abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157931118
RTL4 is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’

Ben jij, of ken jij er zo eentje? Zo één die een examinator in een vlaag van verstandsverbijstering ooit heeft laten slagen, maar er echt helemaal niks van bakt achter het stuur?
Tijd voor een kleine checklist. Een slechte chauffeur:

• Heeft ooit wel 'n rijbewijs gehaald...maar wel pas na een stuk of vijf keer proberen.
• Ziet z'n telefoon als een auto-accessoire.
• Schiet al in de stress als er ergens autosleutels liggen.
• Rijdt met 120 door een woonwijk en vindt dat nog steeds te langzaam
• Waarschuwt familie en vrienden op Hyves/Twitter/Facebook als ie de weg op gaat.
• Jaagt als ie de BOB is iedereen de nachtbus in.
• Ziet haar auto als een verlengde beautycase
• Vindt het aanzetten van de koplampen al een Bijzondere Verrichting
• Mag alleen nog maar botsautootjes lenen...
• Krijgt al het zweet in de bilnaad als‘ie achteruit moet inparkeren
• Rijdt met 50 over de snelweg en vindt dat nog steeds te hard

Ken je dat of ben je dat? Opgeven!

In het BNN programma ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’ mag iedereen zijn partner, vrienden, familieleden, collega’s of buren opgeven. Eén voorwaarde: ze hebben wel een rijbewijs, maar kunnen of durven absoluut niet in een auto rijden.

Win 'n auto!

De 8 slechtste bestuurders van ons land dingen mee naar de prachtige titel ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’. Twee weken lang worden ze in een autobootcamp onderworpen aan allerlei rijtesten. Hun verkeersvaardigheden én kennis wordt op de proef gesteld.

Het doel: de Nederlandse wegen iets veiliger maken. Oja niet alleen Allerslechtste Chauffeur van Nederland is 'n winnaar. De chauffeur die het meest vooruitgang boekt wint namelijk ’n auto
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_157931155
De fuck :')
Geen referral hier.
pi_157931162
Zo tegen de boom :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_157931283
Geweldig die opdoemende auto's :D
pi_157931290
Auto in de bocht _O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_157931305
Deze is zo slecht :')
Geen referral hier.
pi_157931312
Oh god :D
pi_157931356
Spookrijden _O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_157931393
Maar er zit niemand in die normaal is :D
Geen referral hier.
pi_157931458
Ik vind Nour irritant
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_157931522
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:25 schreef F1gamer het volgende:
Ik vind Nour irritant
Ik vind ze allemaal irritant, zo nonchalant en dom.
Geen referral hier.
pi_157931576
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal irritant, zo nonchalant en dom.
Maar haar vind het irritantste omdat ze meer met uiterlijk bezig is en zulke domme opmerkingen maakt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_157931578
Ik zapte net langs....

Dit is toch niet écht, he?
Hoe zijn die idioten ooit geslaagd?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157931612
Die linker vroeg nota bene nog welk pedaal de koppeling was deze aflevering :')
Geen referral hier.
pi_157949964
Nour, Laevita en Benjamin in de finale. Sasha haalt haar revanche volgende week. Laevita krijgt de prijs en Nour/Benjamin mogen nog in Parijs rond knarren om tot inkeer te komen. Tenminste, dat verwacht ik. De auto kan nog weleens naar Nathalie gaan, zonder Gekke Gerrit :+ naast haar kan ze normaal rijden.
mag het weten
pi_157957500
Die Sacha is echt slechter dan Benjamin. En dan nog denken dat ze het goed kan. Dat geintje dat ze uithaalde laat wel zien dat ze nog niets heeft geleerd.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 2 december 2015 @ 18:57:28 #17
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_157969825
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar er zit niemand in die normaal is :D
Ja.. slecht rijden is al erg genoeg. Maar deze chauffeurs hebben stuk voor stuk een slag gemist.
pi_157974442
zoals laveia rijdt is gewoon misdadig
ze zouden haar rijbewijs moeten intrekken zoals ze bij oudjes doen wanneer die een gevaar op de weg zijn
  PR en moderator woensdag 2 december 2015 @ 21:46:05 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157974722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:37 schreef JaneDoe het volgende:
zoals laveia rijdt is gewoon misdadig
ze zouden haar rijbewijs moeten intrekken zoals ze bij oudjes doen wanneer die een gevaar op de weg zijn
Denk dat ook al wel duidelijk is dat zij de titel dit jaar krijgt, en dus een versnipperd rijbewijs terug krijgt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_157975354
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Denk dat ook al wel duidelijk is dat zij de titel dit jaar krijgt, en dus een versnipperd rijbewijs terug krijgt.
ja maar dan issie toch niet echt ingenomen? ze kan dan gewoon een nieuwe aanvragen bij de gemeente
  PR en moderator donderdag 3 december 2015 @ 07:06:47 #21
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157981080
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja maar dan issie toch niet echt ingenomen? ze kan dan gewoon een nieuwe aanvragen bij de gemeente
Ja ik weet ook niet precies hoe dat zit. Misschien gaat het ook wel in combinatie met wetgeving enzo, dat er genoeg 'bewijs' is dat ze gewoon eerst écht een cursus moet doen (die ze door DSCVN ook krijgt dan) voordat ze haar rijbewijs terug krijgt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 3 december 2015 @ 07:18:44 #22
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_157981127
Zouden die mensen echt zo slecht rijden....dit is allemaal wel HEEL HEEL HEEL bizar.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 3 december 2015 @ 10:34:25 #23
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_157982868
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja maar dan issie toch niet echt ingenomen? ze kan dan gewoon een nieuwe aanvragen bij de gemeente
a: je mag geen rijbewijs vernietigen
(quote van een gemeentesite:
u mag het rijbewijs niet weggooien of vernietigen als het is verlopen. Het blijft eigendom van de staat. U moet het oude rijbewijs inleveren als u een nieuwe aanvraagt.)

b. ik vraag me af of het CBR iemand kan verplichten voor zo'n rijvaadigheidsproef langs te komen(laat staan zomaar een rijbewijs intrekken!), moet dat niet door de politie/justitie worden gedaan?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_157988409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

b. ik vraag me af of het CBR iemand kan verplichten voor zo'n rijvaadigheidsproef langs te komen(laat staan zomaar een rijbewijs intrekken!), moet dat niet door de politie/justitie worden gedaan?
Ja meestal gebeurt dat op voordracht van politie, maar de cbr kan jouw oproepen voor een rijvaardigheidstest waarin je moet laten zien dat je geschikt bent om te rijden.
pi_157988473
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja maar dan issie toch niet echt ingenomen? ze kan dan gewoon een nieuwe aanvragen bij de gemeente
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 07:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet precies hoe dat zit. Misschien gaat het ook wel in combinatie met wetgeving enzo, dat er genoeg 'bewijs' is dat ze gewoon eerst écht een cursus moet doen (die ze door DSCVN ook krijgt dan) voordat ze haar rijbewijs terug krijgt.
Nee het innemen van het rijbewijs is meer symbolisch, inprincipe is het rijbewijs eigendom van de staat en in bruikleen van de chauffeur, vernietigen zal dus niet gebeuren, innemen kan formeel ook niet.

De winnaar krijgt dus eigenlijk het dringende advies om niet meer te rijden+een zogenaamde melding naar het cbr(die kan iedereen doen en gebeurt meestal weinig mee).

In voorgaande seizoenen kreeg de winnaar altijd een pakket rijlessen bij stam.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')