Lijkt me ECHT een goed idee. Dat we gewoon toegeven dat we het heus wel hebben geprobeerd en dat we het ook heus niet de hele tijd alleen maar slecht hebben bedoeld met z'n allen, maar dat het gewoon niet zo goed is uitgepakt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:37 schreef MutedFaith het volgende:
"Jammer voor de wereld"
Het belangrijkste waar de wereld op dit moment kapot aan gaat is 'de mensheid'. Zullen we daar dan maar biologisch verantwoord mee ophouden?
Omdat er zoveel andere problemen zijn in de wereld wil toch niet zeggen dat je dan maar niks meer hoeft te doen voor de dingen waar je wel wat aan kunt doen? Want dan veranderd er nooit iets natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:37 schreef MutedFaith het volgende:
"Jammer voor de wereld"
Het belangrijkste waar de wereld op dit moment kapot aan gaat is 'de mensheid'. Zullen we daar dan maar biologisch verantwoord mee ophouden?
maar dit is het maaltijdbox ervaringen topic, niet het "we moeten allemaal biologisch gaan eten"- topic.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat er zoveel andere problemen zijn in de wereld wil toch niet zeggen dat je dan maar niks meer hoeft te doen voor de dingen waar je wel wat aan kunt doen? Want dan veranderd er nooit iets natuurlijk.
thnx!quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat je er 4 kunt kiezen, ik kon er namelijk 6 kiezen bij 3 dagen voor 4 personen.
Dat zeg ik toch ook niet. Het ging erover dat HF een ander soort bedrijf is dan wat de meeste mensen denken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
maar dit is het maaltijdbox ervaringen topic, niet het "we moeten allemaal biologisch gaan eten"- topic.
Juist! En daarom hier verder ook maar geen discussie over wat het beste voor onze mooie planeet is of dat we allemaal naïef of dom zijn als we niet biologisch eten. Laat iedereen die keus zelf maken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:39 schreef gelestipjes het volgende:
maar dit is het maaltijdbox ervaringen topic, niet het "we moeten allemaal biologisch gaan eten"- topic.
Het is eigenlijk exact het bedrijf dat ik denk. Waar komt dat idee vandaan dat het biologisch, verantwoord en lokaal zou zijn? Volgens mij is het vooral gemak en voedingscentrum verantwoord gezond.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:50 schreef Japie77 het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. Het ging erover dat HF een ander soort bedrijf is dan wat de meeste mensen denken.
Omdat ik vaak hoor van mensen die HF hebben dat ze door de studentjes in de stad of aan de telefoon verteld krijgen dat HF wel biologisch en verantwoord zou zijn. En dat hoort toch ook bij de ervaringen mbt maaltijdenboxen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is eigenlijk exact het bedrijf dat ik denk. Waar komt dat idee vandaan dat het biologisch, verantwoord en lokaal zou zijn? Volgens mij is het vooral gemak en voedingscentrum verantwoord gezond.
Ik heb al vaker gehoord dat die studenten onzin verkopenquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:55 schreef Japie77 het volgende:
Omdat ik vaak hoor van mensen die HF hebben dat ze door de studentjes in de stad of aan de telefoon verteld krijgen dat HF wel biologisch en verantwoord zou zijn. En dat hoort toch ook bij de ervaringen mbt maaltijdenboxen?
Ze zeggen dat omdat de hipsters graag biologisch verantwoord willen eten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat ik vaak hoor van mensen die HF hebben dat ze door de studentjes in de stad of aan de telefoon verteld krijgen dat HF wel biologisch en verantwoord zou zijn. En dat hoort toch ook bij de ervaringen mbt maaltijdenboxen?
Het is aan mensen zelf om de website even te lezen. Daar staat dat niet alles lokaal en biologisch is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En ik heb al vaker gehoord dat mensen denken dat iemand ze iets verteld heeft, maar er achteraf toch hele andere dingen verteld zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gehoord dat die studenten onzin verkopen
Ja, ook dat komt best vaak voorquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:30 schreef MutedFaith het volgende:
En ik heb al vaker gehoord dat mensen denken dat iemand ze iets verteld heeft, maar er achteraf toch hele andere dingen verteld zijn.
Als dat je referentiekader is, dan snap ik dat je niet zo blij bent met HF. Maar dat heeft dus wel degelijk te maken met je verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oh, en om ook nog even iets inhoudelijks toe te voegen: de varkenshaaspuntjes met bulgur, snijbonen, paprika en uienchutney vond ik érg lekker. Daar had ik best een grotere portie van gelust
Eigenlijk gewoon allemaal goede shit. Ik ben ook wel van de uien, en dan dus lekker pittig met een zoet tintje, dat kan mij wel bekoren.quote:
Prima maar als je kan kiezen tussen een bedrijf die dat allemaal doet en dan ook nog eens verantwoord en biologisch voor dezelfde prijs dan sla je toch twee vliegen in 1 klap lijkt mij?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Als dat je referentiekader is, dan snap ik dat je niet zo blij bent met HF. Maar dat heeft dus wel degelijk te maken met je verwachtingspatroon.
Ik sluit me echter meer aan bij MutedFaith: ik vreet dingen die ik hiervoor nooit heb gehad, ik hoef geen boodschappen te doen, ik vreet niet elke week wereldgerechten en het voorkomt dat ik regelmatig thuisbezorgd.nl raadpleeg. En dat er dan een bedrijf achter zit dat winst wil maken, interesseert me echt geen fluit. Dat doet de Appie toch ook? En de lokale groenteboer? Ik pretendeer niet biologisch te zijn, ik wil gewoon een beetje verantwoord gemak, en HF biedt dat op dit moment. Dan zal het me echt aan m'n kont roesten of daar een langharige hippie vrijwillig dozen zit in te pakken omdat ie de wereld wil verbeteren of dat een onderbetaalde student dat doet omdat ie wil zuipen vanavond.
Oh, en om ook nog even iets inhoudelijks toe te voegen: de varkenshaaspuntjes met bulgur, snijbonen, paprika en uienchutney vond ik érg lekker. Daar had ik best een grotere portie van gelust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |