Als wisselgeld voor al die Polen die naar Nederland komen, woon ik sinds kort in een stadje in dit afgrijselijke kutland. En wat is het kut hè, man man man. Helaas heb ik mijzelf jegens de Nederlandse overheid verplicht om hier te wonen, dus daar is verder niets meer aan te doen. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Waar het om gaat: een verkoopster in een lokale Poolse computerwinkel. De adapter/charger van mijn laptop was stuk -- als afgrijselijke grafmongool die ik ben, heb ik 'm meermaals op de grond laten vallen --, dus moest ik een nieuwe kopen. Uiteindelijk vond ik een welhaast aandoenlijk computerwinkeltje dat zich op de begane grond van een appartementencomplex bevindt en wordt gerund door een uitsluitend Pools sprekend omaatje. Goed voorbereid op mogelijke taalbarrières, had ik mijn kapotte charger meegenomen, zodat ik 't ding slechts omhoog hoefde te houden terwijl ik "ZUNNE" riep. En nou jongens, wat er toen gebeurde. Alsof 't Stalin zelve was die in zijn hoogtijdagen een bevel uitsprak, werden stapels chargers tevoorschijn getoverd. Ondanks haar leeftijd, wist de bejaarde verkoopster in kwestie vervolgens feilloos de juiste charger eruit te pikken, die keurig eerst op mijn eveneens meegebrachte laptop werd uitgetest alvorens deze, voor een zeer schappelijk bedrag, aan mij te verkopen

.
Dan volgen nu mijn klachten.
Klacht 1: in
een eerder topic ten onrechte de klantenservice van
mediamarkt als uniek de hemel in geprezen.
Klacht 2: een nieuw aangeschafte charger binnen een week kapotgemaakt.
Klacht 3: moderators die gaan zaniken over dit klachtenlijstje. JULLIE MOEDERS!
Dit waren mijn klachten, graag alleen bijval.