abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157964275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:08 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Als je redelijkerwijs kan inschatten dat iemand er toch niet openstaat, kun je beter eerst beginnen met een leuk gesprek, een date etc.
Dan maak je meer kans dan met 'hee neuken'.
Ok dus je moet op tinder dus wel echt doen alsof je geïnteresseerd bent in haar en naar al d'r saaie verhalen luisteren en toekomstleugens maken?

Jammer dacht dat iedereen er op zat om gewoon ff snel te neuken of zo, is het gewoon een datingssite maar dan in appvorm
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157968035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:10 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok dus je moet op tinder dus wel echt doen alsof je geïnteresseerd bent in haar en naar al d'r saaie verhalen luisteren en toekomstleugens maken?

Jammer dacht dat iedereen er op zat om gewoon ff snel te neuken of zo, is het gewoon een datingssite maar dan in appvorm
Er zijn wel dames op zoek naar one night stands maar je komt het echt niet zo gauw tegen.

Sowieso even een koude douche: het overgrote merendeel van de vrouwen is niet geïnteresseerd in one night stands met mannen die ze niet kennen
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_157968104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Er zijn wel dames op zoek naar one night stands maar je komt het echt niet zo gauw tegen.

Sowieso even een koude douche: het overgrote merendeel van de vrouwen is niet geïnteresseerd in one night stands met mannen die ze niet kennen
Ik dacht dat dat zo'n beetje de definitie was van one night stand
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157968856
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:37 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat zo'n beetje de definitie was van one night stand
Ik heb ook wel eens een ONS gehad met een meisje die ik al een tijdje kende. Maar dan kom je elkaar tegen bij het uitgaan, half dronken, en dan gebeurt er opeens wat. Wellicht dat zo'n meisje dan makkelijker is omdat ze jou al kent. Ik denk dat hij dat bedoelt.

Verder: tinder heeft bij mij nooit gewerkt. Op zich matches genoeg, maar nooit een vruchtbaar gesprek. En dat terwijl mijn foto's niet slecht zijn. Hetzelfde geldt voor andere datingsites. Doe mij het 'echte' werk maar dan.
pi_157968903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:18 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens een ONS gehad met een meisje die ik al een tijdje kende. Maar dan kom je elkaar tegen bij het uitgaan, half dronken, en dan gebeurt er opeens wat. Wellicht dat zo'n meisje dan makkelijker is omdat ze jou al kent. Ik denk dat hij dat bedoelt.

Verder: tinder heeft bij mij nooit gewerkt. Op zich matches genoeg, maar nooit een vruchtbaar gesprek. En dat terwijl mijn foto's niet slecht zijn. Hetzelfde geldt voor andere datingsites. Doe mij het 'echte' werk maar dan.
Ja dat is het probleem ik heb niet echt zin meer in uitgaan en zo en daten an sich dus ik dacht dat tinder wel lekker makkelijk was om snel wat te regelen maar blijkbaar is het niet zo'n feest

Ik heb het toch maar geprobeerd en al 1 match, op zich wel lekker wijf maar er komt idd niks vruchtbaars uit. Lijkt wel alsof ik aan het interviewen was en nu ben ik er maar mee gekapt, schiet niet op zo als 't van 1 kant komt
pi_157968951
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:20 schreef Baas_bas het volgende:

Ik heb het toch maar geprobeerd en al 1 match, op zich wel lekker wijf maar er komt idd niks vruchtbaars uit. Lijkt wel alsof ik aan het interviewen was en nu ben ik er maar mee gekapt, schiet niet op zo als 't van 1 kant komt
Het schijnt dat vrouwen tientallen matches per dag krijgen (ik heb nooit meegekeken bij een dame dus ik kan het niet bevestigen) dus dan is de kans ook klein dat ze jou kiest. Je hebt heel veel concurrentie. Plus, heel veel vrouwen zitten er volgens mij vooral voor een ego-boost en niet om even een avondje te neuken.
pi_157969053
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:22 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Het schijnt dat vrouwen tientallen matches per dag krijgen (ik heb nooit meegekeken bij een dame dus ik kan het niet bevestigen) dus dan is de kans ook klein dat ze jou kiest. Je hebt heel veel concurrentie. Plus, heel veel vrouwen zitten er volgens mij vooral voor een ego-boost en niet om even een avondje te neuken.
Dat klinkt inderdaad logisch. Dat is ook zo buiten tinder om denk ik. Gvd, zal dan toch weer mezelf op de fysieke markt moeten zetten. En ik was zelf wel vet kieskeurig, niet eens iedereen liken maar echt 25% of zo likede ik maar dus ik dacht dat ik wel geluk had
pi_157969191
quote:
8s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:27 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad logisch. Dat is ook zo buiten tinder om denk ik. Gvd, zal dan toch weer mezelf op de fysieke markt moeten zetten. En ik was zelf wel vet kieskeurig, niet eens iedereen liken maar echt 25% of zo likede ik maar dus ik dacht dat ik wel geluk had
Er gebeurden bij mij ook lijpe dingen met tinder. Opeens kreeg ik een hele serie Indonesische meisjes (uit Jakarta) en elke like was ook gelijk een match. Had ik ineens 20 matches in een paar minuten. Maar ze spraken Engels en woonden dus in Jakarta en ik dacht bij mijzelf "Dit kan niet kloppen".

Ik heb in het buitenland gewoond en ook daar heel veel matches maar niemand die reageerde op een gesprek. Dus ik zeg bijvoorbeeld "Hi, how are you?" en er komt geen antwoord.

Met Nederlandse dames hetzelfde verhaal alleen kleinere match-kans.

Trouwens, als je begint met Tinder of je hebt heel lang niet op Tinder gezeten dan is je eerste like ook gelijk een match. Om jou aan te sporen door te gaan :')

Kortom, gewoon in het echt versieren. Is makkelijker en je kunt meer kwaliteiten laten zien.
pi_157969275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:33 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Er gebeurden bij mij ook lijpe dingen met tinder. Opeens kreeg ik een hele serie Indonesische meisjes (uit Jakarta) en elke like was ook gelijk een match. Had ik ineens 20 matches in een paar minuten. Maar ze spraken Engels en woonden dus in Jakarta en ik dacht bij mijzelf "Dit kan niet kloppen".

Ik heb in het buitenland gewoond en ook daar heel veel matches maar niemand die reageerde op een gesprek. Dus ik zeg bijvoorbeeld "Hi, how are you?" en er komt geen antwoord.

Met Nederlandse dames hetzelfde verhaal alleen kleinere match-kans.

Trouwens, als je begint met Tinder of je hebt heel lang niet op Tinder gezeten dan is je eerste like ook gelijk een match. Om jou aan te sporen door te gaan :')

Kortom, gewoon in het echt versieren. Is makkelijker en je kunt meer kwaliteiten laten zien.
Hmm vreemd ik heb het sinds gisteren en maar 1 echte match dus. Ik had ook 2 andere maar die had ik nooit geliked, waren ook vage Filipijnen of zo en ik weet 100% zeker dat ik die niet geliked had, ik dacht dat dat spam was.

Er zal vast ook wel zo'n systeem achter zitten denk ik die je van die reclame stuurt of je matcht met iemand die je nooit geliked hebt

Fuck, tinder leek me juist zo handig omdat het dus geen gedoe is maar blijkbaar is het nutteloos. Al die verhalen die ik erover had gelezen was dus allemaal bullshit
pi_157970173
Alle datingsites/apps worden ook neukafspraakjes geregeld .

Toch is het zo dat vrouwen vaak een klik willen hebben, bepaalde manier willen fantaseren en vertrouwd voelen. Weet dit goed aan te voelen! Met een simpel praatje: "wat doe jij?" kom je er niet.

Tevens hengelen veel vrouwen via deze apps naar aandacht en is het man/vrouw ratio compleet uit verhouding... Het is gewoon constant russisch roulette wie je treft en daarnaast niet aantrekken als de vrouw zogenaamd weer een betere vind.
  woensdag 2 december 2015 @ 19:13:55 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_157970268
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is wat je wil dat het is. Ken ook mensen die er een relatie aan over hebben gehouden.
Heb ik ook.
  woensdag 2 december 2015 @ 19:22:11 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_157970506
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Baas_bas het volgende:
Aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt?
Dat is dus niet waar. Na een match ga je eerst een tijdje chatten en kom je veel meer over die persoon te weten. Pas daarna zal het besluit worden genomen om te gaan daten in real life.

Het is gewoon een andere manier van daten. In plaats van eerst gematcht worden op interesses, wensen en weet ik veel wat is het nu eerst op uiterlijk en daarna die interesses enzo.

En dat uiterlijk is bij een andere datingsite/app net zo belangrijk. Of zou je via Lexa wel een lelijk wijf neuken en via Tinder niet?
  woensdag 2 december 2015 @ 20:06:32 #38
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157971751
quote:
13s.gif Op woensdag 2 december 2015 06:26 schreef Gary_Oak het volgende:
Gesprekken op Tinder zijn altijd tenenkrommend saai, zo geforceerd en totaal niet spontaan. Heb zo veel meer leuke gesprekken gehad op DM en PM hier. :')
over pokemon zeker
pi_157971973
Je moet Hot or Not gebruiken. Daar zitten al die troika drinkende sletten op.
Moeten zij weten
  woensdag 2 december 2015 @ 20:23:10 #40
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157972222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:06 schreef fs180 het volgende:

[..]

over pokemon zeker
Bijvoorbeeld.
pi_157989524
Ik heb helemaal niet zulke negatieve ervaringen ermee hoor, en in mijn omgeving ook genoeg gehoord over dates via tinder etc.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_157999619
quote:
Ik had net een discussie en ik vraag me af:

Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt. Het is toch gewoon 'netflix and chill' en niet bullshit zoals uit eten gaan eerst en doen alsof het lexa of okcupid is waar je doet alsof je zo erg geïnteresseerd bent in elkaars persoonlijkheid? Aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt? Of waarom gebruiken mensen het?
Wtf! Die term hoorde ik van de week een meisje ook zeggen in de bus "netflix en chill" wie de fuck heeft dat verzonnen en hoe kan dat zo snel een algemene term zijn geworden...
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:33:51 #43
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158001023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb helemaal niet zulke negatieve ervaringen ermee hoor, en in mijn omgeving ook genoeg gehoord over dates via tinder etc.
Snap het ook niet helemaal. Heb altijd wel leuke gesprekken. Gewoon binnen een dag of 3 afspreken in plaats van 4 weken over en weer berichtjes te sturen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158010598
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:36 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Hmm vreemd ik heb het sinds gisteren en maar 1 echte match dus. Ik had ook 2 andere maar die had ik nooit geliked, waren ook vage Filipijnen of zo en ik weet 100% zeker dat ik die niet geliked had, ik dacht dat dat spam was.

Er zal vast ook wel zo'n systeem achter zitten denk ik die je van die reclame stuurt of je matcht met iemand die je nooit geliked hebt

Fuck, tinder leek me juist zo handig omdat het dus geen gedoe is maar blijkbaar is het nutteloos. Al die verhalen die ik erover had gelezen was dus allemaal bullshit
Sneu figuur :')

Ga dan naar de hoeren, dan neuk je zo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_158010792
quote:
Ik had net een discussie en ik vraag me af:

Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt. Het is toch gewoon 'netflix and chill' en niet bullshit zoals uit eten gaan eerst en doen alsof het lexa of okcupid is waar je doet alsof je zo erg geïnteresseerd bent in elkaars persoonlijkheid? Aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt? Of waarom gebruiken mensen het?
Ben je van gisteren?

quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:34 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Wtf! Die term hoorde ik van de week een meisje ook zeggen in de bus "netflix en chill" wie de fuck heeft dat verzonnen en hoe kan dat zo snel een algemene term zijn geworden...
Wie denk je dat het verzonnen heeft? En hoe dat zo snel bekend is geworden?

Overigens hebben we in het Nederlands al tijden lang de uitspraak 'een filmpje kijken'. Net als dat ze in het Engels al langer uitspraken gebruiken als 'watch a video', of 'movie night'.
pi_158012380
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je moet Hot or Not gebruiken. Daar zitten al die troika drinkende sletten op.
Is Troika het nieuwe Breezer ? Ja sorry, praat me bij want ik ben oud aan het worden.
Ik moet kijken wat ik in huis haal voor m'n date van 18 vanavond.
U MAD?
pi_158012430
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 00:41 schreef Slimpleton het volgende:

[..]

Idd vleesmarkt bedoelt om te neuken. Shallow gedoe allemaal. Maar volgens mij Is dat met alle datingsapps zo. Gewoon de kroeg in!
Volgens mij is Tindr dan nog 1 van de minst shallow apps hoor ;)
Dara heb je iig nog zaken als gemeenschappelijke nteresses en beroep etc, ipv alleen een foto.
Alleen leest wellicht 90% van de gebruikers dat niet. Tja, moet je de app niet de schuld van geven he :P
pi_158012433
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 11:51 schreef FlyDutchMan het volgende:
Tinder was zo wel bedoeld, maar de vrouwen hebben het verpest. Daarom zit ik nu op grindr. :Y
:D
pi_158012752
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is Troika het nieuwe Breezer ? Ja sorry, praat me bij want ik ben oud aan het worden.
Geen idee, het ziet er iig sletterig uit.
Moeten zij weten
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:27:06 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_158013366
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goeie ouwe tijd met Breezers en Smirnoff :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')