Vrij vermakelijk jaquote:
Kijk eve in welk topic we zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen moet je niet voor het voetbal kijken
Mwah genoeg spanning en kansen hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen moet je niet voor het voetbal kijken
Ik hoorde Johan alweer sentimenteel lullen over JA TWENTE IS EEN GROTE REGIO EN ZO VEEL FANS DIE KUN JE DIT NIET AANDOEN.quote:
Voetbal als in 'goed' voetbal.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah genoeg spanning en kansen hoor.
Zie TT.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal als in 'goed' voetbal.
Ik vind dat Jopie ook de wijken weer in moet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde Johan alweer sentimenteel lullen over JA TWENTE IS EEN GROTE REGIO EN ZO VEEL FANS DIE KUN JE DIT NIET AANDOEN.
Meteen gezapt.
Het voetbal was gisteren zo slecht.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie TT.
Had je wat anders verwacht?
Inmiddels Cambuur.quote:
Vd Streek kan dat niet alleen opbrengen nee. En Berisha speelt nooit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur mist een creatieve speler. Alleen maar vleugelvoetbal wordt ook zo voorspelbaar.
Maar Berisha is meer linksbuiten/spits. Middenvelder is zo hard nodig. Bakker gewoon maar niet meer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vd Streek kan dat niet alleen opbrengen nee. En Berisha speelt nooit.
Bakker kan leuk pingels schietenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Berisha is meer linksbuiten/spits. Middenvelder is zo hard nodig. Bakker gewoon maar niet meer.
Om alleen op basis van dat een speler op te stellen gaat mij ook wat ver.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakker kan leuk pingels schieten
Mee eens die kan er niks van.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om alleen op basis van dat een speler op te stellen gaat mij ook wat ver.
Een topper zonder propper.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Robin Pröpper mist hierdoor de topper tegen Utrecht thuis
Vond m zwaar maar dat vond ik van de vrije trap voorafgaand aan de 2-2 ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarvoor werd die vrije trap gegeven?
Ook spelers die heel laat werden weggekocht een geen adequate vervangers gehaald (Reijnen), maar El Makrini <> Overgoor is dramatisch.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Vegt heeft gewoon een baggerselectie samengesteld.
Je hebt een heel verkeerd beeld van Overgoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook spelers die heel laat werden weggekocht een geen adequate vervangers gehaald, maar El Makrini <> Overgoor is dramatisch.
Vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur gaat gewoon 18e worden.
Je hoeft je ook weer geen zorgen te maken over een 18e plek voor ADO hoorquote:
18. Cambuur/De Graafschapquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hoeft je ook weer geen zorgen te maken over een 18e plek voor ADO hoor
Zowaar eens niet gelijkspelen.quote:
Twente/Willem II?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
18. Cambuur/De Graafschap
17. Cambuur/De Graafschap
16. ???
Twente/Rodaquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
18. Cambuur/De Graafschap
17. Cambuur/De Graafschap
16. ???
Of ADO.quote:
Ja maar zelfs ik verwachtte dit nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zowaar eens niet gelijkspelen.
Dus dan maar verliezen. Je hebt bij Heerenveen uit toch gezien dat ze er geen klote van kunnen.
Als je deze wedstrijd met dezelfde slapzinnige kutinstelling gaat als H'veen uit weet je dat er in de eerste helft 5 in hadden kunnen liggen. Dat je dan nog tot 2-2 komt is een mazzeltje en die 2-3 was onverdiend, maar op basis van de eerste helft verdien je niks.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar zelfs ik verwachtte dit niet
Wat voor speler is Berisha?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vd Streek kan dat niet alleen opbrengen nee. En Berisha speelt nooit.
Hij werd genoemd als iemand met veel techniek, ik heb hem zelf nooit zien spelen.quote:
Maar je noemt hem wel als creatieve speler, apart.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb hem zelf nooit zien spelen.
Ja, omdat hij zo door anderen werd genoemd. Ik kan niet beoordelen of hij creatief is maar het kan toch moeilijk slechter dan zo'n houten clasie als Rosheuvel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar je noemt hem wel als creatieve speler, apart.
Aha.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, omdat hij zo door anderen werd genoemd.
Had ik in mijn post moeten zeggen: Berisha, waarvan ik van horen zeggen heb dat het een creatieve speler is, speelt nooit?quote:
Dan kijk ik alleen nog de samenvattingen, zal je een hoop rust geven hoop ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Een voordeel als Cambuur eruit vliegt; dit topic is verlost van een HELE HOOP aids.
Ik probeer jouw posts altijd over te slaan als ze over voetbal gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen nog de samenvattingen, zal je een hoop rust geven hoop ik.
Heb ik het ooit over voetbal dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik probeer jouw posts altijd over te slaan als ze over voetbal gaan.
Het is net Johan Derksen, er komt alleen wat zinnigs uit als het over muziek gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog wel wat weet over autosport en atletiek, daar houdt het wel een beetje op jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is net Johan Derksen, er komt alleen wat zinnigs uit als het over muziek gaat.
Dat doe ik ja, daar zorg je zelf totaal niet voor. Laatst had je het nog over de kwalificatie van fucking Bahrein.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog wel wat weet over autosport en atletiek, daar houdt het wel een beetje op jaIk ben ook een beetje een casual voetbalkijker.
Het is wel leuk dat Cavaliers denkt dat ik probeer te doen alsof ik voetbalverstand heb. Ik voorspel wat, en soms heb ik domweg gelijk. Zo gaan die dingen.
Ik mag geen voorspellingen posten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat doe ik ja, daar zorg je zelf totaal niet voor. Laatst had je het nog over de kwalificatie van fucking Bahrein.
Bahrein.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag geen voorspellingen posten?
Ik zei dat die poule spannend kon worden en voorlopig zit t dicht bij elkaar. Nou, wat een onzinnige voorspelling!
Dat je vervolgens mijn inhoudelijke post over 3 spelers niet kon waarderen omdat ik zelfs van de gemiddelde eredivisiespeler zijn kwaliteiten al moeilijk kan beoordelen. Dat zeg ik ook, ik heb geen verstand van het spelletje, alleen van statistieken en de chemie van het team.
12e-15e plaats.quote:
Staan ze twee punten achter.quote:
Doei.quote:voorlopig zit t dicht bij elkaar. Nou, wat een onzinnige voorspelling!
Scherp van jou. Misschien had je daardoor ook het punt kunnen ontdekken? Want dit kan ik evengoed omdraaien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staan ze twee punten achter.
[..]
Doei.
barney.gifquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sowieso weinig leuks dit weekend. Gelukkig is er dartenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht geen topavond qua Eredivisie, maar wel prima om mee te pakken
NEC-Vitesse is een potentiële topshow, PSV-AZ kan ook aardig worden maar waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso weinig leuks dit weekend. Gelukkig is er darten
Jemig, bent ook nooit tevreden. PEC - Ajax is leuk, PSV - AZ is leuk, de onderste vier spelen allemaal tegen elkaar, Gelderse derby, Rotterdamse derby.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso weinig leuks dit weekend. Gelukkig is er darten
PEC-Ajax kan opzich ook nog wel interessant worden ja, maar voor Excelsior-Feyenoord zet ik mijn tv niet aanquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jemig, bent ook nooit tevreden. PEC - Ajax is leuk, PSV - AZ is leuk, de onderste vier spelen allemaal tegen elkaar, Gelderse derby, Rotterdamse derby.
Prima weekendje. Alleen Utrecht - Heracles, Heerenveen - Roda en Groningen - ADO zijn niet bijster interessant voor de objectieve kijker.
Ik heb andere dingen te doen maar anders zou ik wel kijken. Is toch leuk, beetje david versus goliath en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PEC-Ajax kan opzich ook nog wel interessant worden ja, maar voor Excelsior-Feyenoord zet ik mijn tv niet aan
Meh, ik heb niet echt het gevoel dat zoiets nou enorm leeft bij Excelsior. Daarnaast vind ik Excelsior totaal geen fijn voetbal spelenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb andere dingen te doen maar anders zou ik wel kijken. Is toch leuk, beetje david versus goliath en dat soort dingen.
Rotterdamse derby lol. Gelderse derby is genot ja. En het gaat over voetbal in alle landen. PSV-AZ boeit een objectieve kijker ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jemig, bent ook nooit tevreden. PEC - Ajax is leuk, PSV - AZ is leuk, de onderste vier spelen allemaal tegen elkaar, Gelderse derby, Rotterdamse derby.
Prima weekendje. Alleen Utrecht - Heracles, Heerenveen - Roda en Groningen - ADO zijn niet bijster interessant voor de objectieve kijker.
PSV-AZ kan nog wel leuk worden, als AZ een redelijke tot goede dag heeftquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rotterdamse derby lol. Gelderse derby is genot ja. En het gaat over voetbal in alle landen. PSV-AZ boeit een objectieve kijker ook vrij weinig.
goedemorgen hansquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:33 schreef Caland het volgende:
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson; Kuijt, Kramer, Elia
Opstelling Excelsior: Niemand geeft een fuck
Met ieder resultaat minder dan dat moeten ze zich schamenquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
3-1 voor Excelsior moet toch wel lukken lijkt me
mooie UIquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
3-1 voor Excelsior moet toch wel lukken lijkt me
Denk Roda 16e.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda is niet zo goed.
Mogen blij zijn met SCC en De Graafschap
Stijn weet dit. Jammer dat hij er niet is.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie is de commentator? Hij heeft een irritante stem
Zal ik even mijn deskundige blik werpen op de stream?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn weet dit. Jammer dat hij er niet is.
Graag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ik even mijn deskundige blik werpen op de stream?
Jammer dat hij geen voetbal meer volgt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn weet dit. Jammer dat hij er niet is.
Spakenburg - IJsselmeervogelsquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Las ergens dat er meer mensen bij de derby van Spakenburg waren dan bij de derby van Rotterdam
Meer dan goed nieuws jaquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Roda JC hype is definitief over nu
Gunstig voor ADO.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Roda JC hype is definitief over nu
Dat lijkt me echt niks. Houdt niet van dat NLse amateurvoetbal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spakenburg - IJsselmeervogelsZelf ook een keer bij geweest, was genot.
Ik gun de supporters van Twente, die trouwe fans die al sinds de jaren 90 of langer voor die club zijn, geen degradatie.quote:
Drie moffen en Drizzt, nou fantastisch van jequote:Op zaterdag 28 november 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun de supporters van Twente, die trouwe fans die al sinds de jaren 90 of langer voor die club zijn, geen degradatie.
Lief van mij he?
quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/Mau76SnGGrm-tFFQVgt39G62rmc=/fit-in/900x900/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)22708.png]afbeelding[/url] ]
Dit soort mensen gun ik wel degradatie.
Dus wie moet er nu degraderen, Twente of Zwolle?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/Mau76SnGGrm-tFFQVgt39G62rmc=/fit-in/900x900/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)22708.png]afbeelding[/url] ]
Dit soort mensen gun ik wel degradatie.
Hij post alleen een smileyquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
pizzageit is niet geheel objectief
correctquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat Stans een assist gaf.
Durven niet buiten het Feyenoordtopic te komen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Teleurstellend aantal Feyenoorders hier.
Wat adviseer jij me, Stijn? Feyenoord of Twente kijken?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel touwtjes aan de tribunes bij Vak P. Er komt dus zo een mooi spandoek.
Ik geef geen advies. Laat je hart spreken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat adviseer jij me, Stijn? Feyenoord of Twente kijken?
Wie dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Verassend genoeg niet. Been is nog redelijk objectief.
Heb de 1e helft niet gezien dus vind het lastig oordelen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef geen advies. Laat je hart spreken.
Ik keek naar Leicester - MUFC & Atléti - Espanyol.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb de 1e helft niet gezien dus vind het lastig oordelen.
Ik heet geen Stijn, maar ik zou Twente kiezen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat adviseer jij me, Stijn? Feyenoord of Twente kijken?
Waren 50 mooie jaren. Alleen jammer dat het binnenkort een keer stopt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het spandoek vertelt ''50 jaar FC Twente''
Op de tweede ring nog de prijzengalerij.
Inspirerend.
Ook het YNWA van de Liverpool fans is overrated.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook op emotionele avonden als deze is het YNWA bij lange na niet van dezelfde kwaliteit als die van Liverpoolfans.
Is nadelig voor Feyenoord toch?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:43 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk krijgt dat Twente weer een ongenadig pak slaag
Ik heb geen idee, ik kijk Foxie 3quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die nobuddy naast Been, tegenover Peter Houtman
zolang de potjes niet geschrapt worden zal het niemand wat verrekken.quote:
In dat geval hoop ik op een flink pak slaag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang de potjes niet geschrapt worden zal het niemand wat verrekken.
Of je doelt op Van der Geest?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik op een flink pak slaag.
Dan zou je bijna Ajax in de Europa League aankunnenquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, door het kijken naar een tragische tweede helft van Manchester United kan je dit ook nog wel aan.
Mooi toch?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
Bij een overwinning voor Feyenoord denk ik dat Shreyas gaat janken over dat het kleine broertje weer heeft geholpen.
Dus je hebt er geen kut aan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Agyepong heeft een brommer, maar geen goede voorzet.
quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 20:40:34LIVE: FC Twente-Willem II. Laatste dertig schoten op doel van FC Twente: 16 goals, 14 saves van keeper Drommel. https://t.co/QuRdXW0fVG reageer retweet
Dries.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Drommel redt prima op een vuurpijl van Wuytens. Ik weet niet of het nou Dries of Stijn is.
Ik blijf lekker zittenquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Twentepubliek adviseert iedereen te gaan staan mits ze voor Twente zijn.
Wat slechtquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:53 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 20:40:34LIVE: FC Twente-Willem II. Laatste dertig schoten op doel van FC Twente: 16 goals, 14 saves van keeper Drommel. https://t.co/QuRdXW0fVG reageer retweet
Ik ben uiteraard gaan staan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Twentepubliek adviseert iedereen te gaan staan mits ze voor Twente zijn.
Pics or didn't happen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard gaan staan.
Stel dat Twente opdoekt, welke club ga je dan supporten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard gaan staan.
Hou jij eigenlijk van Simon and Garfunkel Stijn?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Velden schiet. Ver over/naast.
Ik heb twee nummers in mijn Spotifylijst staan, verder heb ik ze nooit uitgebreid beluisterd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou jij eigenlijk van Simon and Garfunkel Stijn?
Oh oke, ik vond dat wel iets voor jou eigenlijkquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb twee nummers in mijn Spotifylijst staan, verder heb ik ze nooit uitgebreid beluisterd.
Als ze dat konden stonden ze niet bijna onderaan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II zou met wat meer rust aan de bal veel meer goals kunnen maken vanuit de counter.
Nu staan ze virtueel vijftiende. Dat is ook lekker!quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze dat konden stonden ze niet bijna onderaan.
Volgens Johan Derksen zou dat niet mogen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:04 schreef Tortugal het volgende:
En dan gaat Twente vast ook nog puntenaftrek krijgen
Geen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stel dat Twente opdoekt, welke club ga je dan supporten?
Want dan straf je de hele streek, regio en allerlei mensen die niets van doen hebben met dat beleid!11!!1!quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen zou dat niet mogen.
Lullig, ik vind Twente ook niks maar zelfs leedvermaak kent z,n grenzen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:04 schreef Tortugal het volgende:
En dan gaat Twente vast ook nog puntenaftrek krijgen
Uh, oké?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:07 schreef Tagliano het volgende:
White zou van de oche geweerd moeten worden
Doe eens niet , die misselijke naam zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:07 schreef Tagliano het volgende:
White zou van de oche geweerd moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |