Want een kampjoekel met drugshoofdquote:
Neh, dan moet je eerst rocker wordenquote:
Uut Lint!quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:26 schreef wonderer het volgende:
Ik was vroeger fan van Hans van Breukelen
Als jij het zegt...quote:
Dat zeg ik jaquote:
Ahhquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja
Hij kwam uit Leende (wat dus naast Maarheeze ligt).
Vroegah #AngelRoots
Sinkgraven en James Rodriquez zijn ook leuk jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Op de Nederlands velden vind ik dan Daley Sinkgraven ofzo leuker. Maar internationaal Paulo Dybala, James Rodriquez en Fransesco Totti.
Hey homo met smaak. Welke winkel moet ik ff heen voor een hip uitgaansshirt? Vriend kan niet mee vandaag dus moet het zelf fixen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik ja
Hij kwam uit Leende (wat dus naast Maarheeze ligt).
Vroegah #AngelRoots
Ik dacht dat het twee keer dezelfde gozer was.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee keer dezelfde gozer was.
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey Rezje. Recentelijk lekker met je tong gespeeld las ik?
cool catquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hey homo met smaak. Welke winkel moet ik ff heen voor een hip uitgaansshirt? Vriend kan niet mee vandaag dus moet het zelf fixen.
Coolcat, en dan het strakste met tijgerprint wat je kan vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hey homo met smaak. Welke winkel moet ik ff heen voor een hip uitgaansshirt? Vriend kan niet mee vandaag dus moet het zelf fixen.
Je gaat serieus naar de coolcat?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cool cat
Ik heb ook nieuwe broek en shirt gehaald voor vanavond
Ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee keer dezelfde gozer was.
Ik ook... Ik heb shirts die ik al tien jaar gemiddeld 1 keer per week draag en ze zijn nog steeds mooi.quote:
Bij die laatste lacht hij alsof hij nodig moet schijten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ander is Viktor Fischer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar, Coolcatquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook... Ik heb shirts die ik al tien jaar gemiddeld 1 keer per week draag en ze zijn nog steeds mooi.
ik vind zn tanden engquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ander is Viktor Fischer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar. Maar ja, van hetero's weet je het maar nooit, dus toch maar even vragen.quote:
Dan heb je zeker ook een mening over het feit dat ik al tien jaar mijn onderbroeken bij de Zeeman haalquote:
Ik ben er als tiener wel eens geweestquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maar ja, van hetero's weet je het maar nooit, dus toch maar even vragen.
Gewoon J&J, strak shirt met gaar printje, klaar.quote:
Nee. Alleen over Coolcat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook een mening over het feit dat ik al tien jaar mijn onderbroeken bij de Zeeman haal
Hij scheert soms zn hoofd kaal of heeft grachtengordelkapselquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:34 schreef Kaas- het volgende:
Fischer is soms wel leuk maar heeft dan ineens een vet raar hoofd.
En gstar broek zekerquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon J&J, strak shirt met gaar printje, klaar.
Wat is dat laatste?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij scheert soms zn hoofd kaal of heeft grachtengordelkapsel
dat is echt verschrikkelijk
Weet niet, let nooit op merken bij spijkerbroeken.quote:
Ik weet niet of ik je serieus moet nemen. Ik koop m'n kleding nooit zelf.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon J&J, strak shirt met gaar printje, klaar.
Dit shirt is ook coolcat. Weinig mis mee toch?quote:
In die broek die je op je date droeg heb je wel echt een lekkere reet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, let nooit op merken bij spijkerbroeken.
De Zara schijnt nu erg hip te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je serieus moet nemen. Ik koop m'n kleding nooit zelf.
Oh, corpsbalkapsel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, of helemaal naar achter gekamd
Daar heb ik m'n jas vandaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Zara schijnt nu erg hip te zijn
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In die broek die je op je date droeg heb je wel echt een lekkere reet.
H&M. Maar mijn standaard ligt niet zo hoogquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
Waar kopen jullie goed passende spijkerbroeken?
Heb meestal levi en dan een slimfitquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
ik wil skinny fit maar niet van die teringgaye skinny jeans
MIJN OGEN!quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit shirt is ook coolcat. Weinig mis mee toch?
Dat verschilt per persoon. Ook hoe groot je reet is oa.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
Waar kopen jullie goed passende spijkerbroeken?
Echt lastigquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Ook hoe groot je reet is oa.
Daar had ik laatst gepast maar mn heupen waren te breed volgens mijquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:43 schreef Rezania het volgende:
Ik koop meestal mijn broeken bij de WE.
quote:
ben hier slecht inquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent battie dit moet je kunnen
Daarom middagje door de stad struinen en als je iets goeds vindt gelijk 10 broeken kopen daar.quote:
Gewoon opslaan en in paint 180 graden draaienquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was een frontal
Daar was ook wel wat te zien moet ik zeggen
Eh, jouw heupen waren te breed? Hoe pas ik er dan in?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar had ik laatst gepast maar mn heupen waren te breed volgens mijmaar groter kon wel dicht maar had geen mooie pasvorm bij mij
meestal heb ik als ik alleen ben na 1 winkel geen zin meerquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom middagje door de stad struinen en als je iets goeds vindt gelijk 10 broeken kopen daar.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon opslaan en in paint 180 graden draaien
Jij hebt en vrouwelijke gay best friend nodigquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben hier slecht in
vraag sissa wel een keer mee ofzo
Ja je hebt gewoon een grotere maatquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, jouw heupen waren te breed? Hoe pas ik er dan in?
doen verkopers dat niet?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
meestal heb ik als ik alleen ben na 1 winkel geen zin meer
ik moet ook iemand hebben die me vanalles aangeeft zodat ik niet steeds nieuwe shit hoef te zoeken enzo![]()
ja eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt en vrouwelijke gay best friend nodig
Hehe samequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet ook iemand hebben die me vanalles aangeeft zodat ik niet steeds nieuwe shit hoef te zoeken enzo![]()
lucas wil welquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he
waar vind je die
Moeten we in de kerstvakantie maar gaan winkelen dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent daar te mannelijk voorquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeten we in de kerstvakantie maar gaan winkelen dan?
Ik werd gekeurd als een stuk vlees?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was een frontal
Daar was ook wel wat te zien moet ik zeggen
Dat zou ik NOOIT doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik werd gekeurd als een stuk vlees?
Slimfit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar niet echt skinny
dat vind ik zo gay
oh nahquote:
Gewoon benen trainen dan maar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik soms te wijd
nouja verschilt per broek natuurlijk
Dat lost je broekprobleem niet op. Wat voor broek heb je nu aan dan?quote:
joggingbroekquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lost je broekprobleem niet op. Wat voor broek heb je nu aan dan?
hair tied sweatpants chillin with no makeup onquote:
is dit een liedjequote:Op vrijdag 27 november 2015 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hair tied sweatpants chillin with no makeup on
That's when u the prettiest I hope u don't take this wrong
Die lubberen zo uit, bij mij... hoort dat of heb ik gewoon cheape troep?quote:
Vaak wassen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lubberen zo uit, bij mij... hoort dat of heb ik gewoon cheape troep?
Modepolitie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Cosmo. het volgende:
Sinds wanneer is Rez van de modepolitie
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na wassen zit kleding altijd goddelijk
Stijf en schurendquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na wassen zit kleding altijd goddelijk
Uhm....Alles behalve de coolcat zoals hier nder genoemd wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wasverzachter gebruiken dan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stijf en schurendLiever ingelopen en soepel. En uitgelubberd
Men at Work? Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm....Alles behalve de coolcat zoals hier nder genoemd wordt.
Voor uitgaan is een H&M prima toch? of Men at Work. Of zoiets.
Ooit, toen hij net geopend was..... was het een uber hippe winkel!quote:
Het is voor nickelsonblackberrysletjes.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit, toen hij net geopend was..... was het een uber hippe winkel!
Ooit. Nu is t glimmend glanzend strakke namaak camp.
De Zara was ooit best semo chique. Nu is het een Marokkanen winkel geworden. En dan bedoel ik dus van dat gladjammer spulquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Zara schijnt nu erg hip te zijn
Rambam. En da's qua merken vergelijkbaar met Men at Work.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
ik wil skinny fit maar niet van die teringgaye skinny jeans
quote:
Grijs. Laag op de heupen. V-line.quote:
Alleen in Eindhoven als ik het goed zie? Is wel een beetje ver weg... En broeken komt nogal precies dus ook niet echt zin om eindeloos heen en weer te sturen. Ik ga in Groningen wel even kijken volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rambam. En da's qua merken vergelijkbaar met Men at Work.
quote:
picsquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:03 schreef Kaas- het volgende:
Chill. Eerste shirt vind ik direct prima en ik heb er nog 3 in het pashokje.
Ja zoiets. Maar dat was het dus in t begin niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is voor nickelsonblackberrysletjes.
Work it, bitch!quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die V line moet nog even aan gewerkt worden
Nogal jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja rambam is een specifieke winkel en geen keren. Maar qua kleding die ze er hebben is het een beetje Score, Sting, Men at Work achtig. En dat zijn wel ketens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen in Eindhoven als ik het goed zie? Is wel een beetje ver weg... En broeken komt nogal precies dus ook niet echt zin om eindeloos heen en weer te sturen. Ik ga in Groningen wel even kijken volgende week denk ik.
Jup. Maar bij mij scheuren ze dus ook. En t zijn niet de goedkoopste, dus dat vind ik vrij zonde.quote:
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij met ontbloot bovenlichaam op cam gezien
Je ziet er prima uit zo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En sindsdien leef je op komkommer en warm water
snel warm water danquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb vandaag wel patat gegeten.... erg slecht
verrassendquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb vandaag wel patat gegeten.... erg slecht
daarom straks nog even twee frikandellen achteraan tochquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou nou
Volgens sommigen heb ik anorexia
Mensen die dat tegen "te" dunne mensen zeggen moeten echt een ram voor hun kop krijgen. Het si nl hetzelfde als tegen een dik iemand zeggen dat ze een vet varken zijn. Dat zeg je ook niet (al wil je dat wel). te dun zijn is ook lang niet altijd een pretje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou nou
Volgens sommigen heb ik anorexia
je kan nog altijd je ribben laten weghalen als je slanker wil zijnquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:13 schreef Paxcon het volgende:
Is wel een beetje eigen schuld omdat ik altijd begin over warm water
maar het valt wel mee
eng ditquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan nog altijd je ribben laten weghalen als je slanker wil zijn
LIF / Vrouw wil tekenfilmfiguur zijn, laat ribben weghalen
Dan vraag je je wel af wat iemand daartoe drijft.quote:
Tekenfiguurtjes blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan vraag je je wel af wat iemand daartoe drijft.
Dat geef ik ongeveer per jaar uit...quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
Bij de eerste winkel een shirt, broek en riem gekocht en ga nu weer naar huis.
Chillll
149 eu
Die had ik me eigenlijk niet aan moeten laten smeren, want was duurder dan het shirt.quote:
Ik had een cheape van de primark maar die gaat helemaal kapot, dus dat is ook niet allesquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die had ik me eigenlijk niet aan moeten laten smeren, want was duurder dan het shirt.
Maar dacht oh ja is wel handig ik heb allleen bruine riemen en die zwarte lijkt wel goed bij de grijze broek die ik hier net kocht.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik probeerde een skinny skinny jeans en toen ik mezelf zag lopen dacht ik no wayyy
Is een kwestie van wennen. Na een tijdje skinny vindt je losse broeken juist lelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik probeerde een skinny skinny jeans en toen ik mezelf zag lopen dacht ik no wayyy
Gewoon slippers joggingbroek en FC Groningen shirt #yolooquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een cheape van de primark maar die gaat helemaal kapot, dus dat is ook niet alles
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon slippers joggingbroek en FC Groningen shirt #yoloo
Ik heb nu een semi. Niet los, niet superstrak.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is een kwestie van wennen. Na een tijdje skinny vindt je losse broeken juist lelijk.
Dat moet ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nu een semi. Niet los, niet superstrak.
Ik zou haast zeggen wanneer gaan we samen shoppen in Grunn, maar dat wordt dan waarschijnlijk half uurtje in 1 winkel staan, het dan zat zijn en dan ergens wat eten ipv slagen in een winkel.quote:
Tenzij mooie gespierde benen + kontquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja te skinny ziet er echt debiel uit
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen wanneer gaan we samen shoppen in Grunn, maar dat wordt dan waarschijnlijk half uurtje in 1 winkel staan, het dan zat zijn en dan ergens wat eten ipv slagen in een winkel.
Kont oke, maar voor de rest vind ik te strakke broeken niet mooiquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij mooie gespierde benen + kont
Cheap van de Primark is een pleonasme.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een cheape van de primark maar die gaat helemaal kapot, dus dat is ook niet alles
Dan hoeft de broek van mij uberhaupt niet zo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij mooie gespierde benen + kont
Slimfitquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nu een semi. Niet los, niet superstrak.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cheap van de Primark is een pleonasme.
Kapot gaand ook.
Voor sommige dingen kan t prima. Maar verwacht niet dat je t maanden geregeld kan dragenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel erg te spreken over m'n badjas en chillbroeken moet ik zeggen
Badjas is briljant. Ik loop bijna elke avond in zwembroek en badjas. Vraag niet waarom, is gewoon chill.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel erg te spreken over m'n badjas en chillbroeken moet ik zeggen
O, ik huppel altijd in jockstrap rond. Vraag niet waarom, is gewoon chill.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Badjas is briljant. Ik loop bijna elke avond in zwembroek en badjas. Vraag niet waarom, is gewoon chill.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik huppel altijd in jockstrap rond. Vraag niet waarom, is gewoon chill.
Die broek heb ik nu niet aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, je stuurt maar gewoon een asspic in broek als ruilmateriaal.
Ik een paar. Lang leve ali expresquote:
Haha. Als je me per ongeluk tegenkomt reken ik wel op een knuffel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
Pics Kaas
Ik moet je wel kunnen ontwijken vanavond
Heb je van die sportdingen of meer leisure?quote:
Hehequote:Op vrijdag 27 november 2015 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Als je me per ongeluk tegenkomt reken ik wel op een knuffel.
Die dan bij oma aankomt die nieuwsgierig isquote:
1 sportding, rest van dit:quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je van die sportdingen of meer leisure?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Haha ik m'n hele huis opgeruimd omdat stuk of 5 vrienden hier zo zijn, zie ik nu thank god op het laatste moment dat de verpakking waar je superduidelijk aanziet dat het een sekstoy is nog op het aanrecht lag.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dan bij oma aankomt die nieuwsgierig is
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 sportding, rest van dit:Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dansen en knuffelen, all nightquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe
Maar weinig kans verder. Ben vast teveel met dingen bezig om op fokkers te letten
Ooh, wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ik m'n hele huis opgeruimd omdat stuk of 5 vrienden hier zo zijn, zie ik nu thank god op het laatste moment dat de verpakking waar je superduidelijk aanziet dat het een sekstoy is nog op het aanrecht lag.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 sportding, rest van dit:Oh jezus, die vent kreeg je erbij hopelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh jezus, die vent kreeg je erbij hopelijk?
Zo heb ik ooit eens in een flits een dildo uit de boekenkast moeten graaien terwijl iemand de andere kant op keekquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ik m'n hele huis opgeruimd omdat stuk of 5 vrienden hier zo zijn, zie ik nu thank god op het laatste moment dat de verpakking waar je superduidelijk aanziet dat het een sekstoy is nog op het aanrecht lag.
That's what he saidquote:
Alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, doe maar pics van die van jou.
Zo grappig.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit eens in een flits een dildo uit de boekenkast moeten graaien terwijl iemand de andere kant op keek
mij is verteld dat jij dit soort speeltjes ook hebtquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon en ik vinden deze ordinaire praat niets
M'n ordinaire praatjes komen vanavond pas jonge.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
DM dan maar (ik ben wel wat gewendquote:
Dan ben jij slecht geïnformeerdquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
mij is verteld dat jij dit soort speeltjes ook hebt
Ik vind het maar ranzigquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
nou zoals je kan lezen, is het een aanrader
Sorry, even gegoogled maar ik vind het niksquote:
Ja wat een gekkigheid allemaal hequote:Op vrijdag 27 november 2015 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Beter dan dit dinges persoon of zoquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, even gegoogled maar ik vind het niks
[..]
Ja wat een gekkigheid allemaal he
Romee strijdquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:14 schreef Rezania het volgende:
Voetballers zijn sowieso meh, modellen zijn veel knapper.
Andere keer, ik moest er niet over beginnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
DM dan maar (ik ben wel wat gewend)
Pics van je sekstoy in actie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En de sekstoy van Kaas, maar ook geen pic.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:17 schreef Jopie78 het volgende:
Heel topique over broeken/nieuwe kleding en geen pics.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de sekstoy van Kaas, maar ook geen pic.
oh dan is hij ook rijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
z'n vader is bert van leeuwen van de tv
auto's interesseren mij nietsquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan is hij ook rijk
die bert van leeuwen is toch van familiediner? die heeft een toffe auto
Want ze staan straks op xhamster, maar t uploaden duurt nog ff?quote:
Ook niet op actiepics?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Daar zit ik dan weer niet zo op te wachten.
Straf hem, zweep erover.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heeft die curryvreter z'n examen verknald, want hij is echt niet te genieten vandaag
Aww........
Niet 1 met jij erin?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht.
Zo. Ik show het maar gelijk.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Jij duidelijk wel.
Schoenenquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht.
Zei degene die een pic van mijn reet wil op alle tijdstippen van de dag.quote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:22 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht.
Heb wel een pic voor je, geen actie.. Helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam is (k)haas.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei degene die een pic van mijn reet wil op alle tijdstippen van de dag.!
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb wel een pic voor je, geen actie.. HelaasHeb zo een etentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Doe die dingen altijd gelijk in de was. Dus is nu natquote:
Jaaaquote:
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Doe die dingen altijd gelijk in de was. Dus is nu nat
[..]
Jaaa! Helemaal van leer. Normaal 130 nu 70 euro
!
[..]
Jij ook
[..]
Woei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Haha die is ook nieuw.quote:
[..]
Zo, ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh die, zeg dat dan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha die is ook nieuw.
Die smiley gewoon dat de rechter de linker een opdonder geeft met een koekenpan, die is toch van fok?
Nat maakt het er alleen maar beter op!quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Doe die dingen altijd gelijk in de was. Dus is nu nat
Ik moest even nadenken. Maar snap hem en ga je nu echt klappen geven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, iets wat eindigd op ke.
Hehe, waar?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken. Maar snap hem en ga je nu echt klappen geven.
[..]
Ziet er keurig uit JopieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, grgr.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:37 schreef Rezania het volgende:
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, grgr.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga je even een bericht op snapchat sturen denk ik
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga je even een bericht op snapchat sturen denk ik
Zo, koekkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, grgr.
Nice packageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, grgr.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |