Echt tof al die sintverhalen
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar. Dit jaar hebben we het alleen bij schoonouders gevierd (vorige week zondag al). Maar ik denk dat we het volgend haar ook op 5 dec doen. Het leefde hier behoorlijk en ik denk dat ze hrt ook niet snapt dat het voor ons al afgelopen was terwijl er op de psz en op tv nog volop aandacht aan werd besteed.
Vandaag hebben we samen de kerstboom in no time opgezet .. dikke pret
Ik vind deze leeftijd ook echt super tof omdat ze steeds meer begrijpt en steeds beter mee kan doen.
En haar spraak gaat sinds dat ze op de psz met sprongen vooruit. Ze kan zich steeds beter verstaanbaar maken. Alleen de F blijft soms wat lastig

.. leuke woorden komen er af en toe uit joh

.. maar daar hebven er meer last van hier zo te lezen
Hebben jullie soms ook dat jullie je kind een beetje onderschatten?
Ik haalde Djenna vrijdag op bij de gastouder. Ze was daar bezig met een puzzel van 25 stukjes. En de gastouder zei dat ze hem al een paar keer helemaal zelf gemaakt had. En ik dacht yeah sure jij hebt haar echt wel geholpen 😁
Dus thuis trok ik een puzzel uit de kast nog nieuw uit plastic. Die had ik na haar verjaardag nog even aan de kant gelegd omdat ik dacht dat dat nog te moeilijk zou zijn voor haar.
Er zaten 4 verschillende puzzels in van 12/16/20/30 stukjes. In record tempo had ze ze allemaal gemaakt. Ik dacht wtf? 😱