Die rode wang met bultjes heeft ze hier ook gehad, 3 keer achter elkaar! Maar toen was ze niet ziek, wel hangerig, dus ik weet het aan de doorkomende hoektanden en achterste kiezen. Gek hè?quote:Op zondag 20 december 2015 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, Shandaly dat is best een nette manier! E roept "snot!" en gaat dan uitgebreid met dr vinger staan gravenAl wil ze ook best dr neus poetsen. Met een zakdoekje, of met dr mouw.....
Ze had vanochtend op de wang die vrijdag zo rood was, ineens wat bultjes zitten. Dat was vanmiddag weer weg, maar toen was ze wel weer helemaal afgeknapt en de voorhoofdsthermometer gaf weer 40 graden aan. Ik snap er echt geen hol van. Ze is moe, maar niet lamlendig, heeft nergens pijn, geen vlekjes..... alleen een hoestje dat ik wel wat naarder vind klinken inmiddels, dus morgen bel ik toch sowieso maar even de huisarts.
Alleen uit eigen ervaring, dat heeft lang geduurd.quote:Op maandag 21 december 2015 10:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het is wellicht niet helemaal hetzelfde maar ik heb een tijdje geleden ook iets met dikke wangen gehad. Ineens, vanuit het niets, gingen mijn wangen heel erg gloeien en opzetten. Voelde helemaal dik en gespannen aan. Ik kreeg er ook koorts bij. Bij de HAP geweest en het bleek een huidinfectie te zijn, vorm van wondroos. Nu krijg je wondroos altijd bij een wondje maar dat was bij mij niet zo. Was heel gek! Na 2 dagen AB was het weer helemaal weg. Hopelijk knapt E. snel op, LB!
Gefeliciteerd DF!
Heeft iemand hier ervaring met een kind dat niet op het toilet wil poepen? E. is volledig plaszindelijk. Alleen poepen wil ze NIET op een toilet of potje doen. Ze houdt het dan gewoon op waardoor we haar inmiddels al 4x een miniklysma hebben moeten geven en ze constant klaagt over buikpijn. Nu, sinds afgelopen woensdag, heeft ze weer netjes iedere dag gepoept. Weliswaar in een luier maargoed. Als alles weer normaal is op het poepvlak
wil ik toch weer kijken hoe we haar op het toilet krijgen. Iemand tips/ideeën?
Nee, nouja, uiteindelijk wel natuurlijk. Geen idee waarom ze niet gaat. Ze heeft geen angst voor het toilet, gaat daar gewoon op om te plassen. Ook poepen doet ze nu weer gewoon met regelmaat en zonder pijn. Maar waarom ze dat dan niet samenvoegt?! I dunnoquote:Op maandag 21 december 2015 10:18 schreef Cwen het volgende:
[..]
Alleen uit eigen ervaring, dat heeft lang geduurd.
Weet je waarom ze niet durft? Is de ontlasting hard?
Ik gok dat het zo rond oktober wel over isquote:Op maandag 21 december 2015 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer is het gezeur over Sinterklaas voorbij? Hier wordt alles nog aan Sinterklaas gevraagd. En waar hij is enzo. Aargh.
Hier vooral veel vraag naar pepernotenquote:Op maandag 21 december 2015 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer is het gezeur over Sinterklaas voorbij? Hier wordt alles nog aan Sinterklaas gevraagd. En waar hij is enzo. Aargh.
Hier hetzelfde maar no way dat ie het begrijpt.quote:Op maandag 21 december 2015 13:09 schreef mousemicky het volgende:
O, J is dus een van de weinige peuters hier die wel snapt dat Sinterklaas terug is naar Spanje? We hebben veelvuldig het boekje gelezen dat daarmee eindigde, en ik heb op 6 december alles wat Sint-gerelateerd was geruimd, en vervangen door Kerstspul. We lezen dus nu het kerstverhaal, en luisteren naar kerstliedjes op youtube (de kerstcd van Jan Smit is redelijk te pruimen voor de klassieke kerstliedjes)
Otje heeft niet zozeer problemen met de wc maar wel een fase gehad dat ze niet wilde poepen. Op de wc zitten wilde ze wel, we hebben toen een periode een filmpje op de tablet aangezet op de wc op het moment dat we het idee hadden dat ze aandrang voelde. Duurde soms even maar op een gegeven moment ontspande ze meestal en kwam het eruit.quote:Op maandag 21 december 2015 10:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een kind dat niet op het toilet wil poepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |