Hij staat op Amazon/eBay voor absurde bedragen.. (100+).quote:Op maandag 30 november 2015 16:58 schreef BlazingV2 het volgende:
Hoeveel voor de New Vegas Collectors edition?
En als ik nou zeg dat ik het spel zelf niet wil, maar alleen de itemsquote:Op maandag 30 november 2015 18:15 schreef Metal666 het volgende:
[..]
Hij staat op Amazon/eBay voor absurde bedragen.. (100+).
Dat lijkt me wel wat overdreven. 50¤?
Stel dat je dat zou zeggen zou ik je vragen een tegenbod te doen! Kan het spel ook nog los verkopen eventueel.. Of ik zet de items naast m'n fallout 4 pipboy editie 😳quote:Op maandag 30 november 2015 20:15 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik het spel zelf niet wil, maar alleen de items?
Fallout en Elder Scrolls games moet je niet op consoles spelen.
Nou, stel dan dat ik dat zou zeggen dat jij me dan zou vragen om een tegenbod te doen, dan zou ik stellen dat mijn tegenbod ¤30 incl isquote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Metal666 het volgende:
[..]
Stel dat je dat zou zeggen zou ik je vragen een tegenbod te doen! Kan het spel ook nog los verkopen eventueel.. Of ik zet de items naast m'n fallout 4 pipboy editie 😳
Dan zou ik, natuurlijk allemaal maar voor de gein, "Waarom dan? Dan kan je hem net zo goed in de doos versturen." stellen. En daarna je vragen om je IBAN te DMen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:44 schreef Metal666 het volgende:
Dan zou ik hypothetisch gezien zeggen dat de doos er wel bij hoort. Namelijk prachtig!
En dan is verzenden 6,95. Dus 35 incl stuur ik doos en goedies naar je op. Zonder game!
Pmquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:17 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Dan zou ik, natuurlijk allemaal maar voor de gein, "Waarom dan? Dan kan je hem net zo goed in de doos versturen." stellen. En daarna je vragen om je IBAN te DMen.
En de stelling stellen "Wat is dan ook je pincode?".
Voor 25 mag je ze ophalenquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:36 schreef vlutje het volgende:
Hoeveel voor:
Fallout 3 GOTY
red dead redemption
Gta V
RDR en fallout 3 goty voor 12,50 ex!quote:Op maandag 28 december 2015 18:39 schreef vlutje het volgende:
[..]
Hmm, anders 12,50 incl, maar dan zonder GTA V?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |