Waarom is dat?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:08 schreef LompeHork het volgende:
maar je kleren kan je nog wel een keer wassen morgen
"Slapen" uhu, veel plezier.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:06 schreef NoXia het volgende:
Ik blijf vannacht onverwacht ergens anders slapen. Wasmachine heeft gedraaid maar is klaar. Enkel de veiligheids schakelaar staat nog om en de lampjes branden nog. Kan dit kwaad?
Dat schimmelen wist ik, maar na 1 dag en meuren? Nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het weer d'r in trekt. (gaat schimmelen) Zal wel meuren als TS thuis komt.
Oh, ik heb het wel eens meegemaakt hoor, maar misschien ben ik ook wel heel zuinig met wasmiddelquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat schimmelen wist ik, maar na 1 dag en meuren? Nog nooit gehad.
Maak dat ding dan gewoon leeg voordat je weg gaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:06 schreef NoXia het volgende:
Ik blijf vannacht onverwacht ergens anders slapen. Wasmachine heeft gedraaid maar is klaar. Enkel de veiligheids schakelaar staat nog om en de lampjes branden nog. Kan dit kwaad?
Precies.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Na een dag ruikt het echt nog niet hoor. Gewoon ophangen morgen. En als het toch niet meer fris ruikt - lijkt me sterk - nog een keer kort wassen en buiten laten drogen.
Ik ook, vandaar de vraagquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:38 schreef Szikha2 het volgende:
Ik doe dat nooit want ben zeer spastisch met elektriciteit. Maar zoals je ziet zegt men dat het geen kwaad kan
ja die geur is niet zo belangrijk. Het is pas erg als je thuis komt en je huis is volledig afgebrand. Maar als je het niet vertrouwd zou ik niet het risico nemenquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar de vraagMocht het muf ruiken gooi ik het morgen gewoon nog een keer de wasmachine in. Is geen probleem.
Ging me meer om de brand veiligheid.
Dan is je was tenminste wel goed ontsmetquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar de vraagMocht het muf ruiken gooi ik het morgen gewoon nog een keer de wasmachine in. Is geen probleem.
Ging me meer om de brand veiligheid.
Alsof elke wasmachine een timer heeft.quote:Op zondag 29 november 2015 10:46 schreef Baas_bas het volgende:
Zet gewoon de timer zodat die klaar is als je thuis komt
Anders liggen die natte kleren een dag in dat ding te stinken
Die timer is er niet voor niks
Lijkt mij wel toch? Heb er nog nooit 1 gezien die dat niet heeft. Tenzij je er eentje hebt van 20 jaar oud of zo, elke wasmachine boven de 300 euro heeft toch wel een timer?quote:Op zondag 29 november 2015 11:52 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Alsof elke wasmachine een timer heeft.
ja hoor, na 1 nachtje al zekerquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het weer d'r in trekt. (gaat schimmelen) Zal wel meuren als TS thuis komt.
De droger zet ik wel op pauze als hij draait en ik de deur uit gaquote:
Nee. De mijne is 15 jaar. Heeft geen timer en werkt nog prima.quote:Op zondag 29 november 2015 11:56 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch? Heb er nog nooit 1 gezien die dat niet heeft. Tenzij je er eentje hebt van 20 jaar oud of zo, elke wasmachine boven de 300 euro heeft toch wel een timer?
Ik moet het er altijd binnen het uur uit halen van mezelf, maar misschien ben ik wel een beetje over enthousiastquote:
dat is ook wel lang volgens mijquote:Op zondag 29 november 2015 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. De mijne is 15 jaar. Heeft geen timer en werkt nog prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |