Waar staat dat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Je behoort te blijven zitten,zeker op een traject dat bijna op zijn eindpunt is.
Jij valt op "grotere" dus dikke papzakken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
PS: zit nu wel een lekkere meid aan de overkant van het gangpad![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
Jij valt op "grotere" dus dikke papzakken?![]()
![]()
Is een algemene beleefdheid.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben autist en wil niemand in mijn comfort zone hebben zodra dat ook maar enigszins kan.
Het is ook algemene beleefdheid om af en toe te douchen, maar dat snap jij ook nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is een algemene beleefdheid.
En dan uploaden en blabla veel werkquote:
Rabbit wanneer ga je weer eens mijn oma's kont likken, beviel je wel goed de laatste keer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook algemene beleefdheid om af en toe te douchen, maar dat snap jij ook nog niet zo goed.
Oh,quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja nou het hoort niet Gibson!!!
Ben jij soms een 'grote' meid?
Geen tijd, naast mijn studie, werk en het volpompen van je moeder en je zusje, sorry.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Rabbit wanneer ga je weer eens mijn oma's kont likken, beviel je wel goed de laatste keer.
Op welke pr0nstar lijk je?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh,oke.
Ik ben een heel groot meisje
Noiqun ?
Denise Richards maar dan mooiere twerk/squad bipsjequote:
Flits uit. Geluid uit. Onopvallende hoek kiezen. Prima Forma.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En dan uploaden en blabla veel werk
Durf het ook niet, valt zo op
Dat bepaal jij niet. #teamgrotemeidquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
En wat doet die 'grote' meid? Staat op en switched van stoel!
Je behoort te blijven zitten,zeker op een traject dat bijna op zijn eindpunt is.
Ik hou meer van brunettesquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Denise Richards maar dan mooiere twerk/squad bipsje
En als ik mijn eigen foefje zou kunnen likken zou ik het doen
quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. #teamgrotemeid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |