abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157884721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:21 schreef Lkw het volgende:

[..]

Je hebt eigenlijk wel gelijk, ze is wel toonvast ja. Ik heb er apart nog een keer voor geluisterd. Toch mis ik iets als ze zingt. Het raakt me totaal niet. Maar ik kan er niet goed de vinger op leggen.

Of misschien toch een beetje, want vreemd genoeg geloof ik haar niet als ze zingt. Dat wil niet per se zeggen dat zij er zelf geen gevoel in legt trouwens, maar het sluit in elk geval totaal niet aan bij mijn beleving en gevoelsleven. Het is me allemaal te groot en te bombastisch. Niet verfijnd genoeg. Ik houd meer van de bezieling van Maan bijvoorbeeld, die komt bij mij wel binnen. Ik geloof haar. Maan is echt heel puur en origineel in de manier waarop ze een liedje interpreteert en brengt. En dat voel ik bij Jennie niet. Jennie is voor mij te vaak over de top.
Eens. En daar gaat het wel om, iemand geloven als die zingt. Het viel me gisteren bij de meeste kandidaten, met name bij het team van Ali (daarna ben ik er minder op gaan letten), op dat ze niet in staat zijn om een lied te vertellen, ze voelen niet aan hoe de dictie moet zijn, waar je voluit gaat en waar je juist wat terughoudender bent etc.
Bijvoorbeeld bij die kandidate die een liedje van Joss Stone doet, Joss Stone beheerst dat juist heel erg goed en bij die kandidate klonk het vlak. Ze kreeg complimenten voor hoe ze het zong maar ze deed het heel het liedje lang uitbundig, dat werkt niet. Een lied is een verhaal met een melodie, het is niet alleen maar de juiste noten raken. Juist door het contrast vallen kleuren op, als je alleen maar die ene kleur met die ene felheid ziet...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157884727
Maan is goed maar niet goed genoeg. Zeker bij uithalen lijkt het alsof ze het moet inhouden omdat ze anders richting vals gaat en dat trek ik niet dus ik zie haar ook niet winnen.
pi_157884745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
Maan is goed maar niet goed genoeg. Zeker bij uithalen lijkt het alsof ze het moet inhouden omdat ze anders richting vals gaat en dat trek ik niet dus ik zie haar ook niet winnen.
Als je het KUNT halen, kun je het ook trainen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157884766
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je het KUNT halen, kun je het ook trainen...
Ja dat kan zeker, maar ze haalt het niet. Ze gaat er altijd onderzitten lijkt wel of ze verkort de uithaal. Een Jennie doet dat veel gemakkelijker. Nee Maan is goed, maar niet goed genoeg voor nu. Ik denk ook niet dat ze dat bereik in haar stem heeft trouwens.
pi_157884793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
Het vetgedrukte was mij ook opgevallen. Zij moet niet al te veel noten met de kopstem doen. Toch zou ik eerder voor haar kiezen dan voor Jenna maar naar mijn mening zong Sanne Jenna onder tafel en Sanne komt ook iets dichter in de buurt van Maan wat betreft het brengen van een liedje dan Jenna. Daarom begrijp ik helemaal niets van de keuze van Anouk, vooral omdat Anouk zelf aangaf ze hoort dat Sanne het heel erg goed zong.
#NoDAPL
pi_157884828
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het vetgedrukte was mij ook opgevallen. Zij moet niet al te veel noten met de kopstem doen. Toch zou ik eerder voor haar kiezen dan voor Jenna maar naar mijn mening zong Sanne Jenna onder tafel en Sanne komt ook iets dichter in de buurt van Maan wat betreft het brengen van een liedje dan Jenna. Daarom begrijp ik helemaal niets van de keuze van Anouk, vooral omdat Anouk zelf aangaf ze hoort dat Sanne het heel erg goed zong.
In eerste instantie heet het programma The Voice dus zuiver zingen is gewoon prioriteit 1. Ik begrijp Anouk haar keuze 100%, omdat ze niets met dat opera geblaat kan, zoals ze ook aangaf in het programma. Sanne wilde niet pop doen, tja dan is het bye bye. Sanne is ontzettend goed, maar niet voor het publiek dat naar The Voice kijkt. Als ze pop zou zingen dan wel uiteraard.
pi_157884940
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarnaast lijkt het me ook wel leuk als je de kandidaten breed inzet. Je hoeft niet een zanger te laten rappen of hiphop te laten doen maar doe een combinatie van rock, blues, jazz, soul, country...
Wekelijks een andere stijl lijkt me wel aardig, binnen die stijl laat je de kandidaten zelf een liedje uitkiezen. Wat mij betreft mag daar ook een liedje uit de jaren 30-50 tussen zitten, er werden toen heel wat pareltjes gemaakt, veel van die pareltjes zijn later geplagiëerd (Beach Boys) of als onmisbare inspiratiebron (The Rolling Stones) gebruikt.
(ik vind de versie van The Beach Boys mooier maar het lijkt me duidelijk wie het liedje heeft bedacht :)).

Graag.
Maar meestal zingen ze nummers uit de Top 40 van dit jaar.
Je mag al blij zijn als er eentje uit de jaren '80 voorbij komt. Zo jammer vind ik dat.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 28 november 2015 @ 19:56:30 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_157885046
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

In eerste instantie heet het programma The Voice dus zuiver zingen is gewoon prioriteit 1. Ik begrijp Anouk haar keuze 100%, omdat ze niets met dat opera geblaat kan, zoals ze ook aangaf in het programma. Sanne wilde niet pop doen, tja dan is het bye bye. Sanne is ontzettend goed, maar niet voor het publiek dat naar The Voice kijkt. Als ze pop zou zingen dan wel uiteraard.
Mee eens. Had Sanne een popnummer gedaan dan had ze naar de liveshows gegaan, daar twijfel ik niet aan. Ik begrijp ook niet waarom ze daar niet voor is gegaan, eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_157886235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef Lkw het volgende:

[..]

Het is eigenlijk sowieso raar dat het niet slechts een competitie is tussen de kandidaten, maar ook tussen de coaches. Dat zou uit het format gesneden moeten worden, vind ik. Wat kan mij die onderlinge strijd tussen de coaches schelen. Dat ze jureren vind ik prima, maar dan liever volgens het principe 'de meeste stemmen gelden' of zo.

Dat had misschien ook kunnen voorkomen dat Sanne Elise eruit stuurde. Want Elise kan volgens mij echt veel beter zingen dan verschillende andere kandidaten die er nu nog wél in zitten.
Ik heb geen moeite met het teamconcept omdat dat ook voordelen heeft naast de nadelen die jij terecht noemt. Het is goed dat de kandidaten niet enkel voor een jury optreden maar dat er ook iemand uit het vak is is die hen steunt. Alleen moeten de coaches zo professioneel zijn dat ze eerlijk handelen en dat ze inderdaad niet bijv. een bepaalde kandidaat naar huis sturen die beter is omdat ze bang zijn dat die kandidaat minder stemmen trekt. Het meer fundamentele probleem is heel die televoting, schaf dat af en je lost veel meer probleempjes op. Zo verleidt die televoting de coaches er ook toe om jongere mensen eerder door te laten dan oudere mensen. Je moet een groep leken die ook nog eens tiener zijn en met hormonen stemmen niet laten bepalen wie doorgaat en wie wint. Verder moet je het als coach niet al te serieus nemen wie er wint, het gaat er niet om of dat een kandidaat wint, het gaat er om dat een kandidaat zickzelf kan laten zien en dat hij/zij als het even kan ook nog wat leert. Misschien zouden ze wel heel het afvalconcept moeten losalten? laat 10-12 finalisten 10-12 weken lang wekelijks optreden en wijs aan het einde van de rit een winnaar aan. Dat kan ook leuk zijn. Ik denk dat mensen het misschien zelfs wel leuker vinden in deze tijd. Of ben ik de enige die het al een flink aantal jaren heeft gehad met al dat nomineren en stemmen?
#NoDAPL
pi_157886935
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Graag.
Maar meestal zingen ze nummers uit de Top 40 van dit jaar.
Je mag al blij zijn als er eentje uit de jaren '80 voorbij komt. Zo jammer vind ik dat.
Heel erg jammer! Het is een gemis voor zowel de kijkers als de kandidaten. Het zal voor een deel met de leeftijd van veel kandidaten te maken hebben maar ik kan me voorstellen dat daarnaast ook meespeelt dat de omroep het liever niet heeft in verband met rechten en de angst dat kijkers afhaken. Ik ben al blij dat Sanne een 'klassiek' (het is meer pop-klassiek of zo :)) liedje mocht brengen, het heeft haar helaas wel de volgende ronde gekost, aan haar zang lag het echt niet!
Ook nog eens in het Italiaans. Een flater van Anouk!
Van mij mocht het pianomeisje trouwens ook doorgaan ondanks haar mindere optreden (ze heeft genoeg talent en de moeilijkheidsgraad lag bij haar ook wel wat hoger), ik zou die jongen hebben laten afvallen.
#NoDAPL
pi_157887036
quote:

[..]

Anouk zou zich over haar persoonlijke smaak heen moeten kunnen zetten. Ik begrijp haar verhaal dat ze het moeilijk vindt om het te jureren en ik begrijp dat ze angstig is dat ze een andere kandidaat tekort kan doen door het verkeerd in te schatten maar als het heel erg goed is gezongen dan moet zij met haar kwaliteiten in staat zijn om dat op waarde te schatten. Eerder heeft ze al bewezen dat haar gehoor op alle relvante vlakken (toonhoogte, nasaal zingen) prima werkt, durf daar dan op te vertrouwen.
#NoDAPL
pi_157889492
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:56 schreef livelink het volgende:

[..]

Mee eens. Had Sanne een popnummer gedaan dan had ze naar de liveshows gegaan, daar twijfel ik niet aan. Ik begrijp ook niet waarom ze daar niet voor is gegaan, eigenlijk.
had ze dat wel gedaan dan had ze vast in de liveshows een eigen nummerkeuze kunnen maken, beetje jammer maar het is haar eigen schuld
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:46:30 #163
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157891528
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Stoere jongen ben je hoor, met je moraal. ;)
Ach dudet... dat dat je me nog wel wist te herinneren om mijn grote bek en klein hartje ;) :*
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:49:49 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157891615
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:46 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ach dudet... dat dat je me nog wel wist te herinneren om mijn grote bek en klein hartje ;) :*
Tuurlijk doe ik dat, mop. Maar daarom verdien je nog wel billenkoek op zijn tijd.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:50:27 #165
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157891630
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tuurlijk doe ik dat, mop. Maar daarom verdien je nog wel billenkoek op zijn tijd.
Lekker :9
pi_157894396
quote:

[..]

Sinds wanneer heet het programma The Pop Voice of Holland? Ik erger mij mateloos aan het systematisch onderwaarderen van opera zang. Volgens mij zijn die coaches gewoon nijdig omdat ze zelf nooit zo mooi kunnen zingen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157894955
Opera past gewoon niet bij TVOH (naar mijn mening dan), kijk maar naar die Meghan Hilgersum van TVOH 4, die werd gelijk bij de Battles al eruit gekickt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 29 november 2015 @ 09:37:11 #168
37150 livelink
pi_157894957
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 03:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Sinds wanneer heet het programma The Pop Voice of Holland? Ik erger mij mateloos aan het systematisch onderwaarderen van opera zang. Volgens mij zijn die coaches gewoon nijdig omdat ze zelf nooit zo mooi kunnen zingen
Tja, maar het is wel een programma waarbij de coaches kunnen bepalen of ze wel of niet verder met je willen. Anouk geeft eerlijk aan dat ze Sanne niet kan coachen in de weg die ze wil gaan. Marco had haar wel verder laten gaan. Tja, pech gehad dus.
pi_157895293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heel erg jammer! Het is een gemis voor zowel de kijkers als de kandidaten. Het zal voor een deel met de leeftijd van veel kandidaten te maken hebben maar ik kan me voorstellen dat daarnaast ook meespeelt dat de omroep het liever niet heeft in verband met rechten en de angst dat kijkers afhaken. Ik ben al blij dat Sanne een 'klassiek' (het is meer pop-klassiek of zo :)) liedje mocht brengen, het heeft haar helaas wel de volgende ronde gekost, aan haar zang lag het echt niet!
Van mij mocht het pianomeisje trouwens ook doorgaan ondanks haar mindere optreden (ze heeft genoeg talent en de moeilijkheidsgraad lag bij haar ook wel wat hoger), ik zou die jongen hebben laten afvallen.
Sorry maar dit is dan wel zuiver maar echt niet fabtastisch ofzo... Technisch mankeert er ook nig wel het een en ander aan (gekke fraseringen).

Klassiek past niet in de voice, ze zoeken immers de nieuwe popsensatie (uit oude promo's).
Kwak
  † In Memoriam † zondag 29 november 2015 @ 10:50:13 #170
43556 miss_dynastie
pi_157895666
Hoe gaat dat in de liveshows dan? Anouk loost pas iemand in de halve finale?
  Vis een optie? zondag 29 november 2015 @ 11:41:45 #171
70532 loveli
N
pi_157896230
Ik heb het idee dat Sanne wist dat ze zou afvallen deze ronde en haar podium heeft gepakt om zich nog een keer goed in de spotlights te zetten. Time to say Goodbye..

Als Marco haar een ronde verder had willen hebben, had hij haar zelf moeten houden.
crap in = crap out
  † In Memoriam † zondag 29 november 2015 @ 12:11:10 #172
368283 ato
pi_157896719
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe gaat dat in de liveshows dan? Anouk loost pas iemand in de halve finale?
Ja dat vraag ik mij ook af, er valt iedere ronde iemand af?
Life can be a bitch, so like it..
pi_157901504
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 10:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Sorry maar dit is dan wel zuiver maar echt niet fabtastisch ofzo... Technisch mankeert er ook nig wel het een en ander aan (gekke fraseringen).

Klassiek past niet in de voice, ze zoeken immers de nieuwe popsensatie (uit oude promo's).
Het programma heet toch echt The Voice of Holland en niet The Next Popstar
pi_157901618
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 09:36 schreef Nexum het volgende:
Opera past gewoon niet bij TVOH (naar mijn mening dan), kijk maar naar die Meghan Hilgersum van TVOH 4, die werd gelijk bij de Battles al eruit gekickt.
Dan moeten ze de naam van het programma maar veranderen van The Voice of Holland naar Idols of The Next Popstar. Maar nee, ook The Voice moet weer een ordinaire Idols worden
pi_157902245
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 10:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik neem het van jou aan. Ik hoor het wel graag maar ik luister niet genoeg naar 'klassiek' om alle ins en outs te kennen, ik hoor wel dat ze een goede technische beheersing heeft over haar stem maar dat houdt natuurlijk niet in dat je die techniek juist gebruikt.
#NoDAPL
  † In Memoriam † maandag 30 november 2015 @ 10:11:10 #176
43556 miss_dynastie
pi_157916811
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, eh, wel. Als Anouk er meer verstand van had gehad, was ze er ook uitgevlogen, want het was niet briljant in het eigen genre.

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 03:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik vind juist het overwaarderen van opera zo vervelend. Dat iemand opera kan zingen, wil nog niet zeggen dat het goed is...

Ik heb overigens de indruk dat Ivan inderdaad op 1 werd gezet om Anouk ongelijk te geven en Maylissa er daarom ook uit ligt: Anouk wil haar op 1, dus dat doen we niet. Had ik niet van hem verwacht, eigenlijk :@

Ik moest overigens lachen om Wendy's 'goed verweerd'; ik dacht echt meteen: 'Net als die kop van jou' :')

Ik merk wel dat mensen echt hun best doen om Anouk verkeerd te verstaan; al die opmerkingen op internet over het drukken voor een kneus: ze had het juist NIET over haar eigen kandidaten en kraakte niemand af :')

Neda was beter dan Dali, Sanne en Brandon, dus in die zin is het logisch dat ze mee is. Het optreden vrijdag was slecht...

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_dynastie op 30-11-2015 11:18:36 ]
pi_157921895
Jongens, sinds wanneer is Time to say goodbye opera? :?
#NoDAPL
pi_157925982
De uitspraak van Brace is lelijk. Opmerkelijk dat geen van de coaches daar iets over heeft gezegd.
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_157926289
De exit van Melissa ;(
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_157927457
Mwah ik snap dat gehak op anouk in de media etc niet zo hoor, iedereen maar liegen tegen melissa dat ze wel weer een kans maakt... Is gewoon niet zo. Zingen op de boerenkar, prima, maar wie wil daar nou een uur naar luisteren?
Kwak
  † In Memoriam † maandag 30 november 2015 @ 19:34:09 #181
43556 miss_dynastie
pi_157927789
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:22 schreef kwakz0r het volgende:
Mwah ik snap dat gehak op anouk in de media etc niet zo hoor, iedereen maar liegen tegen melissa dat ze wel weer een kans maakt... Is gewoon niet zo. Zingen op de boerenkar, prima, maar wie wil daar nou een uur naar luisteren?
Ik vond het ook best gemeen, suggereren dat ze nog maar een keer terug moet komen. Sowieso, voor wie pakt dat goed uit tot op heden, niemand toch? Je zet jezelf er alleen maar ontstellend mee voor lul. Lief van Anouk dat ze haar dat heeft bespaard.
  maandag 30 november 2015 @ 19:39:26 #182
37150 livelink
pi_157927922
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vond het ook best gemeen, suggereren dat ze nog maar een keer terug moet komen. Sowieso, voor wie pakt dat goed uit tot op heden, niemand toch? Je zet jezelf er alleen maar ontstellend mee voor lul. Lief van Anouk dat ze haar dat heeft bespaard.
Ik kan dat niet zo goed beoordelen, hoor. Ik hoorde wel dat dit niet bijzonder goed was, maar in the battles en de auditie vond ik Melissa weer wel goed. Ik hoor niet het verschil of iemand een kans maakt op het grote podium of niet. De meeste redden het niet op het grote podium uiteindelijk. En een Guus Meeuwis dan weer wel. Ik hoor dat verschil niet. Volgens mij is het een kwestie van heel veel geluk om dat grote podium te kunnen bereiken. En waarom zou dat dan Melissa niet lukken over een paar jaar? Wat dat betreft leek het commentaar van Ali mij het meest realistisch.
pi_157927968
En Guus Meeuwis is ook echt geen goede zanger. Hij zingt heel lui, heel makkelijk ofzo... Maar die heeft weer een hoge likeability.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157928332
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niels Geusebroek doet het aardig.
Was alleen geen finalist (halve finale).
  † In Memoriam † maandag 30 november 2015 @ 20:12:02 #185
43556 miss_dynastie
pi_157928870
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is Niels twee keer in the voice geweest? Staat me niet helder voor de geest dan, sorry.
pi_157928922
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is Niels twee keer in the voice geweest? Staat me niet helder voor de geest dan, sorry.
Oh sorry, ik had dat stukje gemist, ik las even globaal wat posts. (Niels deed een enkele keer mee).
  † In Memoriam † maandag 30 november 2015 @ 21:12:26 #187
43556 miss_dynastie
pi_157930934
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:39 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik kan dat niet zo goed beoordelen, hoor. Ik hoorde wel dat dit niet bijzonder goed was, maar in the battles en de auditie vond ik Melissa weer wel goed. Ik hoor niet het verschil of iemand een kans maakt op het grote podium of niet. De meeste redden het niet op het grote podium uiteindelijk. En een Guus Meeuwis dan weer wel. Ik hoor dat verschil niet. Volgens mij is het een kwestie van heel veel geluk om dat grote podium te kunnen bereiken. En waarom zou dat dan Melissa niet lukken over een paar jaar? Wat dat betreft leek het commentaar van Ali mij het meest realistisch.
Maar feit is dat terugkomen voor niemand gewerkt heeft. Om dat zo'n onzeker meisje aan te raden is eerder wreed dan aardig... Ze zal de eerste niet zijn die weer in therapie kan :P
pi_157936232
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nick van Simon kwam niet verder dan de workshops bij Idols indertijd maar boert ook prima ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_157972386
pi_157972497
Leuke foto!
pi_157988608
Ik weet of ik de enige ben maar iets aan Neda irriteert me heel erg op die foto, ik kan niet plaatsen wat.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_158005166
Yes, yes, yes, zin in vanavond *O*

Zingt eigenlijk iedereen vanavond?
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:21:00 #193
22273 Dizer
Save the beard!
pi_158005474
Welk bekendheid treed vanavond op?
pi_158008403
joehoe vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_158010662
Ad.nl / Blendle: Anouk is vanavond live niet meer te temmen

[ Bericht 48% gewijzigd door Benny op 04-12-2015 15:16:20 ]
pi_158012152
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef Dizer het volgende:
Welk bekendheid treed vanavond op?
Jess Glynne

Voor de "WIE?!"-roepers...

pi_158013068
Pre-party in Studio 22:
https://facebook.com/stor(...)2&id=143391605675285

Disclaimer: ik ben geen medewerker van Voice of Holland, en natuurlijk hoeven jullie de Redroom App niet te downloaden.

[ Bericht 21% gewijzigd door goh op 04-12-2015 17:14:31 ]
pi_158013687
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:09 schreef goh het volgende:
Pre-party in Studio 22:
https://facebook.com/stor(...)2&id=143391605675285

Disclaimer: ik ben geen medewerker van Voice of Holland, en natuurlijk hoeven jullie de Redroom App niet te downloaden.
Spion van Talpa :Y)
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')