Alle 4 de antwoorden schijnen juist te zijn.....!quote:Op maandag 30 november 2015 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
A
Daar ben ik meermaals opgewezen
Ohquote:Op maandag 30 november 2015 15:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alle 4 de antwoorden schijnen juist te zijn.....!
Braboneger.quote:Op maandag 30 november 2015 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er ook nog mensen die er trots op zijn dat ze zwart zijn of kampen die standaard met een Calimero-complex?
Inderdaad maar wat rijmt op schoentje?quote:Op maandag 30 november 2015 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh
En geen is erg logisch voor het bekende liedje, tijd voor aanpassing!!
Die zijn er. O.a. in mijn familie. Die vinden dat anti zwarte piet gedoe ook totaal belachelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er ook nog mensen die er trots op zijn dat ze zwart zijn of kampen die standaard met een Calimero-complex?
Zoentje. Sinterklazoentje wordt het dan dus.quote:Op maandag 30 november 2015 15:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad maar wat rijmt op schoentje?
Dan wordt het dat dan toch?quote:Op maandag 30 november 2015 15:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zoentje. Sinterklazoentje wordt het dan dus.
Of klompje. Sandaaltje. Het maakt allemaal niets meer uit tegenwoordig.quote:Op maandag 30 november 2015 15:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan wordt het dat dan toch?
Denk dat kapoentje wel daarvan af komt trouwens, het zou je moeten rijmen op schoentje toch?
En dan mag of kan je het wel vertalen maar het slaat op niks net zo als met vele rijmen toch?
Kinderen vinden het vaak bijzonder leuk. Zelfs in Afrika. Om dat nu allemaal aan te passen aan wat zure figuren die er verder geen last van hebben......quote:Op maandag 30 november 2015 15:56 schreef john2406 het volgende:
Mij maakt het sowieso niks meer uit, zal wel niet lang meer duren denk ik.
Van mij als Piet niet meer in huidige vorm is, mogen ze van mij sinterklaas of kapoentje of wat dan ook, ook afschaffen.
Van die klap zal de economie ook nog wel bekomen denk ik?
Ik ben wel trots op dat ik genetisch sterkere genen heb en haast geen kans heb op huidkanker. Gaan jullie maar lekker zonnen om bruin te worden, succes met je huidjequote:Op maandag 30 november 2015 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
In mijn kistje dan kan ik er toch niks meer mee of wel?quote:Op maandag 30 november 2015 15:57 schreef Jaroon het volgende:
Of Sinterklaas racistje.....stop wat in mijn kistje
Zeker wel. Maar die hebben nog geen echte lobby op kunnen zetten. Naar ik hoorde wil men dat samen doen met kabouters maar zijn er nog wat onenigheden.quote:Op maandag 30 november 2015 16:00 schreef john2406 het volgende:
Zouden de kleine mensen met het kerstfeest, Elfen, zich niet zo voelen?
In MIJN kistje!quote:Op maandag 30 november 2015 16:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
In mijn kistje dan kan ik er toch niks meer mee of wel?
En ben je ook gekwetst door zwarte piet?quote:Op maandag 30 november 2015 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben wel trots op dat ik genetisch sterkere genen heb en haast geen kans heb op huidkanker. Gaan jullie maar lekker zonnen om bruin te worden, succes met je huidje
Zwarte piet met blauwe ogen of welke dan ook maar beslist geen bruine ogen toch?quote:Op maandag 30 november 2015 16:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En ben je ook gekwetst door zwarte piet?
Kleur ogen maakt mij niets uit..quote:Op maandag 30 november 2015 16:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zwarte piet met blauwe ogen of welke dan ook maar beslist geen bruine ogen toch?
Niet perse, maar het is prachtig om te zien dat de domme Nederlander zich niet aan kan passen aan een moderne cultuur. Janken om dat ouderwetse christenhondelijke pedofestijn en dan zelf janken dat anderen zich aan moeten passen aan den moderne tijd.quote:Op maandag 30 november 2015 16:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En ben je ook gekwetst door zwarte piet?
Queenyquote:Op maandag 30 november 2015 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rte-piet-naar-school
Moderne cultuur? Je bedoelt de cultuur de een paar mensen die moeite met eigen huidskleur hebben proberen er doorheen te persen? Voor de rest lijk je mij een enorme aanwinst.quote:Op maandag 30 november 2015 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet perse, maar het is prachtig om te zien dat de domme Nederlander zich niet aan kan passen aan een moderne cultuur. Janken om dat ouderwetse christenhondelijke pedofestijn en dan zelf janken dat anderen zich aan moeten passen aan den moderne tijd.
1 ding he: 85% van NL vindt ZP prima. Ik denk niet dat 85% daarom zomaar weg gaat om hooguit 15% schreeuwers en 'geen mening' in begrepen. Denk eerder dat het andersom is. Als het je hier niet zint, trek je conclusie. Het feit dat ZP populair blijft, zet te denken dat NL een beetje die racistische schreeuwers zat zijn. 'Die witte moeten eens luisteren', 'die witte zijn racisten want ZP'... whitie helpers.. walgelijk. Echt.quote:Op maandag 30 november 2015 15:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als jij je niet kunt aanpassen aan onze moderne cultuur, dan ga je toch weg? Dit land is jullie zat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |