Tuulk welquote:Op donderdag 3 december 2015 09:54 schreef Leonos het volgende:
Gaan we nu niet meer playstationen fylax?
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
Maar serieus Fylax,dit is allemaal een hoax toch?
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
Maar serieus Fylax,dit is allemaal een hoax toch?
quote:
Wist ik welquote:
Niet haten op exen, dat kan gewoon pijnlijk zijn jaquote:Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat juist jij dit huillacht
Al over je 'ex-date' heen?
Dit dus, Fylax heeft nog een beetje game. Op de manier hoe, kunnen we nog wat schaven.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Precies dit ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet haten op exen, dat kan gewoon pijnlijk zijn ja
Wat is shaven?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit dus, Fylax heeft nog een beetje game. Op de manier hoe kunnen we nog wat schaven.
Grapje hopelijk?quote:Op donderdag 3 december 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Via een whatsappgroepsgesprek over Ariana grande
Kinder?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik iemand aan de andere kant van Nederland heb leren kennen?
FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik iemand aan de andere kant van Nederland heb leren kennen?
Hahaha nee sorry die is bezetquote:Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kinder?
Een tinder voor onder de 18?
Maar ik heb wel interesse in haar moeder mocht ze gescheiden ouders hebben
Heb je al een beetje gevingerd?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahaha nee sorry die is bezet
(Btw ik ben nu onderweg naar bart smit)
Ik gun het hem wel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misgunner![]()
Fylax jongen, treat her like a princess, word je in dank afgenomen
Doelde er meer op dat het hoogste wat hij ooit op relatiegebied heeft bereikt het 'daten' van een labiele 16-jarige isquote:Op donderdag 3 december 2015 10:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet haten op exen, dat kan gewoon pijnlijk zijn ja
Overigens was die ene chick volgens nota bene Paus zelf kennelijk helemaal niet zo'n prestatie:quote:
Maar goed @Pausje, blijf vooral stoer doen en haten op fucking 16-jarigen die -i.t.t. jij- wel chicks kunnen fixen. Komt verder totaal niet uiterst zielig over ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:27 schreef PausNicolaas het volgende:
Heb ook totaal geen behoefte om te gamen of iets dergelijks en ben tegelijk jaloers op mensen die wel plezier hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |