Fb hebbenquote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Neverknown het volgende:
Ik wil ook aanmaken maar kan niet zonder fb of wel??
Ga lovoo-enquote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Neverknown het volgende:
Ik wil ook aanmaken maar kan niet zonder fb of wel??
handel?quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef zarynxa het volgende:
ik vind het een beetje op handel lijken haha, wel een grappige manier om mensen te ontmoeten
Idd vleesmarkt bedoelt om te neuken. Shallow gedoe allemaal. Maar volgens mij Is dat met alle datingsapps zo. Gewoon de kroeg in!quote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Baas_bas het volgende:
Ik had net een discussie en ik vraag me af:
Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt. Het is toch gewoon 'netflix and chill' en niet bullshit zoals uit eten gaan eerst en doen alsof het lexa of okcupid is waar je doet alsof je zo erg geïnteresseerd bent in elkaars persoonlijkheid? Aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt? Of waarom gebruiken mensen het?
O dat heb ik op Fok al. Dan kan ik beter niet aan Tinder beginnen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef Aiciu het volgende:
Tinder![]()
Ik heb zoveel matches dat ik niet meer weet wat ik tegen wie zeg
Jajaquote:Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef Aiciu het volgende:
Tinder![]()
"Waar werk je ook alweer?"quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef Aiciu het volgende:
Tinder![]()
Volgens mij is het in de eerste plaats wel een dating-app. Zo gebruik ik het althans. Bij veel vrouwen staat op hun profiel ook "No ONS" of iets soortgelijks. Voor wat het waard is. Voor mij is Tinder tot nu toe nog niet erg succesvol: één match in Nederland in vier maanden. De vier andere matches waren met vrouwen die helemaal niks zeiden of een betaalde telefoonlijn wilden promoten.quote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Baas_bas het volgende:
Ik had net een discussie en ik vraag me af:
Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt.
Hoezo eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:45 schreef sirdanilot het volgende:
Tinder is wat je wil dat het is. Je moet wel een beetje kunnen inschatten wat de ander wil natuurlijk. Je moet niet op een lief paardenmeisje dat Esther heet gaan reageren met 'hee neuken?'
Als je redelijkerwijs kan inschatten dat iemand er toch niet openstaat, kun je beter eerst beginnen met een leuk gesprek, een date etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |