En in de richting van haar huis in Hollandsche Radingquote:Op maandag 30 november 2015 00:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Heb je enig idee van de ligging van die tent ten opzichte van dat station, kwartiertje rechtuit lopen en je bent er.
Want in de Marianne Vaatstra-zaak was dat ook het geval en toen bleek het ook een vluchteling te zijn geweest vermomd als Friese boer.quote:Op maandag 30 november 2015 00:46 schreef Charleville het volgende:
Is er ergens een vluchtelingen opvang locatie in die buurt?
Das raar jaquote:Op maandag 30 november 2015 00:48 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt iets niet.
Hooguit een paar uur te vroeg, kniesoor die daarop letquote:Op maandag 30 november 2015 00:48 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt iets niet.
Misschien heeft ze wel ergens geschuild binnen, dat ze er 4 uur over gedaan zou hebben is niet aannemelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 00:46 schreef Harlon het volgende:
Yep maar wat niet spoort is dat 't kind dus vanaf 2 uur tot kwart voor 6 buiten rond heeft gelopen in kut weer met alleen een t-shirt aan. Ik heb die afstand zelf vaak genoeg gelopen als ik even lunch ging halen vanaf school (ik gaf les op de school waar dit meisje zat, haar nooit gezien overigens) en als je een beetje doorloopt is dat 5 minuten. Stel je bent goed fucked en niet bepaald helder kan het een kwartier zijn, misschien 20minuten, maar niet bijna 4 uur. En als jij zwaar onder de alcohol 3 uur in de kou rond gaat lopen ben je niet bepaald mobiel meer. Dan koel je echt heel erg hard af.
Nee, tot 12 uur zaterdag was ze nog vermistquote:Op maandag 30 november 2015 00:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hooguit een paar uur te vroeg, kniesoor die daarop let
De hele route waar ze langs gelopen is staat vol met camera's. En bij het station staan er ook legio cameras. Kan niet missen dat daar wat op te zien is.quote:Op maandag 30 november 2015 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg punten om uit te zoeken voor de politie
1 de telefoongegevens, met wie ws ze aan het bellen
2 de camerabeelden in het centrum
Om 2 uur gaat ze plassen en om 2:15 wordt ze al als vermist op Twitter gezet?quote:Op maandag 30 november 2015 00:51 schreef senesta het volgende:
Volgens mij heeft hij zijn originele bericht (over de vermissing) aangepast
Oke, die had ik gemist.quote:Op maandag 30 november 2015 00:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan is het reguliere personenvervoer alweer op gang gekomen
Bijvoorbeeld deze lijn:
https://dienstregeling.ca(...)oord?date=2015-12-05
Om 05:45 gevonden, en om 02:14 gemeld door de vader dat ze dood gevonden is.quote:Op maandag 30 november 2015 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, tot 12 uur zaterdag was ze nog vermist
De politie heeft die beelden natuurlijk allang gezien.quote:Op maandag 30 november 2015 00:52 schreef Harlon het volgende:
[..]
De hele route waar ze langs gelopen is staat vol met camera's. En bij het station staan er ook legio cameras. Kan niet missen dat daar wat op te zien is.
Er stopt geen trein voor 06:39 op Hilversum Sportpark en na 01:29quote:Op maandag 30 november 2015 00:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, die had ik gemist.
Maar zou de klap met de trein zo verwoestend zijn als diezelfde trein op Hilversum Sportpark stopt?
Het is natuurlijk een klein station waar menig trein gewoon voorbij rijd.quote:Op maandag 30 november 2015 00:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, die had ik gemist.
Maar zou de klap met de trein zo verwoestend zijn als diezelfde trein op Hilversum Sportpark stopt?
Dat zou wel heel snel zijn jaquote:Op maandag 30 november 2015 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om 2 uur gaat ze plassen en om 2:15 wordt ze al als vermist op Twitter gezet?
Was 'ie maar gestopt dan was dit topic er niet.quote:Op maandag 30 november 2015 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er stopt geen trein voor 06:39 op Hilversum Sportpark en na 01:29
Niet alleen het station, maar het hele stuk ertussen. Op die route heb je nog een school waar cameras bij hangen. Verder is hilversum ongeveer kampioen cameratoezicht en struikel je over die dingen.quote:Op maandag 30 november 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De politie heeft die beelden natuurlijk allang gezien.
Als ze dan met een dergelijke verklaring komen kun je er wel zeker van zijn dat het zelfdoding is.
Op het station zelf hangen ook camera's. Als ze was meegenomen was deze zaak veel breder uitgemeten in de media.
Paar uur piekeren en twijfelen zou nog een verklaring kunnen zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 00:58 schreef Harlon het volgende:
[..]
Niet alleen het station, maar het hele stuk ertussen. Op die route heb je nog een school waar cameras bij hangen. Verder is hilversum ongeveer kampioen cameratoezicht en struikel je over die dingen.
Of het zelfmoord was of niet, geen flauw idee. ik was er niet bij en heb het niet gezien. Maar 't spoort niet dat er zoveel tijd tussen zit.
Op de zaterdagochtend stopt er bijvoorbeeld om 05:23 een trein om daarna door te rijden naar Schiphol.quote:Op maandag 30 november 2015 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er stopt geen trein voor 06:39 op Hilversum Sportpark en na 01:29
In dezelfde tent?quote:Op maandag 30 november 2015 01:01 schreef Bendoe het volgende:
Gehoord van een vriendin van Dascha dat er diezelfde avond nog iemand is gedrogeerd. Just throwing it in here.
Dat is ook raar net als dat gedoe met die telefoon.quote:Op maandag 30 november 2015 00:58 schreef Harlon het volgende:
[..]
Niet alleen het station, maar het hele stuk ertussen. Op die route heb je nog een school waar cameras bij hangen. Verder is hilversum ongeveer kampioen cameratoezicht en struikel je over die dingen.
Of het zelfmoord was of niet, geen flauw idee. ik was er niet bij en heb het niet gezien. Maar 't spoort niet dat er zoveel tijd tussen zit.
Die zooi die je bij meiden in het glas gooit om seks te hebben zijn niet de drugs waar je depressief van word, eerder of losser of juist zeer slaperig.quote:Op maandag 30 november 2015 01:01 schreef Bendoe het volgende:
Gehoord van een vriendin van Dascha dat er diezelfde avond nog iemand is gedrogeerd. Just throwing it in here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |