Omdat m'n broertje het speelt en ik niet. Je mag zo bij me thuis langskomen als je t niet vertrouwt heb niks te verbergen namelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 11:58 schreef MCH het volgende:
Gejatte spullen (geen bon meer), niet weten welke fifa editie verkocht wordt, geregistreerd om te verkopen
Wat is het precieze model?quote:
Model zou ik even moeten opzoeken. Gebruikersschade minimaal omdat ik m amper gedragen heb. Reden dat ik m wegdoe is omdat ik al een tijd m'n Rolex en Seiko's draag en deze nooit meer.quote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef Dokay het volgende:
[..]
Wat is het precieze model?
Hoe oud? Is er gebruikersschade?
Waarom doe je 'm weg?
Last but not least; wat is dan niet veel te laag voor je
Heb je pm gelezen t mag naar - knip, niet echt slim -quote:Op zondag 6 december 2015 12:40 schreef defokkingfoker het volgende:
30 incl voor de broek.. waar eventueel op te halen?
PM nog gelezen?quote:Op maandag 7 december 2015 17:36 schreef Pinktooth het volgende:
[..]
Heb je pm gelezen t mag naar - knip, niet echt slim -
Aangezien je ook ing hebt staat t er dan zo direct op gooi ik m morgen gelijk op de post.
Zojuist aangekomenquote:Op donderdag 10 december 2015 02:02 schreef Pinktooth het volgende:
[..]
Yes zojuist geantwoord hij gaat vanmiddag op de post ! 👍🏻
Geen dank veel plezier ermee ! 👍🏻quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zojuist aangekomen
Ontzettend bedankt!
PS3 al verstuurd ?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:38 schreef Pinktooth het volgende:
[..]
Geen dank veel plezier ermee ! 👍🏻
Heb je een Track en Trace voor me ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:57 schreef Pinktooth het volgende:
[..]
Hey sorry topic helemaal vergeten zal m morgen op de post doen. Sorry
Wou m net op de post doen maar m'n broertje moet al die inlogdingen die eropstaan nog wissen. Zal kijken of t vandaag nog lukt met versturenquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:52 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Heb je een Track en Trace voor me ?
Als je aanspraak wilt maken op de garantie is dat inderdaad wel een goed idee. Alleen het Garantiebewijs is dan vaak niet voldoende.quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Geen bon wil toch niet meteen zeggen dat ze gejat zijn. Al zou ik zelf bij zo'n groot bedrag wel de bon bewaren.
Gaat dat nog lukken voor de kerst ?, zou fijn zijn aangezien het een kado voor iemand betreft. ik heb het geld al op 12 December overgemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:36 schreef Pinktooth het volgende:
[..]
Wou m net op de post doen maar m'n broertje moet al die inlogdingen die eropstaan nog wissen. Zal kijken of t vandaag nog lukt met versturen
TS, leef je nog ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:36 schreef Pinktooth het volgende:
[..]
Wou m net op de post doen maar m'n broertje moet al die inlogdingen die eropstaan nog wissen. Zal kijken of t vandaag nog lukt met versturen
Dankjewel... ik ben alleen bang dat de kerst niet gehaald wordtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:09 schreef Housekeeper het volgende:
TS even een PM gestuurd om zich te melden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |