De onderste 200-400 van vorig jaar staan wel behoorlijk op de tocht lijkt me. Al zal er ook veel Skyradio rommel uit 2011-13 de lijst uit flikkeren, daar geeft niemand meer wat om na 2 jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed lijstje, War On Drugs / Arctic Monkeys / Tame Impala
Al zullen er wel enkele mooie klassiekers uitvallen.
Hopelijk een hoop overbodige meuk van The Beatles die eruit vliegen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed lijstje, War On Drugs / Arctic Monkeys / Tame Impala
Al zullen er wel enkele mooie klassiekers uitvallen.
Ik bedoel ik vind het best geinig, maar ik zou het niet zonder filmpje opzetten en op de radio zet ik het uit principe afquote:
Back in the USSR, hun op 2 na beste notering, eruitquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk een hoop overbodige meuk van The Beatles die eruit vliegen.
Het feit dat hij in de Top 2000 staat geeft al aan dat ik veruit bij de meerderheid hoor. Dit nummer is tijdloos en brengt iedereen van mijn generatie een hoop vreugde.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel ik vind het best geinig, maar ik zou het niet zonder filmpje opzetten en op de radio zet ik het uit principe af
Maar jij zult vast niet bij de meerderheid horen
Komt door die belachelijke fanbase natuurlijk. Die meisjes hebben onderling met mensen uit Angola nog afgesproken om op de Top 2000 te stemmen.quote:
Dat sowieso. Ach, ik ben al lang blij dat niet alle nummers van na 2000 Nederlandstalige / top 40 meuk is, dat vond ik het grootste mankement aan de lijst.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De onderste 200-400 van vorig jaar staan wel behoorlijk op de tocht lijkt me. Al zal er ook veel Skyradio rommel uit 2011-13 de lijst uit flikkeren, daar geeft niemand meer wat om na 2 jaar.
Als er geen georganiseerde stemactie was geweest had dit nummer NOOIT in de Top2000 gestaan natuurlijk. Mensen stemmen erop vanwege die nostalgische waarde en sommigen ook gewoon om de boel te fucken, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feit dat hij in de Top 2000 staat geeft al aan dat ik veruit bij de meerderheid hoor. Dit nummer is tijdloos en brengt iedereen van mijn generatie een hoop vreugde.
De nieuwere nummers worden beter en de oudere nummers zijn daar wel slachtoffer van. Zeker de 60's hollen wel echt achteruit de laatste paar jaar, de 80's een stuk minder bijv..quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ach, ik ben al lang blij dat niet alle nummers van na 2000 Nederlandstalige / top 40 meuk is, dat vond ik het grootste mankement aan de lijst.
Met hun titeltypoquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel tof dat Arctic Monkeys met IBYLGOTD erin staat
Ik heb niet zoveel met dat albumquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
logischer dan Do I Wanna Know ook.
Ja! Hoop nog wel dat 505 er ook in komt, zou wel verdiend zijn. Voor zover dat waard is voor zequote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel tof dat Arctic Monkeys met IBYLGOTD erin staat
Reken er maar niet op. Ik kan zo 20 nummers van ze opnoemen die goed genoeg zijn voor de lijst, maar die zijn te onbekend denk ik. Zie When The Sun Goes Down er wel nog inkomen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja! Hoop nog wel dat 505 er ook in komt, zou wel verdiend zijn. Voor zover dat waard is voor ze
Het lijkt me duidelijk dat er een hoop fans zijn van Pokemon en van dit nummer en die hem dan ook graag in de Top 2000 willen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er geen georganiseerde stemactie was geweest had dit nummer NOOIT in de Top2000 gestaan natuurlijk. Mensen stemmen erop vanwege die nostalgische waarde en sommigen ook gewoon om de boel te fucken, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik geloof niet dat jongeren, die tegenwoordig vooral hersenloos edm luisteren, een betere muzieksmaak hebben dan ouderen gemiddeld genomen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat er een hoop fans zijn van Pokemon en van dit nummer en die hem dan ook graag in de Top 2000 willen zien.
Dat zorgt ook weer voor meer aandacht onder jongeren voor de Top 2000 en dat geeft hoop voor een betere Top 2000 met meer kwaliteit.
Jullie oude mensen moeten niet zo arrogant en elitair doen want ook edm kan gewoon prachtige muziek zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jongeren, die tegenwoordig vooral hersenloos edm luisteren, een betere muzieksmaak hebben dan ouderen gemiddeld genomen.
Die had ik dus ook bij mijn vrije keuze gezet. Maar dit is ook prima. 2x in de lijst had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het liefst An Ocean Between The Waves van TWOD erin gezien maar Red Eyes is ook helemaal prima.
Ik baalde vorig jaar al een beetje dat TWOD er helemaal niet in stond, blijkbaar duurde het even voordat de plaat hier ook echt aansloeg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die had ik dus ook bij mijn vrije keuze gezet. Maar dit is ook prima. 2x in de lijst had ik niet verwacht.
EDM is vooral gericht op verkopen, psychologische pakkendheid en technisch flinterdun. Ja, er zijn uitzonderingen maar dat is wel de algemene maatstaf.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie oude mensen moeten niet zo arrogant en elitair doen want ook edm kan gewoon prachtige muziek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |