Altijd, kameraad, altijd.quote:Op maandag 30 november 2015 13:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij bent wel in voor een communistische dictatuur hè?
Sprak die op internet.quote:Op maandag 30 november 2015 13:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Internet afschaffen ben ik groot voorstander van.
Maar dat is dan ook een manier om deze wet onuitvoerbaar te maken, gewoon met genoeg mensen gebruik maken van tor en vpn diensten. Dan wel voor alles, dus ook Fok! enz.quote:Op maandag 30 november 2015 13:46 schreef Divje het volgende:
Iedereen met TOR op z'n PC is dus een verdachte op deze manier, want als je TOR gebruikt heb je iets te verbergen.
Jammer alleen dat TOR zo gigantisch traag is, en klik je een keer op een verkeerd linkje dan vliegen de meest aparte dingen over je scherm. Voorzichtigheid is sowieso geboden als je TOR gebruikt, ook voor normale WWW adressen. Als ik me niet vergis is de anonimiteit sowieso weg als je via TOR de 'normale' websites bezoekt.quote:Op maandag 30 november 2015 13:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een manier om deze wet onuitvoerbaar te maken, gewoon met genoeg mensen gebruik maken van tor en vpn diensten. Dan wel voor alles, dus ook Fok! enz.
Dat hangt volgens mij van de exitnodes af. Ja trager is het wel.quote:Op maandag 30 november 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat TOR zo gigantisch traag is, en klik je een keer op een verkeerd linkje dan vliegen de meest aparte dingen over je scherm. Voorzichtigheid is sowieso geboden als je TOR gebruikt, ook voor normale WWW adressen. Als ik me niet vergis is de anonimiteit sowieso weg als je via TOR de 'normale' websites bezoekt.
Via Tor heb je die nodes gewoon nodig.quote:En dan heb je natuurlijk nog de exit nodes die bv onder controle staan van de FBI enzulks. Maargoed, dan ben je al niet helemaal zuiver meer bezig als je via die nodes aan 't surfen bent.
Op maandag 30 november 2015 14:02 schreef Chewie het volgende:
Avond klok.quote:Op maandag 30 november 2015 13:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Een politiestaat is wel lekker veilig toch? Altijd politie in de buurt die je gauw kan roepen als een Maerokkaan achter je aan zit en zo.
Het zal je verbazen hoe dom sommige mensen zijn wb updates en/of reclames waardoor je spyware/adware op je pc krijgt. Spioneren via webcam is al lang mogelijk en ook redelijk makkelijk voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 30 november 2015 14:19 schreef Manke het volgende:
Maar hoe breken ze dan in? Dan nog lijkt het me bijna onmogelijk om de webcam en mic af te luisteren.... Tenzij zet zo ontworpen is en er een backdoor is... "Wilt u een gratis upgrade naar Windows 10?![]()
"
gaat dat dan via spyware of een exploit? Of is het een feature waar je in moet loggen?quote:Op maandag 30 november 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe dom sommige mensen zijn wb updates en/of reclames waardoor je spyware/adware op je pc krijgt. Spioneren via webcam is al lang mogelijk en ook redelijk makkelijk voor elkaar te krijgen
Kan gewoon via een exploit in java of flash bijvoorbeeld (flash werd/word vaak gebruikt op websites met webcam integratie)quote:Op maandag 30 november 2015 14:32 schreef Manke het volgende:
[..]
gaat dat dan via spyware of een exploit? Of is het een feature waar je in moet loggen?
Youtube heeft flash nodig.Om maar even een bekende te noemenquote:Op maandag 30 november 2015 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kan gewoon via een exploit in java of flash bijvoorbeeld (flash werd/word vaak gebruikt op websites met webcam integratie)
Zoals wat?quote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Youtube heeft flash nodig.Om maar even een bekende te noemen
Google zit vol spyware
Met een programma als spyhunter kun je precies zien welke programma's info doorsturen
Wat Chewie zegtquote:Op maandag 30 november 2015 14:32 schreef Manke het volgende:
[..]
gaat dat dan via spyware of een exploit? Of is het een feature waar je in moet loggen?
Lightbeam is ook wel een leuke addon voor Firefox, soms best absurd om te zien hoeveel connecties je al opzet met het bezoeken van 1 website.quote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Dance99Vv het volgende:
Met een programma als spyhunter kun je precies zien welke programma's info doorsturen
surfgedrag, als je zoekt ( nieuwe fiets)naar iets krijg je overal elders reclame m.b.t. tot wat je zocht, allemaal fietsaanbieders in de reclame-ruimtes.(tenzij je een adblocker gebruiktquote:
daar heeft de overheid niks aan, ze lijken het te hebben over spioneren op elke pc met ip.quote:Op maandag 30 november 2015 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kan gewoon via een exploit in java of flash bijvoorbeeld (flash werd/word vaak gebruikt op websites met webcam integratie)
Wat? Uiteraard heeft de overheid daar wat aan.quote:Op maandag 30 november 2015 14:44 schreef Manke het volgende:
[..]
daar heeft de overheid niks aan, ze lijken het te hebben over spioneren op elke pc met ip.
Ik vermoed dat het een backdoor is, ontworpen door Microsoft.
Als je via de chat contact opneemt met de Microsoft helpdesk, en je zegt dat je Windows lager dan 10 gebruikt wanneer ze dat vragen, dan sluiten ze meteen de chat af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |