Tsja, ik koop gewoon apps zonder ads, verder; youtube... 2009 belde...quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beter nog, gewoon niet hebben.
YouTube mobiel zonder adblocker![]()
Op bijna elk android toestel is dat mogelijk volgensmij.. Iig vanuit de Chrome browser.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nog nooit mee gemaaktop de one two en 3 of alleen op 3?
Nooit gemerkt. Misschien minder slechte apps downloaden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt ads die je telefoon laten trillen en geluid maken negeren?
Die komen gewoon voor als je een beetje op internet zit. Net zoals je op FOK! wel eens schermbrede advertenties hebt, of advertenties die een nieuw tabblad openen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nooit gemerkt. Misschien minder slechte apps downloaden...
Nooit. Ik heb alleen wel eens een full-screen advertentie. Kwestie van doorklikken. En dat is eigenlijk alleen op fok. Andere ads die negeer ik automatisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die komen gewoon voor als je een beetje op internet zit. Net zoals je op FOK! wel eens schermbrede advertenties hebt, of advertenties die een nieuw tabblad openen.
Moet zeggen dat ik de Cyanogen os beter vond. Meer opties of is dat alweer redelijk recht getrokken? Ik gebruik nog steeds de OP1 en werkt nog steeds net zo goed als toen ik hem kreeg.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dash wordt er standaard bijgeleverd (ik heb de OP3)
rooten weet ik niet, ik vind oxygen os prima, geen root nodig. Verder heeft de telefoon alles wat ik wil; oled, snel, goede batterij, vingerscanner en geen bullshit software aan boord.
zcyanogen is iets beter, maar oxygen bevat inmiddels vrijwel dezelfd efuncties en is lekker clean. Werkt als een trein.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:47 schreef ssebass het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de Cyanogen os beter vond. Meer opties of is dat alweer redelijk recht getrokken? Ik gebruik nog steeds de OP1 en werkt nog steeds net zo goed als toen ik hem kreeg.
Ja, dat kan gewoon. Op m'n motor gebruik ik gewoon een micro-usb>usb-c adapter om m'n telefoon op te laten met de bestaande usb-kabel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik ga binnenkort een one plus 3 halen, lijkt me nog altijd de beste optie kwa prijs kwaliteit.
Vraagje omtrent het laden, dash charging lukt alleen maar met de eigen dash charger + "speciale" kabel.
Maar ik kan de telefoon toch ook gewoon opladen met een usb type-C kabel in combinatie met een gewone lader?
Kwestie dat ik niet zomaar 35 euro moet neertellen voor een extra lader + kabel om mijn telefoon op mijn werk te kunnen opladen.
Ik herken hier niets van. Hij is niet meer zo flitsend en de batterij gaat nog maar een dag mee voordat ik hem moet opladen. Toch ben ik nog best tevreden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:54 schreef dralion13 het volgende:
Ik niet helemaal. Opladerkabels (van goedkope action dingen tot ksbeks van 20 euro) gaan erg snel kapot, vaak al binnen een maand. Bij geen enkele andere telefoon gehad.
Verder kan ik wifi niet uitzetten. Als ik wifi uitzetten, als ik het de hele dag uit heb staan en ik ga naar het accuverbruikoverzicht staat dat hij de hele tijd aan staat.
Ik ben ook aan het wachten op de soft gold. Heb ook nog altijd geen bevestigingsmail gekregen dat die binnen isquote:Op maandag 24 oktober 2016 08:46 schreef GotC het volgende:
Ik ga vandaag een OP3 bestellenWilde wachten op een soft gold, maar ik denk dat dat nog even gaat duren.
Hebben jullie tips voor een goed passende screenprotector van gehard glas? Die van OP zelf is standaard uitverkocht
Eentje van Aliexpress voor 80 cent.quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:46 schreef GotC het volgende:
Ik ga vandaag een OP3 bestellenWilde wachten op een soft gold, maar ik denk dat dat nog even gaat duren.
Hebben jullie tips voor een goed passende screenprotector van gehard glas? Die van OP zelf is standaard uitverkocht
Welke rom? Bedankt voor de info!quote:Op maandag 7 november 2016 14:09 schreef Manke het volgende:
Nougat op de OPO![]()
10 seconden om op te starten. Browser laadt sneller. Accu en Sot nog ff bekijken.
Wat is nou een fatsoenlijk OPO hoesje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |