938635
Silliegirl, ik voedde dan voor ik wegging.

Nou, laten we het maar niet hebben over de nacht :') En voor hij sliep na het nieuwe bedritueel waren we 5,5u verder.
pi_157938672
Ik deed dan wel 's 1 borst thuis en 1 tijdens of na cb, idd op mijn verzoek ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157938677
Oh noh mijn baby blijkt 'gewoon' flink verkouden. Met zn raspende ademhaling. T is maar eng, ik heb echt nauwelijks geslapen vannacht, teveel op waakstand voor enge stik-spuug-hoestjes.

Dat wordt de vaccinaties uitstellen vrijdag.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157938741
Ach Pinq :*

S. clusterde tot 3:00 vannacht. Daarna wilde de peuter even niet meer slapen en vandaag ben ik paranimf bij de promotie van mijn bff. :O
pi_157938906
Thanks allemaal! Van tevoren nog even voeden dus!
Alhoewel het ook daar in de wachtruimte kan, ik moet er 20 minuten van tevoren zijn :') . Waarom dat dan weer zo is...

Limone: dat wordt een pittig dagje denk ik op zo weinig slaap.. Succes!

Ik snap soms niks van mijn baby. Gisteravond was 'ie ook weer huilerig en wilde maar niet slapen. Uiteindelijk heeft man met 'm gedoucht, toen was 'ie niet meer huilerig maar wel klaarwakker. Gevoed, nog klaarwakker (en weer huilerig) en uiteindelijk maar klaarwakker in zn wieg gelegd. Man en ik zaten naast de wieg op bed nog wat te praten en na een minuut of 10 dachten we "hey! Hij huilt heel nie!"
Ik voorzichtig in de wieg gespiekt, lag 'ie te slapen! :o 't was toen 23:00 .
Om 04:00 kwam 'ie voor een voeding. 5 uur slaap! *O*
pi_157938938
Silliegirl, wij moeten er 15 min van te voren zijn, zodat je rustig kunt uitkleden en de assistente rustig kan wegen en meten. Maar in 5 min red ik het ook.

Mijn baby is raar... 's avonds is het ledikant lava (ruim 5 uur over gedaan voor hij sliep gisteravond), 's ochtends kan ik hem wegleggen zonder ook maar een kik. Hij is niet eens twee uur op geweest, zo moe was hij. Maar dan ga ik hem straks na 2 uur weer wakker maken omdat hij zijn slaap niet overdag moet verslapen. Het voelt als zo'n cirkeltje...
pi_157938953
Je moet er zo vroeg zijn omdat je moet wegen en verschonen en uitkleden en die kleintjes het voor elkaar krijgen precies op dat moment alles onder te poepen en te plassen. Natuurlijk net als er een veel ervarener moeder over je schouder mee staat te kijken en jij bent vergeten weer een schoon rompertje in je tas te stoppen en je het zweet in je bilnaad voelt lopen. :Y

:* voor alle slechte nachten. Hier gaat het weer redelijk. 1 voeding en rond een uur of 7 opstaan en wakker worden. Sinds ik Mari hier zag posten over de banaan is het me hier ook opgevallen dat ze dan inderdaad moe is en wil slapen. Bahalve nu. Nu is ze moe en wil ze huilen, maar echnieslapen hoor!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157938962
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:09 schreef Limone het volgende:

S. clusterde tot 3:00 vannacht. Daarna wilde de peuter even niet meer slapen en vandaag ben ik paranimf bij de promotie van mijn bff. :O
Oef, succes! Wel heel tof dat je je bffs paranimf bent :D *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157938984
V is 1! Gefeliciteerd *O* leuke dag zie ik.

Zieke kindjes bleeh :* zielige papa's. Arme mama's :*

Y heeft uiteindelijk na 22.00 de nacht weer doorgeslapen, dus echt klagen kan ik niet, want ik heb ook mijn rust gekregen. Alleen beetje jammer dat het drie uur moet duren. Net nu ik gewend was aan mijn vrije avondje. Wel heeft ze nu dus drie uur korter geslapen, want gewoon om normale tijd weer wakker. Maar eens kijken wat deze dag brengt.
pi_157939017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:09 schreef Limone het volgende:

Ah joh, je hoeft alleen maar stil te staan toch ;) :z
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157939038
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:54 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ah joh, je hoeft alleen maar stil te staan toch ;) :z
Als je het boek maar niet laat vallen!
pi_157939054
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als je het boek maar niet laat vallen!
Of in slaapt valt tijdens het cortege ofzo...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:18:27 #25
409579 LuDann
All the way
pi_157939254
Wat leuk Limone, succes. *O*

Pinq, sterkte met je sneutje.

Hupje, wat lastig met dat slapen zo zeg. Je ervaring is dat als je hem overdag laat slapen dat het dan 'snachts nog slechter gaat?

Ik voelde me nog steeds beroerd vanochtend dus mijn man heeft Wolk uiteindelijk weggebracht naar het KDV. Het is maar 5 minuten rijden met de auto maar lopend voor mij een stuk langer. Daarna is hij weer zijn bed in gekropen.

Ik ben intussen een sociologische theorie in de praktijk aan het brengen. :P A la 'resistance of the weak' ben ik op mijn dooie gemak op weg naar college. Mijn enige doel is het tekenen voor aanwezigheid en dan zo snel mogelijk weer naar huis te gaan en ik bed te klimmen.

De nacht was iets minder dramatisch dan de afgelopen weken. Tussen 00:30 en 2:30 heeft ze aaneengesloten geslapen (en ik dus ook!) daarna was het weer elk uur raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')