Zoals anderen aangeven......het gaat niet over het informeren van het publiek. Het gaat nu over de familie zelf.quote:Op maandag 30 november 2015 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom wordt dat dan niet medegedeeld?

quote:Op maandag 30 november 2015 09:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom zou de politie in het geval van zelfmoord een persverklaring moeten geven?
Nee stelletje, wie vraagt er zich nu af wat er met haar is gebeurd? Haar familie. Klaarblijkelijk dus niet medegedeeld aan ze of wat dan ook. Anders komt pa niet met zo'n oproep lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2015 09:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
omdat de politie er niet is om jouw honger naar sensatie te stillen.
als het onderzoek echt is afgesloten zullen de bevindingen eerst met de familie worden gedeeld.

Jou laatste optie lijkt mij ook wel aannemelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat is vrij koud en het lijkt me niet dat je vrijwillig zolang buiten gaat lopen als je zo gekleed bent tenzij je abi kedabi van een of ander goedje bent of zo.
Misschien is er sprake van een misdrijf en hebben ze haar wellicht al levenloze lichaam voor de trein gedumpt om het op een zelfmoord te laten lijken.

En dat verhaal zal aan hun dan ook verteld worden. Dat gaat men niet eerst delen met het grote publiek.quote:Op maandag 30 november 2015 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Nee stelletje, wie vraagt er zich nu af wat er met haar is gebeurd? Haar familie. Klaarblijkelijk dus niet medegedeeld aan ze of wat dan ook. Anders komt pa niet met zo'n oproep lijkt me.
Mij kan het geen fuk schelen, maar kan me echt wel voorstellen als ouder dat je het complete verhaal wil hebben van de dood van je dochter.

Die vader deed 12 uur geleden die oproep, stonden ze voor de tweede nacht bij de nabestaanden aan de deur?quote:Op maandag 30 november 2015 10:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat verhaal zal aan hun dan ook verteld worden. Dat gaat men niet eerst delen met het grote publiek.

Ook aannemelijk kan zijn dat ze teveel gedronken had......een pil had genomen......en door de kou totaal de weg is kwijtgeraakt. En zo zijn er nog talloze opties denkbaar.quote:Op maandag 30 november 2015 10:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Jou laatste optie lijkt mij ook wel aannemelijk.

Ik was er niet bij........quote:Op maandag 30 november 2015 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die vader deed 12 uur geleden die oproep, stonden ze voor de tweede nacht bij de nabestaanden aan de deur?

Meisje was 16 en in die tent geen alcohol onder de 18. Wat drinken lijkt me mogelijk, daar compleet van het patje rondlopen niet.quote:Op maandag 30 november 2015 10:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ook aannemelijk kan zijn dat ze teveel gedronken had......een pil had genomen......en door de kou totaal de weg is kwijtgeraakt. En zo zijn er nog talloze opties denkbaar.

quote:Op maandag 30 november 2015 09:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Ik ken sowieso geen gezinnen met 6 kinderen.

Nogmaals, dat kan mij geen moer schelen, de familie wel. Terugkomend op die camera's mag de smeris van het onderzoek ook wel meer vertellen aan die familie. Anders komen ze niet met dit. Anders is het wel duidelijk wat er met hun dochter gebeurd is. Of is de tape precies op dat moment toevallig 'gewist' zoals zo vaak.quote:Op maandag 30 november 2015 10:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat verhaal zal aan hun dan ook verteld worden. Dat gaat men niet eerst delen met het grote publiek.

Geen alcohol onder 18...........je bent toch wel eens uit geweest en weet hoe dat gaat toch? Daarnaast kan een kind gewoon een pil nemen. Maar ik weet het verder ook niet.quote:Op maandag 30 november 2015 10:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meisje was 1 en in die tent geen alcohol onder de 18. Wat drinken lijkt me mogelijk, daar compleet van het patje rondlopen niet.

Jij wil gewoon dat het allemaal naar en fout is.quote:Op maandag 30 november 2015 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan mij geen moer schelen, de familie wel. Terugkomend op die camera's mag de smeris van het onderzoek ook wel meer vertellen aan die familie. Anders komen ze niet met dit. Anders is het wel duidelijk wat er met hun dochter gebeurd is. Of is de tape precies op dat moment toevallig 'gewist' zoals zo vaak.

quote:Op maandag 30 november 2015 10:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat het allemaal naar en fout is.

Ik heb er lang over nagedacht maar ik komt tot max 5 kinderen, en dat is echt een uitzondering in mijn omgeving / straat.quote:

Ik ben het met je eens , de ouders zijn niet tevreden met de info die ze hebben gekregen en dat begrijp ik wel. Je wilt gewoon precies weten wat er is gebeurd en waar is haar telefoon die is toch op te sporen ?quote:Op maandag 30 november 2015 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan mij geen moer schelen, de familie wel. Terugkomend op die camera's mag de smeris van het onderzoek ook wel meer vertellen aan die familie. Anders komen ze niet met dit. Anders is het wel duidelijk wat er met hun dochter gebeurd is. Of is de tape precies op dat moment toevallig 'gewist' zoals zo vaak.

Naar en fout is het in elk scenario.quote:Op maandag 30 november 2015 10:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat het allemaal naar en fout is.

quote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht maar ik komt tot max 5 kinderen, en dat is echt een uitzondering in mijn omgeving / straat.

Ik ken er wel meer, maar goed ik ben opgegroeid in een buurt waar meerdere pinkstergemeenten vlakbij zatenquote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb er lang over nagedacht maar ik komt tot max 5 kinderen, en dat is echt een uitzondering in mijn omgeving / straat.

Je jas doe je binnen al aan. Dan moet het daar al mis zijn gegaan dus.....quote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naar en fout is het in elk scenario.
Ik neig ook naar een raar verhaal, waarom niet gewoon je jas aandoen?
Waarom zo lang wachten?
Waarom niet gewoon naar huis gaan/bellen?

Ik ken wel verschillende families met meer dan 5 maar die zijn idd christelijk. Tenminste in deze tijd. Vroeger waren grote gezinnen sowieso normaler.quote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]

Meisjes van die leeftijd zijn verslaafd aan hun mobiel ze heeft niet gereageerd op de whats-appjes van haar vriendinnen. Dat mobiel moet gevonden worden dan zal veel duidelijk worden bijv heeft ze de appjes gelezenquote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naar en fout is het in elk scenario.
Ik neig ook naar een raar verhaal, waarom niet gewoon je jas aandoen?
Waarom zo lang wachten?
Waarom niet gewoon naar huis gaan/bellen?

Dat die ouders niet tevreden zijn met die info wil niet stellen dat de info mits afstandelijk bekeken niet afdoende zou zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens , de ouders zijn niet tevreden met de info die ze hebben gekregen en dat begrijp ik wel. Je wilt gewoon precies weten wat er is gebeurd en waar is haar telefoon die is toch op te sporen ?

Ik denk dat ze even ging kotsen, er zal rond 02:00 uur wel een rij gestaan hebben bij de toiletten.quote:Op maandag 30 november 2015 10:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je jas doe je binnen al aan. Dan moet het daar al mis zijn gegaan dus.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |