60quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:36 schreef Cassius het volgende:
60 stuks, weet je hoe groot je boom dan moet zijn
wij hebben een iniemienie houten boomquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:36 schreef Cassius het volgende:
60 stuks, weet je hoe groot je boom dan moet zijn
Ik heb een USB-powered boompje van 30 cm hoog, als ik daar iets in hang kiepert 'ie al om.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben een iniemienie houten boom
hahaha ja dan heb je er sowieso niets aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:41 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb een USB-powered boompje van 30 cm hoog, als ik daar iets in hang kiepert 'ie al om.
kapot gemaakt?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb de halve versie hiervan in mn pc hangen
Ik heb de kwart-versiequote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb de halve versie hiervan in mn pc hangen
Dat is wel veel voor windows, kun je vast wel iets aan opruimenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:46 schreef GekkePoes het volgende:
ik merk alleen dat bijna de hele 120 GB alleen met windows bestanden is gevuld die je niet kan verplaatsen
Windows\winsxs zeker?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:46 schreef GekkePoes het volgende:
ik merk alleen dat bijna de hele 120 GB alleen met windows bestanden is gevuld die je niet kan verplaatsen
ik zou met 256GB wel aan de krappe kant zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Prima toch, hoeft eigenlijk alleen de OS en wat veelgebruikte programma's op
dat had ik al na een schone update naar windows 10. op 1 of andere manier zetten programma's de systeembestanden allemaal op de SSD, de gewone files gaat wel goed.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel veel voor windows, kun je vast wel iets aan opruimen
Prima merk, maar ik zou tweakers pricewatch in de gaten houden, vast wel een keer een vergelijkbare deal,quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou met 256GB wel aan de krappe kant zitten.
maar zo'n schijf ga ik niet op de gok kopen. zat er net ietjes aan te denken, maar ik heb toch maar even verstandig gedaan om dat niet te doen. eerst inlezen in die dingen.
Heb je niet nog de backup bestanden van oude 8/7 windows erbij staan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dat had ik al na een schone update naar windows 10. op 1 of andere manier zetten programma's de systeembestanden allemaal op de SSD, de gewone files gaat wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |