Dat Hedi Klum als Jessica Rabbit op een Halloween-feestje verscheen, konden we nog wel waarderen. De Zweedse Pixee Fox heeft echter wel wat wenkbrauwen op de redactie doen fronsen. Zij wil namelijk voor altijd op een tekenfilmfiguurtje lijken.
De 25-jarige vrouw spendeerde al ruim 110.000 euro om zoveel mogelijk op een tekenfilmfiguur te lijken. Ze liet zelfs zes van haar onderste ribben verwijderen, zodat haar taille smaller zou zijn. “Mensen komen vaak naar me toe om te zeggen dat ik op een cartoon lijk”, vertelt ze. “Maar voor mij is dat een compliment, want dat is wat ik wil bereiken.”
oe bizar ook, haar bijzondere verschijning heeft haar wel een aantal fans opgeleverd. Pixee Fox heeft 85.000 volgers op Instagram en stelt dat ze een goed rolmodel is voor haar volgers. “Deze tekenfilmfiguren representeren het ideale beeld van het vrouwelijk lichaam”, stelt ze. “Ik wil de kleine taille, de kont, de grote borsten, de grote ogen en een prachtig gezicht. Mijn ribben laten verwijderen, was een volgende stap om dat te kunnen bereiken.”
Pixee zou zes weken moeten herstellen van die ingreep, maar twee dagen na de operatie droeg ze alweer 24/7 een korset. “Ik zie resultaat en voel het verschil”, zegt ze. “Voorheen drukte de korset tegen mijn ribben aan, dus was het lastiger en pijnlijker het te dragen.”
Om in conditie te blijven, sport Pixee dagelijk vier tot vijf uur. Ze eet hoofdzakeelijk groenten, fruit en noten, die ze combineert in een smoothie, en neemt extra vitamines.
Gezondheid
Nu haar onderste ribben zijn verwijderd, hebben sommige van haar interne organen, zoals bijvoorbeeld haar lever, een deel van hun natuurlijke bescherming verloren. Pixee maakt zich echter geen zorgen dat iets als een auto-ongeluk haar eerder fataal wordt: “Hiervoor zou ik mijn ribben hebben gebroken bij een auto-ongeluk. Als dat nu gebeurt, breek ik misschien mijn milt of iets.”
Die Pixee toch; ze groeide op in een kleine landelijke gemeente buiten het Zweedse Stockholm. Van een normaal meisje groeide ze uit in een vrouw die op Jessica Rabbit wilde lijken. Of het resultaat bevredigend is, mag u zelf beoordelen.
bronHet ziet er verre van gezond uit, erg freaky, zie ook op die stretch marks.
![2ECDADAE00000578-3333707-Next_year_Pixee_will_have_butt_and_hip_implants_eyelash_implants-m-31_1448473534983.jpg]()
![2ECDB59700000578-3333707-The_former_electrician_has_a_list_of_surgeries_planned_for_2016_-m-21_1448472311233.jpg]()
![2ECDB59700000578-3333707-The_former_electrician_has_a_list_of_surgeries_planned_for_2016_-m-21_1448472311233.jpg]()
![2ECDB44D00000578-3333707-image-a-96_1448470244701.jpg]()
En zo mooi was ze eerst.
meer foto's