abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2015 @ 17:36:16 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157925065
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is ook heel voorspelbaar wat jij zegt over vrouwen. Dat ze nooit om mannelijke belangstelling verlegen hoeven te zitten. Single vrouwen die naar een relatie verlangen maar bij wie dat ook frustrerend verloopt? Nee, dat bestaat niet.
Dat bestaat zeker. Al verloopt het patroon bij vrouwen vaak anders dan bij mannen. De meeste vrouwen hebben niet direct moeite om een man te vinden om (tijdelijk) intimiteit mee te beleven, maar meer met de juiste man vinden waar ze een relatie mee zouden willen. Terwijl het bij veel mannen al verkeerd gaat bij het vinden van intimiteit. Al is er ook goed nieuws voor sommige mannen, zo rond je dertigste draait het om en worden vrijgezelle vrouwen vaak wanhopiger en gefrustreerd als ze willen settelen maar de juiste man niet kunnen vinden, iets wat mijns inziens net zo frustrerend is als hetgeen sommige mannen hier posten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 30 november 2015 @ 17:37:45 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157925105
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Heeft dat jou al wat opgeleverd? Serieuze vraag.
Helaas nog niets structureels, maar ik zit verre van verlegen om dates.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 30 november 2015 @ 17:37:46 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157925107
Deezertje klinkt best optimistisch. Lijkt me in ieder geval al een betere frame of mind om te bereiken wat hij graag wil. Benieuwd of het ergens toe leidt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157925211
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar nu zijn de omstandigheden beter dan als ik straks volle dagen maak en moe ben, weinig tijd kan maken voor een relatie en iemand beter te leren kennen en je relatie daar op stuk loopt.
Je denkt teveel.
pi_157925215
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Deezertje klinkt best optimistisch. Lijkt me in ieder geval al een betere frame of mind om te bereiken wat hij graag wil. Benieuwd of het ergens toe leidt.
Op het laatste jaar na ben ik dat altijd eigenlijk al geweest... en idd wat anderen ook zeggen: eenzaam gevoel zou er niet zo zijn als ik meer intimiteit zou hebben of leuke dates met anderen. Dat plus alleen zijn breekt je een keer op.
pi_157925262
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op het laatste jaar na ben ik dat altijd eigenlijk al geweest... en idd wat anderen ook zeggen: eenzaam gevoel zou er niet zo zijn als ik meer intimiteit zou hebben of leuke dates met anderen. Dat plus alleen zijn breekt je een keer op.
Ach, daten is ook niet alles. Je hebt nog steeds een sprookjesbeeld van het daten / relaties.
pi_157925465
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, daten is ook niet alles. Je hebt nog steeds een sprookjesbeeld van het daten / relaties.
Nee, want voordat er een relatie ontstaat probeer je met dates erachter te komen of je bij elkaar past. Het is echt niet zo dat ik denk: yes, weer een date! en meteen denk dat alles op rolletjes loopt en we samen gelukkig worden. Ook tijdens het daten moet je jezelf bewijzen.
pi_157925809
Ik ben slecht in alleen zijn, dus na een relatie zijn de eerste paar dagen kut,en daarna raak ik eraan gewend en mag ik weer fijn alles zelf bepalen. Echt eenzaam ben ik niet snel, je kan je ook in relaties eenzaam voelen. Learn to love yourself!
pi_157926351
Je eenzaam voelen staat los van het al dan niet hebben van een relatie. Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander. Je bent niet perse eenzaam omdat je geen relatie hebt, maar omdat je eerder aanspraak in je omgeving mist. En dat kan van alles zijn: geen contact met buren, vrienden, familie, van vrouwen/mannen in het algemeen. Heb zelf nog nooit een relatie gehad, maar ik voel me niet eenzaam. Heb op het werk genoeg aanspraak, handjevol goede vrienden en vriendinnen, contact met familie is goed. Dus ik zou beide van elkaar loskoppelen en niet zo zeer als oorzaak-gevolg zien.

Vrouwen leren kennen en daar 'enkel' een vriendschap aan over houden is wellicht jammer als ikzelf zoiets heb dat ik juist meer wil dan vrienden zijn. Maar tegelijkertijd breid je zo je kring aan kennissen uit. Via via kan je zo maar wel een vrouw ontmoeten waarbij het wel wederzijds is. Is mij nog niet overkomen, maar het helpt je wel om meer aanspraak te creëren en je iig niet eenzaam te voelen als single. Plus als je gewoon je eigen activiteiten hebt waarbij je onder diverse mensen komt kun je toch niet eenzaam zijn? Ik zie eerder mensen op hoge leeftijd echt eenzaam zijn omdat hun eigen vriendenkring uitdunt ivm overlijden, eigen familie ze niet langer opzoekt of contact mee opneemt etc etc

Dus om de TT te beantwoorden: neen, zo voel ik mij niet. Ligt echt aan je eigen kijk op dingen, state of mind zo je wilt.
mag het weten
pi_157926863
Ik ben ook altijd alleen met het kerstdiner, om nu elke kerst met een ander aan te komen zetten is ook weer wat :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_157927133
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:41 schreef Joosie200 het volgende:
Je eenzaam voelen staat los van het al dan niet hebben van een relatie. Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander. Je bent niet perse eenzaam omdat je geen relatie hebt, maar omdat je eerder aanspraak in je omgeving mist. En dat kan van alles zijn: geen contact met buren, vrienden, familie, van vrouwen/mannen in het algemeen. Heb zelf nog nooit een relatie gehad, maar ik voel me niet eenzaam. Heb op het werk genoeg aanspraak, handjevol goede vrienden en vriendinnen, contact met familie is goed. Dus ik zou beide van elkaar loskoppelen en niet zo zeer als oorzaak-gevolg zien.

Vrouwen leren kennen en daar 'enkel' een vriendschap aan over houden is wellicht jammer als ikzelf zoiets heb dat ik juist meer wil dan vrienden zijn. Maar tegelijkertijd breid je zo je kring aan kennissen uit. Via via kan je zo maar wel een vrouw ontmoeten waarbij het wel wederzijds is. Is mij nog niet overkomen, maar het helpt je wel om meer aanspraak te creëren en je iig niet eenzaam te voelen als single. Plus als je gewoon je eigen activiteiten hebt waarbij je onder diverse mensen komt kun je toch niet eenzaam zijn? Ik zie eerder mensen op hoge leeftijd echt eenzaam zijn omdat hun eigen vriendenkring uitdunt ivm overlijden, eigen familie ze niet langer opzoekt of contact mee opneemt etc etc

Dus om de TT te beantwoorden: neen, zo voel ik mij niet. Ligt echt aan je eigen kijk op dingen, state of mind zo je wilt.
Ik heb leuke familie, zorgzame ouders en een hoop vrienden en kennissen waar ik in het dagelijks leven mee omga.
Toch voel ik me wel eens eenzaam, ik heb gemis aan iets.

Wat als dit het geval is?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157927221
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik heb leuke familie, zorgzame ouders en een hoop vrienden en kennissen waar ik in het dagelijks leven mee omga.
Toch voel ik me wel eens eenzaam, ik heb gemis aan iets.

Wat als dit het geval is?
Dan is het voor jou wel zoals de TT stelt. Kan enkel voor mezelf spreken. En ik zie beide los van elkaar.
mag het weten
pi_157927263
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook altijd alleen met het kerstdiner, om nu elke kerst met een ander aan te komen zetten is ook weer wat :P
Gun je pa ook eens wat eyecandy

OT: Geen relatie hebben hoeft niet per se te betekenen dat je eenzaam bent, ligt eraan hoe je ermee omgaat
pi_157927484
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Want?
Omdat ik dat creepy vind.
pi_157928712
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:32 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Excuses, was even weg.

Positief contact en ervaringen met vrouwen en niet alleen als een beste vriend, maar ook een vrouw die mij ook leuk vind. Alleen is de situatie nu zo geëscaleerd, dat ik geen contact meer durf te zoeken met vrouwen.
Ben je wel eens een soort van beste vriend geweest?

quote:
Ik ben nu al bijna 3 jaar bezig met behandelingen, waaruit beide behandelingen mij tot nu toe, weinig echt positief hebben geholpen.
Super dat je er aan werkt, maar jammer dat het vooralsnog niet het gewenste effect heeft. Wat vinden je behandelaars er van als ik zo vrij mag zijn?

quote:
Ik heb ook nu al 2 jaar geprobeerd om via online advertenties, een vrouw te vinden voor FWB, maar 0 echte reacties van vrouwen op mijn advertenties gekregen en ook als ik uitgebreid reageerde op advertenties van vrouwen, kreeg ik ook nooit een reactie terug.
Dat kan aan meerdere dingen liggen, maar begrijpelijk dat het niet leuk is ja.

quote:
Dit was niet perse voor het intieme gedeelte, maar vooral om zonder relatie, meer contact ervaringen met vrouwen te krijgen en hopelijk uit dit oneindige diep gat te komen. Dus positieve ervaringen op doen, alleen ook hier kom ik niet verder.

Verder weet ik het ook niet.
Ben niet beschikbaar als eckte date, maar als je tegenover een vrouw wil zitten die een beetje kan luisteren en babbelen, zodat je kan oefenen in een gesprek op gang houden enzo, dan nodig ik je uit om volgend jaar eens samen een hapje te gaan eten..

quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 15:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Haten en liefhebben tegelijkertijd is mogelijk.
Odi et amo

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:01 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Het stuifmeel van appelbloesem zal ook nooit bestuiving opleveren met de stamper van de perenbloesem of andersom, daarentegen kan bij de mens een man wel een vrouw "bestuiven".
Bedankt voor de biologieles :* , maar ik bedoelde het meer in als metafoor..
pi_157929007
Als niemand je wil word je vanzelf een keer verbitterd en chagrijnig, dus ik begrijp het wel. :P
pi_157932394
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ben niet beschikbaar als eckte date, maar als je tegenover een vrouw wil zitten die een beetje kan luisteren en babbelen, zodat je kan oefenen in een gesprek op gang houden enzo, dan nodig ik je uit om volgend jaar eens samen een hapje te gaan eten..
Jij bent aardig, ik word er helemaal blij van. :D

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:18 schreef Wimperkruller het volgende:
Als niemand je wil word je vanzelf een keer verbitterd en chagrijnig, dus ik begrijp het wel. :P
Hoe staat dat met jou? Ben jij verbitterd of nog optimistisch? En heb je het gevoel dat niemand je wil voor een relatie (dus alleen seks) of alleen dat niemand die leuk genoeg is dat wil?
pi_157932604
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:37 schreef yats het volgende:

[..]

Helaas nog niets structureels, maar ik zit verre van verlegen om dates.
Jammer. Weet je ook waar het aan ligt en leiden de dates weleens tot meer? Een FWB of ONS bijvoorbeeld?
  maandag 30 november 2015 @ 22:18:57 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157933311
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 19:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Omdat ik dat creepy vind.
Maar je kan het niet uitleggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157935535
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die hele frustratie 500000 topcis lang ruiken ze in nieuwzeeland al.
Ga eerst zelf eens leven man
Als jij het allemaal zo goed weet en ongetwijfeld ook niet die fouten zult maken, waarom heb jij zèlf dan nul succes bij vrouwen!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_157936007
Momenteel 2 jaar single. Eenzaam niet. Maar dat komt doordat ik school heb, veel schoolwerk, vrienden zien, soms een date periode, wat me-time, family-time, ... Als ik alleen zou wonen, werken etc zou dat gevoel van eenzaamheid mij waarschijnlijk wel sneller overvallen. Ik denk zoals de meeste singles wel eens "goh, als ik nu een vriendje zou hebben, zou dat wel romantisch zijn om dit uitzicht te delen" maar ik ga mij er niet slecht over voelen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_157936147
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:37 schreef Subpoena het volgende:
Ik denk zoals de meeste singles wel eens "goh, als ik nu een vriendin zou hebben, zou dat wel romantisch zijn om dit uitzicht te delen" maar ik ga mij er niet slecht over voelen.
Dit. En voor uitzicht kan je tig andere dingen verzinnen. Maar dat laatste dus, kan me prima vermaken alleen.
mag het weten
pi_157936174
quote:
5s.gif Op maandag 30 november 2015 23:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als jij het allemaal zo goed weet en ongetwijfeld ook niet die fouten zult maken, waarom heb jij zèlf dan nul succes bij vrouwen!?
Omdat ik te lui ben om er ook maar iets aan te doen. Uit me comfort zone stappen etc..
Het heet niet voor niks comfort zone :P

Als ik een dag vrij ben zuip ik liever een krat pils weg en doe ik een loempia in de oven, ipv topics openen hoe maagd ik wel niet ben :') :') :') en hoe boehoehoe boos de grote wereld wel niet is.
  maandag 30 november 2015 @ 23:55:37 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157936410
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daten is leuk, maar ik zou het niet als garantie zien inderdaad...

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jammer. Weet je ook waar het aan ligt en leiden de dates weleens tot meer? Een FWB of ONS bijvoorbeeld?
Ik heb nog nooit een ONS gehad en mijn laatste (en enige) FWB is nu meer dan 10 jaar geleden. Soms leid een date tot een of een paar leuke nachten, al is dat ook meer dan een jaar geleden nu. En ja, ik weet waar het aan ligt.
pi_157936771
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Jij bent aardig, ik word er helemaal blij van. :D

[..]

Hoe staat dat met jou? Ben jij verbitterd of nog optimistisch? En heb je het gevoel dat niemand je wil voor een relatie (dus alleen seks) of alleen dat niemand die leuk genoeg is dat wil?
Ik ben niet verbitterd, want ik ben vrolijk. Ik ben alleen wel realistisch. Ik voel me verder niet eenzaam of gefrustreerd.

Ik kan me wel goed verplaatsen in het feit dat mensen vanzelf verbitterd raken als ze keer op keer worden afgewezen en van alles proberen om een (langdurige) band aan te gaan met iemand van het andere geslacht. En het maar niet lukt. Ik vind het menselijk dat je na veel afwijzingen onzeker en/of verbitterd raakt en het opgeeft. Dat is makkelijker en veiliger.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:26:06 #176
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157937007
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Omdat ik te lui ben om er ook maar iets aan te doen. Uit me comfort zone stappen etc..
Het heet niet voor niks comfort zone :P

Als ik een dag vrij ben zuip ik liever een krat pils weg en doe ik een loempia in de oven, ipv topics openen hoe maagd ik wel niet ben :') :') :') en hoe boehoehoe boos de grote wereld wel niet is.
Okay, dat is iig eerlijk.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:33:45 #177
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157937128
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:13 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik kan me wel goed verplaatsen in het feit dat mensen vanzelf verbitterd raken als ze keer op keer worden afgewezen en van alles proberen om een (langdurige) band aan te gaan met iemand van het andere geslacht. En het maar niet lukt. Ik vind het menselijk dat je na veel afwijzingen onzeker en/of verbitterd raakt en het opgeeft. Dat is makkelijker en veiliger.
Een deel van de fokkertjes hier lijkt dit niet te kunnen begrijpen.
pi_157938804
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat dus. Probleem is niet het voeren van een gesprek of de date zelf, dat lukt me echt wel. Maar gewoon keer op keer weer met niks eindigen nadat de 'klik' er niet is of ze toegeven niet aangetrokken tot je te zijn. En dat is misschien prima voor de mensen die een beetje willen rondscharrelen zonder verplichtingen en dat ook daadwerkelijk lukt, maar niet als je wat serieus wilt opbouwen.
  dinsdag 1 december 2015 @ 08:32:47 #179
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157938859
Zelfmedelijden hebben in R&P-topics gaat alvast zeker niet helpen.
  dinsdag 1 december 2015 @ 08:41:56 #180
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157938912
quote:

[..]

Ik kan det indsrdaad niet begrijpen. Je gooit er namelijk enkel je eigen glazen mee in.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 1 december 2015 @ 08:45:01 #181
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157938932
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:15 schreef Slimpleton het volgende:
Ik ben slecht in alleen zijn, dus na een relatie zijn de eerste paar dagen kut,en daarna raak ik eraan gewend en mag ik weer fijn alles zelf bepalen. Echt eenzaam ben ik niet snel, je kan je ook in relaties eenzaam voelen. Learn to love yourself!
Ik was in mijn vorige relatie een stuk eenzamer dan dat ik nu als vrijgezel ben, ja :). Blij dat dat voorbij is zeg.
  dinsdag 1 december 2015 @ 08:55:59 #182
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157939025
Toen ik nog vrijgezel was voelde ik mij wel eens eenzaam ja, vooral omdat ik in mijn vriendengroepen toen de enige vrijgezel was. Al moet ik zeggen dat toen ik in een slechte relatie ik mij vaker eenzaam voelde, maar ook soms een stuk beter.

Ik heb altijd een close familie gehad en nog steeds dus de feestdagen voelde nooit eenzaam. Ik voel eerder het omgekeerde. Ik heb me maar weinig eenzaam gevoeld maar nu ik al een paar jaar een goede relatie heb eigenlijk nooit meer.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157939330
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kan det indsrdaad niet begrijpen. Je gooit er namelijk enkel je eigen glazen mee in.
Niet echt, als je al ongewild bent en alleen maar af wordt gewezen dan had je toch al geen kans. Dan zijn er geen glazen om in te gooien.

quote:

[..]

En ze verwarren daardoor ook oorzaak en gevolg.
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:35:52 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157939408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Niet echt, als je al ongewild bent en alleen maar af wordt gewezen dan had je toch al geen kans. Dan zijn er geen glazen om in te gooien.

Wanneer je redelijk ongewild bent en je zet ook nog eens niet je beste beentje voor dan ben je wel degelijk je eigen glazen aan het ingooien. Want ook die 1 op de 1000 die je misschien wel ziet zitten knapt er dan op af.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157940314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat dus. Probleem is niet het voeren van een gesprek of de date zelf, dat lukt me echt wel. Maar gewoon keer op keer weer met niks eindigen nadat de 'klik' er niet is of ze toegeven niet aangetrokken tot je te zijn. En dat is misschien prima voor de mensen die een beetje willen rondscharrelen zonder verplichtingen en dat ook daadwerkelijk lukt, maar niet als je wat serieus wilt opbouwen.
Misschien zit er een te grote discrepantie tussen hoe jij denkt dat je over komt en hoe anderen dat ervaren. Natuurlijk kun je stellen dat je met de ware die klik wel zou moeten hebben, maar je hebt niet alles aan je situatie gedaan als je niet eens verder durft te kijken dan je neus en gesprek lang zijn. Het verschil tussen een gesprek en een succesvol gesprek is meer dan het alleen op gang kunnen houden. Kwaliteit boven kwantiteit, het verschil tussen daadwerkelijk contact maken en gewoon de boel proberen te rekken just for the sake of it. Dat laatste legt meer een nadruk op het gebrek aan een klik.
Zeker als de feedback die je eerder gekregen hebt nogal haaks staat op je eigen idee, laat je kansen liggen. Dat blijven negeren is wel degelijk een keuze en het moedwillig verkleinen van je visvijver.
pi_157940448
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:32 schreef Reya het volgende:
Zelfmedelijden hebben in R&P-topics gaat alvast zeker niet helpen.
Heeft toch niet zoveel met zelfmedelijden te maken? Als je keer op keer van alles probeert en wordt afgewezen, is dat niet heel bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Het is handig om de punten te verbeteren waar het misgaat, maar dat neemt niet weg dat het kut is. En ik denk dat de meeste mensen niet zo eerlijk naar zichzelf kunnen kijken en dus is het makkelijker om de schuld dan buiten jezelf neer te leggen.
pi_157940487
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:43 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Heeft toch niet zoveel met zelfmedelijden te maken? Als je keer op keer van alles probeert en wordt afgewezen, is dat niet heel bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Het is handig om de punten te verbeteren waar het misgaat, maar dat neemt niet weg dat het kut is. En ik denk dat de meeste mensen niet zo eerlijk naar zichzelf kunnen kijken en dus is het makkelijker om de schuld dan buiten jezelf neer te leggen.
Behalve dan dat TS en mensen zoals TS dit al maanden zo niet jaren hier doen en ze niets, maar dan ook niets aannemen van anderen terwijl ze toch echt zogenaamd om hulp vragen.
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:49:21 #188
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_157940541
Dat is misschien het grootste probleem van Deezertje... Door zijn autisme is zijn zelfreflectie verre van optimaal en voert hij geen verbeteringen door in zijn leven omdat hij geen noodzaak tot verbeteren ziet.

OT: eigenlijk jaren graag een relatie gehad, soms ook wel eens eenzaam daardoor.
Ik heb het gevoel dat dat wel steeds minder wordt als je ouder wordt. Dat het moeilijker wordt om mijn vrijheid op te geven.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_157940721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien zit er een te grote discrepantie tussen hoe jij denkt dat je over komt en hoe anderen dat ervaren.
Ik gok van wel, want dit was zijn allereerste post in een datinggerelateerd topic:

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Heb ondertussen ruim 400 profielbezoeken gehad, maar niemand reageert terug op mijn berichtjes. Soms een of twee keer terug, maar daarna loopt het gesprek (bij de vrouw) dood. En ik stuur geen ranzige berichten hoor, gewoon simpele standaard berichtjes (soms wel creatief als het profiel dat doet vermoeden)...
En het probleem is in die bijna 3 jaar nog exact hetzelfde.
Ja doei.
pi_157940763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]

En het probleem is in die bijna 3 jaar nog exact hetzelfde.
Geen ranzige berichten lijkt me sowieso een kwestie van een degelijke opvoeding. En tsja, wat is simpel en standaard? Naast een niet al te strak hanteerbare definitie, is zo een omschrijving ook wel typerend misschien dat het niet speciaal is dan wel wordt. Om over wat creativiteit al dan niet kan zijn, nog maar te spreken zelfs..
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:07:26 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157940805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Behalve dan dat TS en mensen zoals TS dit al maanden zo niet jaren hier doen en ze niets, maar dan ook niets aannemen van anderen terwijl ze toch echt zogenaamd om hulp vragen.
Misschien moeten mensen als TS eens het glas als halfvol zien. Hij woont tenslotte wel in een rijk land dat qua onderwijs ejn carrière alle kansen biedt, en waar er zorg voor je is als je pech hebt of dingen mislopen. TS heeft geen vriendin? Boo-fucking-hoo. Er zijn plenty ergere dingen in de wereld.
pi_157940874
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 22:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je kan het niet uitleggen.
Nope. Hoeft ook niet.
pi_157940909
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Geen ranzige berichten lijkt me sowieso een kwestie van een degelijke opvoeding. En tsja, wat is simpel en standaard? Naast een niet al te strak hanteerbare definitie, is zo een omschrijving ook wel typerend misschien dat het niet speciaal is dan wel wordt. Om over wat creativiteit al dan niet kan zijn, nog maar te spreken zelfs..
Ik spring er dus niet uit?
pi_157940955
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik spring er dus niet uit?
Wat zou je gezien je resultaten van de afgelopen paar jaar zelf op deze vraag kunnen antwoorden?
pi_157940994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat zou je gezien je resultaten van de afgelopen paar jaar zelf op deze vraag kunnen antwoorden?
Om een relatie mee te starten niet nee. Wel om een gesprek te voeren of op date te gaan. Ik kan dus beter wel de brutale kant opgaan? Ranzige berichten krijgen ze al genoeg dus ze noemen mij vaak ook een verademing tussen al die andere gasten waar ze normaal mee daten.
pi_157941086
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Om een relatie mee te starten niet nee. Wel om een gesprek te voeren of op date te gaan.
Misschien moet je nog eens wat meer nadenken over wat een geslaagd gesprek en/of date nou eigenlijk is. Niet alleen voor jou, want jij bent daar volgens mij al redelijk specifiek in, maar vooral ook voor de tegenpartij. Ik denk dat je dat niet voldoende meeneemt en daarmee kansen misloopt.

quote:
Ik kan dus beter wel de brutale kant opgaan?
Wat is brutaal? Sluit dat aan bij wie jij bent en geeft dat een goed beeld over jou? En ook niet bepaald onbelangrijk, wat voor een type meid valt op brutaal en in hoeverre sluit dat bij jou aan?

quote:
Ranzige berichten krijgen ze al genoeg dus ze noemen mij vaak ook een verademing tussen al die andere gasten waar ze normaal mee daten.
Dat impliceert bijna dat je een soort wild card bent, maar het blijkt niet veel meer te zijn dan dat. Je mag dan afwisseling geven, maar dat zegt en iets over hun eigen selectiecriteria en hoe jij verder als persoon al dan niet op hen overkomt..
pi_157941360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien moet je nog eens wat meer nadenken over wat een geslaagd gesprek en/of date nou eigenlijk is. Niet alleen voor jou, want jij bent daar volgens mij al redelijk specifiek in, maar vooral ook voor de tegenpartij. Ik denk dat je dat niet voldoende meeneemt en daarmee kansen misloopt.

[..]

Wat is brutaal? Sluit dat aan bij wie jij bent en geeft dat een goed beeld over jou? En ook niet bepaald onbelangrijk, wat voor een type meid valt op brutaal en in hoeverre sluit dat bij jou aan?

[..]

Dat impliceert bijna dat je een soort wild card bent, maar het blijkt niet veel meer te zijn dan dat. Je mag dan afwisseling geven, maar dat zegt en iets over hun eigen selectiecriteria en hoe jij verder als persoon al dan niet op hen overkomt..
Niet per definitie brutaal, meer eigenzinnig. Als ik iemand leer kennen durf ik na verloop van tijd wel wat meer streken uit te halen.. Maar ik ben dus een gebrek bij beter voor die meiden?
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:44:46 #198
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_157941413
Of die eigenzinnigheid van jou nou vrouwen aantrekt. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:47:08 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157941461
Deezer, kan je niet eens een keer wat printscreens of copy paste van je gesprekken doen die je bv hebt gehad met een vrouw waarvan je vond dat het gesprek lekker liep, maar uiteindelijk niets kwam?

Als buitenstaander kijken wij toch anders naar een gesprek dan jij.
pi_157941485
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
Niet per definitie brutaal, meer eigenzinnig. Als ik iemand leer kennen durf ik na verloop van tijd wel wat meer streken uit te halen.. Maar ik ben dus een gebrek bij beter voor die meiden?
Hoe leer jij iemand beter kennen? Hoe leert iemand jou beter kennen? Ik vermoed dat je in je gesprekstactiekjes daar wat punten laat liggen. Het gaat niet om een trucje van als ik zus doe, dan reageert zij zo en happily ever after. Zal ongetwijfeld moeilijk zijn met je autisme, maar het gaat om een dynamiek, een wisselwerking. Daar zit een wezenlijk verschil.

Heb je überhaupt hulp om beter met je autisme om te leren gaan eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')