hihihihiihihquote:
Ga nou maar zeggen waar je werktquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
David, bij AH to go verkopen ze tegenwoordig cinnamon roll. Moet je een keer kopen
Nee.quote:
Wat heeft dat met auti te maken?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef d4v1d het volgende:
https://soundcloud.com/bestdropsever/trippy-gambino! Ik ga stuk
Yumyum tochquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alles beter dan goodnoodles toch
uhm, 40 wegenbelasting, 35 verzekering, 140 benzine en rond 50 aan onderhoud en reparatie ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij per maand kwijt aan je auto?
Da's mijn huur bijna.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, 40 wegenbelasting, 35 verzekering, 140 benzine en rond 50 aan onderhoud en reparatie ofzo
mn hypotheek is meer, maar ja, met een huis kun je niet rijdenquote:
Goedkoopquote:
was alles maar goedkoopquote:
Maar de vraag is voor hoe lang.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
De trouwerij van moirapoly heeft dit topic gered.
Zodra t topic weer doodbloed kan Moira. de scheiding aanvragenquote:
Ze zijn nog niet getrouwdquote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zodra t topic weer doodbloed kan Moira. de scheiding aanvragen
450 hier. Niet zo fantastischquote:
Ik ken nog een ander FOK!-koppel wat zich zou kunnen verlovenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zodra t topic weer doodbloed kan Moira. de scheiding aanvragen
Wiequote:Op donderdag 10 december 2015 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken nog een ander FOK!-koppel wat zich zou kunnen verloven.
Oh.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
De vrouwelijke helft is pas jarig geweest.
Nog gefeliciteerd!
Als je op Skype komt kan ik je wel even een astrologische karakterschets sturen van de boogschutter. Mocht je dat leuk vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Is mn horoscope goed moemsel?
Nu? Vind ik prima, verveel me toch een beetjequote:Op donderdag 10 december 2015 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je op Skype komt kan ik je wel even een astrologische karakterschets sturen van de boogschutter. Mocht je dat leuk vinden.
Is goedquote:Op donderdag 10 december 2015 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu? Vind ik prima, verveel me toch een beetje
Ik leefquote:
Wowquote:
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |