Ik heb nooit een badjas aan... altijd een joggingsbroek en een trui van 5 euro savondsquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:45 schreef EDMAN- het volgende:
Badjas is wel koning. Als het kon ging ik ermee werken
Dit sowieso, en dan een badjas eroverquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb nooit een badjas aan... altijd een joggingsbroek en een trui van 5 euro savonds
Waar komt deze randomv raag vandaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:20 schreef Xeor het volgende:
Waarom zijn alle mobiele abonnementen zo duur tegenwoordig![]()
wat noem je duur?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:20 schreef Xeor het volgende:
Waarom zijn alle mobiele abonnementen zo duur tegenwoordig![]()
Omdat mijn abonnement aflooptquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:20 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Waar komt deze randomv raag vandaan
Een iphone 5s voor 1 jaar 40 euro per maand en 280 bijleggenquote:
Pak n sim only, das goedkoper. Nu betaal je voor t toestel..quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat mijn abonnement afloopt
[..]
Een iphone 5s voor 1 jaar 40 euro per maand en 280 bijleggen
oh ja, das logisch, die iphone moet toch betaald wordenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat mijn abonnement afloopt
[..]
Een iphone 5s voor 1 jaar 40 euro per maand en 280 bijleggen
ik heb telfort sim only.quote:
Ik kan er bij ziggo een Samsung Galaxy Grand Prime bijkopen voor ¤159quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb telfort sim only.
bevalt prima
ik heb geen idee of dat een goede deal isquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kan er bij ziggo een Samsung Galaxy Grand Prime bijkopen voor ¤159
Ik weet het ook niet, het liefst heb ik weer een iPhone maar die zijn zo duur.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dat een goede deal is
ik heb een oude sony xperia zquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, het liefst heb ik weer een iPhone maar die zijn zo duur.
Niet terug gelezen?quote:
ik zag daarna pas dat de tablet om 12 uur was geweestquote:
ahaaquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag daarna pas dat de tablet om 12 uur was geweest
dan mag je de TT veranderen als je wilquote:
neujquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan mag je de TT veranderen als je wil
quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj
deze is mooi dat je bij iedereen die wakker wordt en er nog was om 12e dezelfde vraag gaat krijgen
vroeger was je zo'n aardige modquote:
ja, dass war einmalquote:
"mooi was die tijd"quote:
tijden veranderenquote:
ja, vroegah hadden we geen smart balance wheel scooter en zoquote:
wij noemden dat een step.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vroegah hadden we geen smart balance wheel scooter en zo
een mooi skateboard daar moest je het mee doen. skippybal...quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vroegah hadden we geen smart balance wheel scooter en zo
nopesquote:
ach ja, ook met zo'n skateboard kon je gruwelijk op je bek gaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
een mooi skateboard daar moest je het mee doen. skippybal...
met een skippybal ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ook met zo'n skateboard kon je gruwelijk op je bek gaan
Ucciequote:
zijn schuldquote:
quote:
de TT er voor was ergerderquote:
Er was er eentje voor "Uc slaapt" ?quote:
jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er was er eentje voor "Uc slaapt" ?
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:
Topictitel: "[HUNT SC] iBOOD #280 Zou Uc de tablet hebben?"quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Topictitel: "[HUNT SC] iBOOD #280 Zou Uc de tablet hebben?"
ja, iets met teruglezen en zoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Maarre ik ben een paar uurtjes met moeders op pad, dus ik zie jullie vanmiddag weer
tjuuusquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Maarre ik ben een paar uurtjes met moeders op pad, dus ik zie jullie vanmiddag weer
volgens mij heeft ze zelfs de kwootallert weggetikt.quote:
japanse hequote:
nee frans, maar wel japans uiterlijk en japans pisbakkenstaalquote:
hahahaquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee frans, maar wel japans uiterlijk en japans pisbakkenstaal
ofja, chinees pisbakkenstaal, maar you get the pointquote:
ik zou die mini dingetjes gegarandeerd kwijt rakenquote:
64gb is een goeie dealquote:
Gaat ook gebeuren, het is namelijk voor op reis om foto's op op te slaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou die mini dingetjes gegarandeerd kwijt raken
aan je sleutelbos doen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren, het is namelijk voor op reis om foto's op op te slaan. Dus ja, veel in en uitpakken van de rugzak. Dus ja, je kan er vanuit gaan dat je ze kwijtraakt
ook geen sleuteltjes van je tas enzo?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hmmm goed idee, maar ik neem geen sleutels mee
Das een goeiequote:Op vrijdag 27 november 2015 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook geen sleuteltjes van je tas enzo?
aan de binnenkant van een rits een ding doen waar je een ring aan kan hangen en deze dingetjes er bij
gewoon zo'n sleutelhangerring, alleen wel om denken dat je het dus dan aan de binnenkant van het vak laat hangen zodat een ander hem er niet af kan grissen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Das een goeie, moet m'n rugzak nog kopen dus zal eens zien haha
hahaha ach ja kan geen kwaadquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:17 schreef EDMAN- het volgende:
Hmmm, deze heb ik nodig maar dan 64 GB :/
wijzig: toch ook nog 2 sd kaarten gekocht
ook verstandiger zodat je kan voelen hoe hij op je rug zit en dergelijke. Die hebben er vaak nog een zooi vulling in zitten waardoor hij niet te zwaar is maar wel gewoon vol op je rug is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:32 schreef EDMAN- het volgende:
Blij 8)
nu eigenlijk nog een backpack, maar die haal ik liever in de speciaalzaak
Truequote:Op vrijdag 27 november 2015 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook verstandiger zodat je kan voelen hoe hij op je rug zit en dergelijke. Die hebben er vaak nog een zooi vulling in zitten waardoor hij niet te zwaar is maar wel gewoon vol op je rug is.
December is ook een kutmaand.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True, wil alleen niet teveel geld meer opmaken. Was supergoed aan het sparen, maar de laatste maand slinkt m'n spaargeld door o.a. Kerst, Sinterklaas, verjaardag vriendin, spullen kopen voor de trip etc.
Om m'n doel te halen moet ik deze laatste maand 3500 sparen(dat loon heb ik niet.)
yup dan had je die eerste moeten annuleren en deze 4 keer moeten doen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
overigens, 2 maal verzendkosten, zo lame eigenlijk
Truequote:
Het zijn twee verschillende productenquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup dan had je die eerste moeten annuleren en deze 4 keer moeten doen.
Carcassonne is ook wel een vet spel! Heb ik ook in de kast staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
dit spel had ik, toen ik nog een kleine gianni was
hier heette het gewoon goudkoortsquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Carcassonne is ook wel een vet spel! Heb ik ook in de kast staan
Zullen wel andere spellen zijn dan, zag dat die in de hunt ook een standalone versie wasquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier heette het gewoon goudkoorts
Ik heb het één keer in mijn hele leven gespeeldquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Carcassonne is ook wel een vet spel! Heb ik ook in de kast staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |