Dus jij haalt ook altijd je friet 5 dorpen verder op?quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat je van ver haalt is het lekkerst
Wat is friet ? :pquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus jij haalt ook altijd je friet 5 dorpen verder op?
Volgens mij ging het wel goed met zijn ma, ze is om gepraat door zijn vader.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff ontopic graag..
En Fylax, hoe ging het met je ma?
Ze vond het eerst eht niet leuk. Maar m'n vader heeft haar omgepraatquote:Op woensdag 2 december 2015 22:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff ontopic graag..
En Fylax, hoe ging het met je ma?
Via een whatsappgroepsgesprek over Ariana grandequote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef dimmak het volgende:
Hoe heeft Fylax haar eigenlijk ontmoet?
Dat klinkt wel mega triest sorry dat ik het zeg fakka, maar ben je nue gelukkig?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Via een whatsappgroepsgesprek over Ariana grande
Waarom zou ze het niet leuk vinden ??quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze vond het eerst eht niet leuk. Maar m'n vader heeft haar omgepraat
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
omdat ze zo ver weg woontquote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou ze het niet leuk vinden ??
Dat kan je vindenquote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat klinkt wel mega triest sorry dat ik het zeg fakka, maar ben je nue gelukkig?
Ik zeg het klinkt, en klinkt als, wil niet zeggen dat ik dat ook vind. Ik denk dat het wel baas is de manier hierin boeit niet zoveel het resultaat wel of je moet al echt gaan drogeren maar dan krijg je een neukbeurt geen relatie begrijp je?quote:
Geerd jongen baas jhoe gaat het mej oeuweze zuipschuit!?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach over 2 jaar kleine fylaxjes zoeken jullie een leuk huisje klaar
Bijna thuis !! Dan pilsquote:Op donderdag 3 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd jongen baas jhoe gaat het mej oeuweze zuipschuit!?
[..]
Tuulk welquote:Op donderdag 3 december 2015 09:54 schreef Leonos het volgende:
Gaan we nu niet meer playstationen fylax?
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
Maar serieus Fylax,dit is allemaal een hoax toch?
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
Maar serieus Fylax,dit is allemaal een hoax toch?
quote:
Wist ik welquote:
Niet haten op exen, dat kan gewoon pijnlijk zijn jaquote:Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat juist jij dit huillacht
Al over je 'ex-date' heen?
Dit dus, Fylax heeft nog een beetje game. Op de manier hoe, kunnen we nog wat schaven.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Precies dit ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet haten op exen, dat kan gewoon pijnlijk zijn ja
Wat is shaven?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit dus, Fylax heeft nog een beetje game. Op de manier hoe kunnen we nog wat schaven.
Grapje hopelijk?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kinder?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik iemand aan de andere kant van Nederland heb leren kennen?
FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik iemand aan de andere kant van Nederland heb leren kennen?
Hahaha nee sorry die is bezetquote:Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kinder?
Een tinder voor onder de 18?
Maar ik heb wel interesse in haar moeder mocht ze gescheiden ouders hebben
Heb je al een beetje gevingerd?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahaha nee sorry die is bezet
(Btw ik ben nu onderweg naar bart smit)
Ik gun het hem wel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misgunner![]()
Fylax jongen, treat her like a princess, word je in dank afgenomen
Doelde er meer op dat het hoogste wat hij ooit op relatiegebied heeft bereikt het 'daten' van een labiele 16-jarige isquote:Op donderdag 3 december 2015 10:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet haten op exen, dat kan gewoon pijnlijk zijn ja
Overigens was die ene chick volgens nota bene Paus zelf kennelijk helemaal niet zo'n prestatie:quote:
Maar goed @Pausje, blijf vooral stoer doen en haten op fucking 16-jarigen die -i.t.t. jij- wel chicks kunnen fixen. Komt verder totaal niet uiterst zielig over ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb ook totaal geen behoefte om te gamen of iets dergelijks en ben tegelijk jaloers op mensen die wel plezier hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |