Het is natuurlijk jullie keuze maar ik kan het niet helemaal volgen. Je weet eigenlijk al zeker dat dit gaat gebeuren en toch ga je nu geen verdere gesprekken aan?quote:Op maandag 30 november 2015 13:09 schreef Cwen het volgende:
Ik vind de pedagogische aanpak om te huilen.
- maar ik ga ervanuit dat het wel gaat gebeuren. De vraag is alleen wanneer.
Ik ga geen gesprek aan omdat ik de indruk heb dat er geen gesprek te voeren is. Ik wil de ene aanpak; zij willen iets anders. Op de één of andere manier denk ik niet dat het anders is wanneer de locatiemanager erbij is. Ik ga er namelijk (ten onrechte?) vanuit dat zij haar eigen medewerker en haar pedagogisch beleid zal steunen.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:25 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het is natuurlijk jullie keuze maar ik kan het niet helemaal volgen. Je weet eigenlijk al zeker dat dit gaat gebeuren en toch ga je nu geen verdere gesprekken aan?
De allerlaatste stap is dat je vraagt om overplaatsing. Ik denk dat er nog wel een tussenstap mogelijk is als je niet meteen om zo'n overplaatsing wilt vragen, bijvoorbeeld: een gesprek aanvragen met de leidster in kwestie en de locatiemanager. Uitleggen hoe hun beleid op jou overkomt en waarom je er moeite mee hebt. Vragen wat precies hun visie is hierop? Waar zij hun aanpak op baseren? Aangeven dat bepaalde opmerkingen op jou respectloos overkomen, of zij zich daar ook van bewust zijn? Kijken hoe ze daarop reageren?
We hebben het hier over een professionele instelling en dan kun je op een zakelijke en normale manier een gesprek aangaan over hun beleid en aanpak en ze daar feedback op geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:42 schreef Loj het volgende:
Veel plezier Kyara!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Home is where the O+ is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |