abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157903783
Ik had net een discussie en ik vraag me af:

Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt. Het is toch gewoon 'netflix and chill' en niet bullshit zoals uit eten gaan eerst en doen alsof het lexa of okcupid is waar je doet alsof je zo erg geïnteresseerd bent in elkaars persoonlijkheid? Aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt? Of waarom gebruiken mensen het?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157903863
Het is wat je wil dat het is. Ken ook mensen die er een relatie aan over hebben gehouden.
pi_157904353
Ik wil ook aanmaken maar kan niet zonder fb of wel??
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157904377
Ligt er ook aan hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk :)
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zondag 29 november 2015 @ 17:58:51 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157904402
Al zit jij er om een dammaatje te vinden, moet je zelf toch weten? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 november 2015 @ 17:59:53 #6
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157904441
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Neverknown het volgende:
Fb hebben :')
Liefde voor God
  zondag 29 november 2015 @ 18:01:32 #7
448901 zarynxa
Eerst zeggen, dan denken
pi_157904486
ik vind het een beetje op handel lijken haha, wel een grappige manier om mensen te ontmoeten
pi_157906527
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Neverknown het volgende:
Ga lovoo-en
pi_157910046
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef zarynxa het volgende:
ik vind het een beetje op handel lijken haha, wel een grappige manier om mensen te ontmoeten
handel? :')
Moeten zij weten
pi_157910752
In hoeverre verschilt dit dan van een klassieke disco waar veel mensen ook one-night-stands opdoen maar anderen wel een goede relatie aan overhouden?
pi_157912591
Alles waar veel vrouwen op zitten verzandt in oeverloos praten en hengelen naar aandacht zonder de man te geven wat hij wil; toch?
dag
pi_157913327
Tinder is troep en werkt voor geen meter bij mij:(
pi_157914445
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Baas_bas het volgende:

Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt. Het is toch gewoon 'netflix and chill' en niet bullshit zoals uit eten gaan eerst en doen alsof het lexa of okcupid is waar je doet alsof je zo erg geïnteresseerd bent in elkaars persoonlijkheid? Aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt? Of waarom gebruiken mensen het?
Idd vleesmarkt bedoelt om te neuken. Shallow gedoe allemaal. Maar volgens mij Is dat met alle datingsapps zo. Gewoon de kroeg in!
pi_157918291
Tinder was zo wel bedoeld, maar de vrouwen hebben het verpest. Daarom zit ik nu op grindr. :Y
  maandag 30 november 2015 @ 18:56:35 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157926696
Ik moet nog veel leren, zit niet op facebook (smoelenboek) en grinder en tinder (familie van elkaar?) heb ik zelfs nog nooit wat van gehoord. Zal eens bij pikkipedia kijken wat dat inhoudt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_157940323
Tinder _O_

Ik heb zoveel matches dat ik niet meer weet wat ik tegen wie zeg :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:13:48 #17
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157940902
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef Aiciu het volgende:
Tinder _O_

O dat heb ik op Fok al. Dan kan ik beter niet aan Tinder beginnen. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157951320
quote:
Tinder _O_

Jaja
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157955141
quote:
Tinder _O_

"Waar werk je ook alweer?"
"Ja bij <insert bedrijfsnaam>.. dat vroeg je laatst ook al!"

Herkenbaar :p

Maar inderdaad, eerder was het voor onenightstands, tegenwoordig zit het vrouwelijk schoon erop om wanhopig relaties te vinden.
Niet dat daar wat mis mee is, ieder zn ding natuurlijk. Maar wel onhandig als je op zoek bent naar een hookup zonder teveel woorden vooraf ;)
pi_157955582
Ben erg benieuwd hoeveel vrouwen hier durven toe te geven dat ze een Tinder afspraakje hadden puur voor de seks!!!!
pi_157958108
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Baas_bas het volgende:
Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups, dus geen fucking etentjes en 3x afspreken voor je seks hebt.
Volgens mij is het in de eerste plaats wel een dating-app. Zo gebruik ik het althans. Bij veel vrouwen staat op hun profiel ook "No ONS" of iets soortgelijks. Voor wat het waard is. Voor mij is Tinder tot nu toe nog niet erg succesvol: één match in Nederland in vier maanden. De vier andere matches waren met vrouwen die helemaal niks zeiden of een betaalde telefoonlijn wilden promoten.
pi_157959183
Tinder is wat je wil dat het is. Je moet wel een beetje kunnen inschatten wat de ander wil natuurlijk. Je moet niet op een lief paardenmeisje dat Esther heet gaan reageren met 'hee neuken?'
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 2 december 2015 @ 06:26:55 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157960737
Gesprekken op Tinder zijn altijd tenenkrommend saai, zo geforceerd en totaal niet spontaan. Heb zo veel meer leuke gesprekken gehad op DM en PM hier. :')
pi_157964200
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:45 schreef sirdanilot het volgende:
Tinder is wat je wil dat het is. Je moet wel een beetje kunnen inschatten wat de ander wil natuurlijk. Je moet niet op een lief paardenmeisje dat Esther heet gaan reageren met 'hee neuken?'
Hoezo eigenlijk niet?
pi_157964254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:05 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk niet?
Als je redelijkerwijs kan inschatten dat iemand er toch niet openstaat, kun je beter eerst beginnen met een leuk gesprek, een date etc.
Dan maak je meer kans dan met 'hee neuken'.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')