Ja krijg ik. Maar misschien is blind daten voor mij de beste optie. Geen strubbelingen naar de date toe en kan alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe leer jij iemand beter kennen? Hoe leert iemand jou beter kennen? Ik vermoed dat je in je gesprekstactiekjes daar wat punten laat liggen. Het gaat niet om een trucje van als ik zus doe, dan reageert zij zo en happily ever after. Zal ongetwijfeld moeilijk zijn met je autisme, maar het gaat om een dynamiek, een wisselwerking. Daar zit een wezenlijk verschil.
Heb je überhaupt hulp om beter met je autisme om te leren gaan eigenlijk?
Wtf! Wat denk jij raar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Grootste gemis is denk ik ook vooral dat ik tijdens mijn studie nooit een vriendin/relatie heb gehad. Doemscenario is straks wanneer ik een echte baan heb en mijn hele dag al vol zit, ik 's avonds en de weekenden geen tijd heb om te daten. Wat natuurlijk niet zo is, maar het is wel lekker als je iemand leert kennen als je nog studeert en dan samen het werkende leven inrolt. Dan heb je toch wat meer tijd, kan je elkaar rustig ontdekken en zijn 'drukke agenda's iets minder een probleem. Studieopdrachten kan je ook prima samen doen, tentamens leren ook (elkaar gezelschap bieden dan). Tijdens je studie/schooldag kan je je vriendin als ze dichtbij woont prima zien dezelfde dag. Als je eerst tot 17:00 uur werkt en amper 19;30 uur een beetje bijgekomen bent en je dan ook nog eens een app moet opstarten om een date te vinden..
Begin eerst eens met het ophouden van het zoeken naar excuses. Ik werk verdeeld over drie baantjes ongeveer 50 uur per week en heb toch nog tijd om te daten/dates te vinden (ondanks dat tinder bij mij al tijden geen nieuwe matches oplevert) en daarnaast zelfs nog op fok te posten. Dan moet jou dat als student zeker lukken met die drie matches per dag...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Grootste gemis is denk ik ook vooral dat ik tijdens mijn studie nooit een vriendin/relatie heb gehad. Doemscenario is straks wanneer ik een echte baan heb en mijn hele dag al vol zit, ik 's avonds en de weekenden geen tijd heb om te daten. Wat natuurlijk niet zo is, maar het is wel lekker als je iemand leert kennen als je nog studeert en dan samen het werkende leven inrolt. Dan heb je toch wat meer tijd, kan je elkaar rustig ontdekken en zijn 'drukke agenda's iets minder een probleem. Studieopdrachten kan je ook prima samen doen, tentamens leren ook (elkaar gezelschap bieden dan). Tijdens je studie/schooldag kan je je vriendin als ze dichtbij woont prima zien dezelfde dag. Als je eerst tot 17:00 uur werkt en amper 19;30 uur een beetje bijgekomen bent en je dan ook nog eens een app moet opstarten om een date te vinden..
Daar zit zijn werkelijke grootste gemis.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:10 schreef yats het volgende:
Doe nu eens iets met de geboden tips en werk aan jezelf...
Kijk, hier heeft Deezer wat aan. Bedankt voor deze waardevolle en zeer accurate post. Dat niemand dit nog nooit eerder heeft gezegd!quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je afhankelijk bent van het hebben van een vriendin om je niet eenzaam te voelen dan heb je denk ik wel een probleem in andere aspecten van het leven....
Kop op gozer. Een leuk meisje verandert echt niet je leven van kut naar geweldigfantastisch hoor. Als ik jou was zou ik eerst eens hard gaan werken aan je zelfbeeld/vertrouwen en je sociale vaardigheden.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk, hier heeft Deezer wat aan. Bedankt voor deze waardevolle en zeer accurate post. Dat niemand dit nog nooit eerder heeft gezegd!![]()
![]()
Lees: dit is geen sneer naar jou GekkeGerrit-, maar meer een gefrustreerde poging om Deezer te doen laten zien dat zijn realiteitsbeeld niet helemaal op orde is, en dit topic, net als de rest van zijn topics en posts, niet eens een klein beetje in de buurt komen van wat daadwerkelijk het probleem is.
Weer een aanname en een toekomstvoorspelling...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Deezertje, heeft er meer aan, als jij geen onzin meer lult.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk, hier heeft Deezer wat aan. Bedankt voor deze waardevolle en zeer accurate post. Dat niemand dit nog nooit eerder heeft gezegd!![]()
![]()
Lees: dit is geen sneer naar jou GekkeGerrit-, maar meer een gefrustreerde poging om Deezer te doen laten zien dat zijn realiteitsbeeld niet helemaal op orde is, en dit topic, net als de rest van zijn topics en posts, niet eens een klein beetje in de buurt komen van wat daadwerkelijk het probleem is.
De manier van contact maken is ook veranderd. Vroeger vooral in de kroeg, nu online en sociaal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:50 schreef Barack-Ownbama het volgende:
[..]
Deezertje, heeft er meer aan, als jij geen onzin meer lult.![]()
Ik schat, vanuit je gegeven reacties, dat jouw leeftijd tussen de 40 en 50 zit. Wat weten die nu nou echt, over de actuele manier van zaken, met betrekking op contacten met vrouwen?![]()
Beetje Self-righteous lopen te doen hier...
En qua karakter!quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
Je verwart me met Cc denk ik qua leeftijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dit vond ik een goede post, over dat gebrek aan zelfreflectie. Daar gaan geen 100 topics iets aan veranderen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:49 schreef Detroit het volgende:
Dat is misschien het grootste probleem van Deezertje... Door zijn autisme is zijn zelfreflectie verre van optimaal en voert hij geen verbeteringen door in zijn leven omdat hij geen noodzaak tot verbeteren ziet.
OT: eigenlijk jaren graag een relatie gehad, soms ook wel eens eenzaam daardoor.
Ik heb het gevoel dat dat wel steeds minder wordt als je ouder wordt. Dat het moeilijker wordt om mijn vrijheid op te geven.
Onzin. Online is een zeer grote toevoeging, maar er wordt nog steeds makkelijk en veel in de kroeg gescoord.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De manier van contact maken is ook veranderd. Vroeger vooral in de kroeg, nu online en sociaal.
Misschien dit, wat anders hier, online daten kost te veel tijd, etc. Gewoon wat minder alles overdenken en wat meer doen. Spreid je kansen. Heb een plan en handel ernaar. Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja krijg ik. Maar misschien is blind daten voor mij de beste optie. Geen strubbelingen naar de date toe en kan alleen maar meevallen
Ligt aan de relatie.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Beter geen relatie dan een relatie waarin je elkaar bijna niet ziet.
Niks, maar zo schiet het iig niet op. Als man moet je accepteren dat het initiatief toch vaak vanuit de man moet komen, dus als ik niet actief ben op sites/apps of een dame aanspreek in real life, blijf ik altijd vrijgezel.. Die enkele keer dat een dame een man aanspreekt is (nog) niet aan mij besteed. Maar na een paar jaar op dezelfde sites dezelfde mensen tegenkomen zet mij ook aan het denken: waar zoeken we allemaal naar?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:38 schreef Koral het volgende:
[..]
Misschien dit, wat anders hier, online daten kost te veel tijd, etc. Gewoon wat minder alles overdenken en wat meer doen. Spreid je kansen. Heb een plan en handel ernaar. Wat heb je te verliezen?
Dat mag je niet zeggen, wel denken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:38 schreef Libertarisch het volgende:
Is Deezertje niet gewoon een troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |