Dus jij haalt ook altijd je friet 5 dorpen verder op?quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat je van ver haalt is het lekkerst
Wat is friet ? :pquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus jij haalt ook altijd je friet 5 dorpen verder op?
Volgens mij ging het wel goed met zijn ma, ze is om gepraat door zijn vader.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff ontopic graag..
En Fylax, hoe ging het met je ma?
Ze vond het eerst eht niet leuk. Maar m'n vader heeft haar omgepraatquote:Op woensdag 2 december 2015 22:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff ontopic graag..
En Fylax, hoe ging het met je ma?
Via een whatsappgroepsgesprek over Ariana grandequote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef dimmak het volgende:
Hoe heeft Fylax haar eigenlijk ontmoet?
Dat klinkt wel mega triest sorry dat ik het zeg fakka, maar ben je nue gelukkig?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Via een whatsappgroepsgesprek over Ariana grande
Waarom zou ze het niet leuk vinden ??quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze vond het eerst eht niet leuk. Maar m'n vader heeft haar omgepraat
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
omdat ze zo ver weg woontquote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou ze het niet leuk vinden ??
Dat kan je vindenquote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat klinkt wel mega triest sorry dat ik het zeg fakka, maar ben je nue gelukkig?
Ik zeg het klinkt, en klinkt als, wil niet zeggen dat ik dat ook vind. Ik denk dat het wel baas is de manier hierin boeit niet zoveel het resultaat wel of je moet al echt gaan drogeren maar dan krijg je een neukbeurt geen relatie begrijp je?quote:
Geerd jongen baas jhoe gaat het mej oeuweze zuipschuit!?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach over 2 jaar kleine fylaxjes zoeken jullie een leuk huisje klaar
Bijna thuis !! Dan pilsquote:Op donderdag 3 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd jongen baas jhoe gaat het mej oeuweze zuipschuit!?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |