abonnement Unibet Coolblue
pi_166610848
Er is nog een hoop speculatie over, niks is nog zeker behalve de Snapdragon 821 :). Ze postten zojuist T-3, paar dagen terug T-7, verwijzend naar het aftellen naar 15 november.
Iemand postte treffend in de reacties:
T-7 people be like - "its a 7inch tablet".
T-3 now they'll say - " its a 3inch music player"

:+.
pi_166612932
Tijdje terug een OP3 besteld. Vind die specs vooralsnog goed genoeg hoor.
pi_166612990
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:22 schreef MAHL het volgende:
Tijdje terug een OP3 besteld. Vind die specs vooralsnog goed genoeg hoor.
Dat sowieso :Y Ik wil puur even kijken wat de specs zijn van de OP3T. Als het tegenvalt, bestel ik alsnog de -out of stock :')- OP3.
  maandag 14 november 2016 @ 07:50:20 #104
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_166643324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:39 schreef t4rt4rus het volgende:
Ze zijn bezig met CM14.1 voor OPO :)
Een officiële? Ik draai momenteel de versie van TugaPower, werkt als een zonnetje moet ik zeggen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_166673798
Misschien snapt iemand hier dit. Ik heb een OnePlus 3 besteld. Die zou, volgens de bestelling, op 14-11 verzonden worden en op 18-11 aankomen. Vanmorgen 15-11, kreeg ik de volgende e-mail:

quote:
High five! Your order has been shipped. Please check the status of your package by checking your store account. If you started a ticket asking about your pending shipment please help us and close your ticket through your ticket overview.
Dus ik blij, ga ik bij DHL kijken, staat er dit:

quote:
De status van je pakket is nog niet zichtbaar. Je volgt hier je pakket zodra het door ons is gescand.
Normaal toch? Duurt vaak even voordat het werkt. Opzich niet zo erg. Ik controleer elk uur even de site van DHL en de site van OnePlus. Daarnet, rond 16:30, stond er op de track&trace op de OnePlus site (dus niet DHL) ineens het volgende:

quote:
Nov 14, 2016 07:50 pm The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronicallyDeutsche Post DHL
Nov 07, 2016 09:25 am The shipment has been successfully deliveredDeutsche Post DHL Germany
Nov 07, 2016 08:12 am The shipment has been loaded onto the delivery vehicleDeutsche Post DHL
Nov 04, 2016 04:38 pm A 2nd attempt at delivery is being madeDeutsche Post DHL Germany
Nov 04, 2016 01:38 pm The shipment has been loaded onto the delivery vehicleDeutsche Post DHL
Nov 04, 2016 02:14 am The shipment has been processed in the destination parcel centerDeutsche Post DHL Neumark, Germany
Nov 02, 2016 07:36 pm The shipment has been processed in the parcel center of originDeutsche Post DHL Aschheim, Germany
Nov 02, 2016 02:14 pm The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronicallyDeutsche Post DHL
De status op de OnePlus site staat nu ook op "delivered".

Er is de hele maand nog geen DHL aan de bus geweest. Ik ben nu op mijn werk, maar 2nd attempt? Ik heb geen briefje gehad, niets.

Ik heb gebeld met OnePlus maar ik kreeg iemand aan de lijn die slecht engels sprak en de lijn viel de hele tijd stil. Ik schijn binnen 4 uur een bericht te krijgen van hun logistieke afdeling. Meer kon ik er niet uit krijgen.

Ik snap hier helemaal niets van. Ook zo vaag dat het op de 7e bezorgd zou moeten zijn en dat ze op de 14e de shipment instruction data hebben gekregen, net als op de 2e.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166678249
Specs van de 3T zijn uit.

Het komt neer op:

• Snapdragon 821 @ 2,35GHz, i.p.v. Snapdragon 820 @ 2,2GHz
• Een accu van 3400mAh, i.p.v. een van 3000mAh
• Een front camera van 16MP van Samsung, i.p.v. een 8MP van Sony

Voor 40 euro extra t.o.v. de OP3 (dus 439,-) oO< Blijft zo niet heel veel meer over van de 299 waar ze ooit mee begonnen met de OP1 ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 20:33:29 ]
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:55:19 #108
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166680615
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:03 schreef Posergoth6667 het volgende:
Misschien snapt iemand hier dit. Ik heb een OnePlus 3 besteld. Die zou, volgens de bestelling, op 14-11 verzonden worden en op 18-11 aankomen. Vanmorgen 15-11, kreeg ik de volgende e-mail:

[..]

Dus ik blij, ga ik bij DHL kijken, staat er dit:

[..]

Normaal toch? Duurt vaak even voordat het werkt. Opzich niet zo erg. Ik controleer elk uur even de site van DHL en de site van OnePlus. Daarnet, rond 16:30, stond er op de track&trace op de OnePlus site (dus niet DHL) ineens het volgende:

[..]

De status op de OnePlus site staat nu ook op "delivered".

Er is de hele maand nog geen DHL aan de bus geweest. Ik ben nu op mijn werk, maar 2nd attempt? Ik heb geen briefje gehad, niets.

Ik heb gebeld met OnePlus maar ik kreeg iemand aan de lijn die slecht engels sprak en de lijn viel de hele tijd stil. Ik schijn binnen 4 uur een bericht te krijgen van hun logistieke afdeling. Meer kon ik er niet uit krijgen.

Ik snap hier helemaal niets van. Ook zo vaag dat het op de 7e bezorgd zou moeten zijn en dat ze op de 14e de shipment instruction data hebben gekregen, net als op de 2e.
Bij mij hetzelfde probleem. Verkeerde tracking nummer doorgegeven. Moeten nog verzenden en dan correcte tracking nummer doorgeven
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:19:49 #109
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166681433
Zou ik mijn op3 terugsturen? Heb het nog niet ontvangen...40 euro bij betalen voor een iets betere accu, iets betere processor en iets betere front camera.

Maar zo kan je iedere keer een klein beetje meer betalen dan je oorspronkelijk in gedachte had.
En dan kom je uiteindelijk uit aan een prijs voor een galaxy bij wijze van spreken.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_166682431
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:31 schreef CrashO het volgende:
Specs van de 3T zijn uit.

Het komt neer op:

• Snapdragon 821 @ 2,35GHz, i.p.v. Snapdragon 820 @ 2,2GHz
• Een accu van 3400mAh, i.p.v. een van 3000mAh
• Een front camera van 16MP van Samsung, i.p.v. een 8MP van Sony

Voor 40 euro extra t.o.v. de OP3 (dus 439,-) oO< Blijft zo niet heel veel meer over van de 299 waar ze ooit mee begonnen met de OP1 ;(
Nee idd, het aantrekkelijke is er wel een beetje af imo. Voor ¤500 (met cashback) heb je een S7 :+.
pi_166687747
quote:
Ahh dat is handig :)

Tracking nummer van DHL klopt wel. Er zijn nu ook updates:

quote:
Tue, 15.11.16 15:37 Rüdersdorf, Germany The shipment has been processed in the parcel center of origin
Wed, 16.11.16 07:14 Köln, Germany The shipment has been processed in the destination parcel center
Wed, 16.11.16 08:18 Köln, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving)
De Nederlandse DHL site geeft nog aan:

quote:
De status van je pakket is nog niet zichtbaar. Je volgt hier je pakket zodra het door ons is gescand.
Denk dat die deze ochtend wel geupdate gaat worden. Dank je voor de tips!
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166688148
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Nee idd, het aantrekkelijke is er wel een beetje af imo. Voor ¤500 (met cashback) heb je een S7 :+.
Ja ik vind tot 350 een mooi prijs voor een telefoon. Alles daarboven moet wel bijzonder veel meerwaarde hebben om dat te verantwoorden. Langere accu is altijd handig en snel opladen ook. Voor de rest kan ik weinig bedenken dat de top toestellen nou aan meerwaarde hebben.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_166688298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:39 schreef t4rt4rus het volgende:
Ze zijn bezig met CM14.1 voor OPO :)
En de eerste nightly is er uit :Y

https://www.cmxlog.com/14.1/bacon/
https://download.cyanogenmod.org/?device=bacon

Binnenkort ff een schone flash denk ik.
  woensdag 16 november 2016 @ 15:43:45 #114
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_166693908
Dag na de aankondiging van de OP3T is mijn OP3 aangekomen :P
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_166693997
OP3T zie ik persoonlijk de voordelen totaal niet van in. De OPO 3 is retesnel, en frontcamera.... Tja... Dashcharging maakt dat een iets grotere batterij ook weinig relevant is.


Hadden beter voor 299 een mini of compact kunnen uitgeven zoals Sony, volgens mij is daar veel meer markt voor.
blablablabla
pi_166695191
OnePlus 3T ziet er interessant uit maar vraag me af of het de 40 euro meer waard is?
pi_166695219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:45 schreef JanCees het volgende:
OnePlus 3T ziet er interessant uit maar vraag me af of het de 40 euro meer waard is?
Ligt eraan.
Als je de hele dag selfies maakt.
blablablabla
pi_166695310
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ligt eraan.
Als je de hele dag selfies maakt.
Ook betere processor en grotere accu. verder niks
pi_166695393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:50 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ook betere processor en grotere accu. verder niks
Weet niet of Snapdragon 821 daar zoveel beter is.
En of hij door die betere specs ook meer batterij opeet.
blablablabla
pi_166698264
Ze hadden imo idd beter een soort X kunnen uitbrengen.

Ik ben weer op jacht naar een OP3 :z. Vermoeiend, constant out of stock.
pi_166698561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:04 schreef GotC het volgende:
Ze hadden imo idd beter een soort X kunnen uitbrengen.

Ik ben weer op jacht naar een OP3 :z. Vermoeiend, constant out of stock.
gewoon orderen en wachten tot ie geleverd wordt
pi_166698606
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:14 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon orderen en wachten tot ie geleverd wordt
Probeer 'm überhaupt maar eens te bestellen :P.
pi_166698646
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Probeer 'm überhaupt maar eens te bestellen :P.
vorige maand ging dat zonder problemen, morgen komtie binnen ^O^
pi_166698668
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:18 schreef mschol het volgende:

[..]

vorige maand ging dat zonder problemen, morgen komtie binnen ^O^
Klopt, toen had ik er ook 1 besteld. Geannuleerd uit nieuwsgierigheid voor de OP3T.
pi_166707898
Blijkbaar net op tijd mijn OP3 besteld. Alleen nog even wachten voor hij arriveert.
pi_166714183
https://tweakers.net/nieu(...)s-moederbedrijf.html

Toch knap/mooi dat OnePlus (oke het moederbedrijf BBK) zo snel deze 2de plek in de smartphonemarkt te pakken heeft!
pi_166721575
Sjit het is nu mij ook overkomen: one laten vallen :(
Scherm zit 1 barst in en touchscreen doet nu niks meer.

Twijfel of ik een nieuw scherm a 60 euro zal kopen of voor een nieuw toestel zal gaan.
Ik was eigenlijk nog heel tevreden met m'n one.....
pi_166726958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:48 schreef Elvander het volgende:
Sjit het is nu mij ook overkomen: one laten vallen :(
Scherm zit 1 barst in en touchscreen doet nu niks meer.

Twijfel of ik een nieuw scherm a 60 euro zal kopen of voor een nieuw toestel zal gaan.
Ik was eigenlijk nog heel tevreden met m'n one.....
Dezelfde afweging had ik paar maanden terug en is de opo gebleven.
pi_166737064
Gisteren is de OnePlus 3 binnengekomen. Op zich een gigantisch goed en snel toestel, maar ik heb wel twee serieuze problemen:

Wekker werkt gewoon niet. Ik ben blij dat ik mijn oude telefoon ook op de wekker had staan, want mijn telefoon ging gewoon niet af op de wekker. Wekkers stonden van 7 uur tot 9 uur aan, elke 10 minuten. Er is geen enkel alarm afgegaan. Heb mijn mail er op gekeken, er gebeurd niets.

Ontvangst is echt belabberd. De Huawei die ik had deed het gewoon perfect, overal 4G. Met deze had ik, met 1 sim kaart, ook overal 4G, maar nu ik mijn prive kaart heb laten bijknippen (alleen bellen) en de zakelijke kaart voor data gebruik, schakelt het constant uit en gaat het van 3G naar H naar 4G naar LTE. Soms moet ik het toestel op airplane mode zetten en dan er weer afhalen om internet te kunnen gebruiken. Leuk, als je rustig met je koptelefoon naar Spotify zit te luisteren. WiFi signaal is ook erg slap. Waar ik met mijn Huawei in de auto op de parkeerplaats achter mijn achtertuin gewoon vol ontvangst had, heb ik nu in de keuken al slecht ontvangst.

Verder een bizar snel toestel, maar ik ga wel een ander hoesje kopen. Ik heb nu een simpel hoesje er omheen zitten welke goed aan voelt, maar ik denk dat een Otterbox geen kwaad kan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166757311
OP3 is gearriveerd ^O^ Hoeveel meerwaarde bieden de custom roms jullie? Zit er nl aan te denken om enkel te rooten en adblock te installeren, minder gedoe ook :P
pi_166759509
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 15:44 schreef MAHL het volgende:
OP3 is gearriveerd ^O^ Hoeveel meerwaarde bieden de custom roms jullie? Zit er nl aan te denken om enkel te rooten en adblock te installeren, minder gedoe ook :P
abp is ook maar beperkt bruikbaar op mobiel helaas

zelf heb ik geen custom rom, alleen andere launcher (nova premium)
pi_166761038
Mhm, AdAway dan.
pi_166762112
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:31 schreef MAHL het volgende:
Mhm, AdAway dan.
als je OTA updates wilt houden is dat niet bruikbaar wat ik begrepen heb, mijn system parition heb ik gelockt gelaten en maar kunnen rooten met systemless root.

abp werkt in zoverre beperkt dat hij lang niet alles kan blocken, daarvoor hebben ze hun eigen browser uitgebracht
pi_166762198
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:19 schreef mschol het volgende:

[..]

als je OTA updates wilt houden is dat niet bruikbaar wat ik begrepen heb, mijn system parition heb ik gelockt gelaten en maar kunnen rooten met systemless root.

abp werkt in zoverre beperkt dat hij lang niet alles kan blocken, daarvoor hebben ze hun eigen browser uitgebracht
En aokp of CM icm adaway? Wordt dan wel hetzelfde als mijn huidige setup, maarja als het werkt
pi_166762291
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:22 schreef MAHL het volgende:

[..]

En aokp of CM icm adaway? Wordt dan wel hetzelfde als mijn huidige setup, maarja als het werkt
ik had het over de stock rom, als jij een andere rom gaat flashen dan heb ik geen idee hoe zij omgaan met OTA updates
pi_166762947
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik had het over de stock rom, als jij een andere rom gaat flashen dan heb ik geen idee hoe zij omgaan met OTA updates
Wb mijn huidige ROM, geen.

Ochja wordt maar even rommelen rond de kerst.
pi_166772426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
Gisteren is de OnePlus 3 binnengekomen. Op zich een gigantisch goed en snel toestel, maar ik heb wel twee serieuze problemen:

Wekker werkt gewoon niet. Ik ben blij dat ik mijn oude telefoon ook op de wekker had staan, want mijn telefoon ging gewoon niet af op de wekker. Wekkers stonden van 7 uur tot 9 uur aan, elke 10 minuten. Er is geen enkel alarm afgegaan. Heb mijn mail er op gekeken, er gebeurd niets. [knip]
?
Werkt bij mij prima, raar, je weet wel dat er een slider aan de zijkant zit stil/prioriteiten/alle notificaties? Bij instellingen kun je aangeven of het alarm bij 'prioriteiten' geluid mag maken of niet. Op de stand 'stil' staat de wekker ook echt uit. 'prioriteit' is in principe de stand voor nachtrust :)

Verder heeft hij nog een aparte digitale volumeslider, staat die toevallig op stil?

[ Bericht 8% gewijzigd door ace_eleven op 20-11-2016 10:00:52 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_166792892
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 09:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

?
Werkt bij mij prima, raar, je weet wel dat er een slider aan de zijkant zit stil/prioriteiten/alle notificaties? Bij instellingen kun je aangeven of het alarm bij 'prioriteiten' geluid mag maken of niet. Op de stand 'stil' staat de wekker ook echt uit. 'prioriteit' is in principe de stand voor nachtrust :)

Verder heeft hij nog een aparte digitale volumeslider, staat die toevallig op stil?
Bij mij staat het schuifje naar beneden (dus alle meldingen) en het geluid uit (trillen). Ik wil namelijk geen ringtones. Het volume van het alarm staat wel aan.

Het gekke is, als ik nu een alarm in stel voor over 5 minuten, dan doet hij het wel. alleen een alarm voor morgenochtend doet het niet, kom ik net achter.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_166798607
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 09:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

?
Werkt bij mij prima, raar, je weet wel dat er een slider aan de zijkant zit stil/prioriteiten/alle notificaties? Bij instellingen kun je aangeven of het alarm bij 'prioriteiten' geluid mag maken of niet. Op de stand 'stil' staat de wekker ook echt uit. 'prioriteit' is in principe de stand voor nachtrust :)

Verder heeft hij nog een aparte digitale volumeslider, staat die toevallig op stil?
Stil gaat mijn wekker gewoon af. Al gebruik ik Xtreme alarm en niet die van de Opo zelf.
blablablabla
pi_166798639
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Stil gaat mijn wekker gewoon af. Al gebruik ik Xtreme alarm en niet die van de Opo zelf.
https://play.google.com/s(...)0xtreme&c=apps&hl=nl

Welke is dat? En wat is de toegevoegde waarde? :)
pi_166798740
quote:
4s.gif Op maandag 21 november 2016 12:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)0xtreme&c=apps&hl=nl

Welke is dat? En wat is de toegevoegde waarde? :)
Die bovenste, maar dan de free versie.
Je kunt m heel erg personaliseren, meerdere alarmen per week (dag). Ringtones per alarm aanpassen, verschillende snooz-functies en relaxt standaard wekgeluid.

En telefoon middels slider volledig op stil en toch gewekt worden vind ik persoonlijk wel chill.
blablablabla
pi_166798821
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Die bovenste, maar dan de free versie.
Je kunt m heel erg personaliseren, meerdere alarmen per week (dag). Ringtones per alarm aanpassen, verschillende snooz-functies en relaxt standaard wekgeluid.

En telefoon middels slider volledig op stil en toch gewekt worden vind ik persoonlijk wel chill.
Ah, kan je ook spotify ermee koppelen?
Heb namelijk geen eigen muziek meer ;(
pi_166798878
quote:
4s.gif Op maandag 21 november 2016 12:50 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ah, kan je ook spotify ermee koppelen?
Heb namelijk geen eigen muziek meer ;(
Jep bij settings staat Run applicatie :)
blablablabla
pi_166799207
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Jep bij settings staat Run applicatie :)
Maar die start dan geen liedje, maar alleen de applicatie. Gok ik :P
pi_166799267
quote:
4s.gif Op maandag 21 november 2016 13:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Maar die start dan geen liedje, maar alleen de applicatie. Gok ik :P
Klopt, maar als je daar Spotify kiest moet het met autoplay lukken toch?
blablablabla
pi_166800310
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 12:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Stil gaat mijn wekker gewoon af. Al gebruik ik Xtreme alarm en niet die van de Opo zelf.
Oja, ik zie dat je dat ook gewoon kunt aanpassen in de instellingen van de telefoon, ook met de gewone wekker. Maar ik gebruik die stand dus eigenlijk helemaal niet..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_166842506
Toch maar een schermpje met frame besteld voor m'n one.
Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
pi_166886084
Scherm met frame is vervangen en alles werkt naar behoren.
M'n one gaat op voor een tweede leven!
pi_167096639
Ik ga de Oneplus 3T bestellen. Maar shipping duurt 5 weken? Zeer lang wel :(
pi_167905110
Is het eigenlijk mogelijk om wifi uit te zetten? Ook als ik hem "uit" zet staat de wifi nog altijd aan volgens het stroomverbruik overzicht.
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_167919709
Iemand een idee wat er nu gaat gebeuren met de OnePlusOne nu CyogenOs gestopt is?
Krijgt de OPO nu een stock Androoid firmware of is het gewwin einde updates en mag ik zelf gaan rooten en installeren?

/teluivoorgoogleatm
pi_167919750
Hier komt vandaag de 3T binnen. *O*
pi_167920178
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:32 schreef Darkomen het volgende:
Iemand een idee wat er nu gaat gebeuren met de OnePlusOne nu CyogenOs gestopt is?
Krijgt de OPO nu een stock Androoid firmware of is het gewwin einde updates en mag ik zelf gaan rooten en installeren?

/teluivoorgoogleatm
Ik denk dat daar standaard ook op Oxygen OS overgestapt wordt. Ze zijn toch geheel overgestapt vorig jaar oid? Ik draai op mijn OP3 iig ook firmware Oxygen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167920444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat daar standaard ook op Oxygen OS overgestapt wordt. Ze zijn toch geheel overgestapt vorig jaar oid? Ik draai op mijn OP3 iig ook firmware Oxygen.
OP3 werd standaard geleverd met Oxygen inderdaad, OPO wordt met CyanogenOs geleverd. Ik wilde het voor je opzoeken maar Google lijkt er bij mij uit te liggen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat OPO ook naar Oxygen wordt overgezet, maar dat kan ik dus niet terugvinden nu ;(
pi_167959678
Hoe zit het eigenlijk met de camera van de OP3(T)?
Ik kwam online wat tegen dat de foto's enigszins tegenvielen, maar dat dit op software gebied op te lossen viel? In andere reviews werd hier niks over gezegd, dus weet ik niet of dit nu opgelost is of dat het anderen minder is opgevallen.
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 10:55:59 #156
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168048643
Is er nog iemand met een One plus One te koop? Ik zoek een 64gb in goede staat (dus geen schade, krassen etc.)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_168379492
Hmm, sinds de Android 7 update op mijn OP3 werkt de LED notificatie niet meer bij WA berichten... Instellingen zijn hetzelfde gebleven (geen popup, enkel LED).

Iemand een idee / zelfde probleem?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2017 19:23:13 ]
pi_168383751
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:22 schreef MAHL het volgende:
Hmm, sinds de Android 7 update op mijn OP3 werkt de LED notificatie niet meer bij WA berichten... Instellingen zijn hetzelfde gebleven (geen popup, enkel LED).

Iemand een idee / zelfde probleem?
Jup
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 18:48:16 #159
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168400384
Misschien een beter alternatief voor de officiële lineage os:

https://forum.xda-develop(...)ction-remix-t3507102
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:57:46 #160
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_168438943
Bij mijn update naar de nieuwe android kon ik alles opnieuw instellen... Ook al mijn apps weer opnieuw sorteren en in folders steken, instellingen qua geluid...

Ik krijg met de schuifknop in de middelste stand, het geluid niet meer uit...
Ik kon zweren dat het daarvoor wel lukte.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_168440571
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 12:57 schreef ASSpirine het volgende:
Bij mijn update naar de nieuwe android kon ik alles opnieuw instellen... Ook al mijn apps weer opnieuw sorteren en in folders steken, instellingen qua geluid...

Ik krijg met de schuifknop in de middelste stand, het geluid niet meer uit...
Ik kon zweren dat het daarvoor wel lukte.
in de middelste stand zou je alleen priority meldingen moeten krijgen, andere meldingen zouden gemute moeten worden
pi_168441735
Komt er nog een OTA update voor Android 7 voor de OPO?
pi_168442849
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:48 schreef JanCees het volgende:
Komt er nog een OTA update voor Android 7 voor de OPO?
OPO draait als ik mij niet vergis op Cyanogen , en dat is per 31-12-2016 gestopt..
daar komen dus geen updates meer van gok ik zo :)

Lineageos ondersteund de OPO wel en die is ontstaan uit de resten van cyanogen(OS)
dus dat is dan de meest logische vervolg stap: handmatig lineageos flashen

https://tweakers.net/tag/Cyanogenmod/nieuws/
pi_169508378
iemand hier die ook gebruik maakt van de OP3 en last heeft van het volgende?:

vrij random lijkt de telefoon de V-gesture te herkennen (terwijl als ik het zelf probeer echt een flinke V moet maken om de flitser aan te laten gaan) waardoor ik met regelmaat de flitser aan heb staan

ik zou e.v.t. het gesture uit kunnen zetten maar vind dat juist wel handig, is er e.v.t. een manier om hem aan te passen?
pi_169513909
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:55 schreef mschol het volgende:

ik zou e.v.t. het gesture uit kunnen zetten maar vind dat juist wel handig, is er e.v.t. een manier om hem aan te passen?
Ik had daar eerst ook last van maar dat leek bij mij te liggen aan het feit dat ik die proximity wake aan had staan. Die heb ik uitgezet (aangezien ik toch de fingerprint gebruik voor quick-unlock en hij al wakker wordt als er een notificatie binnenkomt) en sindsdien werkt de V en de O weer zoals ik ze graag zie :)
pi_169513928
Ik heb dat ook gehad op mn OPO, inmiddels komt het minder voor.
Voor zover ik weet kan je de gesture niet aanpassen.
pi_169516749
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:50 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Ik had daar eerst ook last van maar dat leek bij mij te liggen aan het feit dat ik die proximity wake aan had staan. Die heb ik uitgezet (aangezien ik toch de fingerprint gebruik voor quick-unlock en hij al wakker wordt als er een notificatie binnenkomt) en sindsdien werkt de V en de O weer zoals ik ze graag zie :)
proximity wake staat al uit helaas
misschien toch maar eens updaten naar android 7
pi_169528207
Ik maak iets raars mee, gisteren 't scherm van m'n OP2 laten vervangen ivm glasbreuk. Eenmaal thuis in 't begin geen bereik, wel wifi. Ook werkt double tap to wake niet meer, terwijl 't toestel wel reageert. En 't raarste, voiceberichten in Whatsapp spelen wel af, maar 't scherm valt uit en is tijdens 't bericht niet aan te zetten of 't volume aan te passen.

Bereik is inmiddels terug, maar lijkt 'n wankel evenwicht.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:03:58 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_169541925
Heb sinds gister de Oneplus 3T nadat ik mijn Oneplus One had laten vallen op de badkamervloer van 2 meter hoog. Na één dag nog weinig van te zeggen maar ben er tot nu toe blij mee.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 18:31:55 #170
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_169770664
Heeft iemand al 7.1.1 mogen ontvangen voor de oneplus 3?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_169972885
Toch ook overgestapt van een one naar een 3t.
Ben erg benieuwd.
pi_169977416
Iemand zijn LED notification al aan het werk gekregen voor whatsapp? Werkt niet meer sinds de upgrade naar 7.0...
pi_169986191
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 19:19 schreef MAHL het volgende:
Iemand zijn LED notification al aan het werk gekregen voor whatsapp? Werkt niet meer sinds de upgrade naar 7.0...
Nop ..
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_169989114
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 19:19 schreef MAHL het volgende:
Iemand zijn LED notification al aan het werk gekregen voor whatsapp? Werkt niet meer sinds de upgrade naar 7.0...
Ik heb gepersonaliseerde Whatsapp-notifcaties ingesteld en in Whatsapp zelf een kleurtje gegeven voor de verschillende soorten apps (groep, persoonlijk en broadcast). Check daarnaast even of onder Notifcations -> Whatsapp het schuifje met "show LED-notifications" aanstaat.

Verder heb ik onder Display de "Pulse Notification Light" aanstaan en onder "Per App Notification" Whatsapp aangevinkt staan (dit zou ervoor moeten zorgen dat je een custom kleurtje krijgt ipv de default notification color). Dit had ik al voor de update naar 7.0 en werkt nu ook nog prima.
pi_170001006
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:41 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Ik heb gepersonaliseerde Whatsapp-notifcaties ingesteld en in Whatsapp zelf een kleurtje gegeven voor de verschillende soorten apps (groep, persoonlijk en broadcast). Check daarnaast even of onder Notifcations -> Whatsapp het schuifje met "show LED-notifications" aanstaat.

Verder heb ik onder Display de "Pulse Notification Light" aanstaan en onder "Per App Notification" Whatsapp aangevinkt staan (dit zou ervoor moeten zorgen dat je een custom kleurtje krijgt ipv de default notification color). Dit had ik al voor de update naar 7.0 en werkt nu ook nog prima.
Dank, allemaal al geprobeerd, maar werkt nog steeds niet... Terwijl het bij andere apps prima functioneert.

Op welke modus heb je hem staan? (Stil, dnd, gewoon)
pi_170012876
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:30 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dank, allemaal al geprobeerd, maar werkt nog steeds niet... Terwijl het bij andere apps prima functioneert.

Op welke modus heb je hem staan? (Stil, dnd, gewoon)
Ik gebruik ze alle drie eigenlijk en krijg bij alle drie ook de led-notificaties, waarbij ik Whatsapp heb ingesteld dat hij op dnd er ook doorheen mag komen met meldingen. Heb je Whatsapp er al eens afgegooid en opnieuw geīnstalleerd? Even backupje maken van je gesprekken en je zou niks hoeven missen :)
pi_170013833
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2017 08:14 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

waarbij ik Whatsapp heb ingesteld dat hij op dnd er ook doorheen mag komen met meldingen.
Hoe?
pi_170015010
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:48 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoe?
Setting > Notifications > Whatsapp > Override Do Not Disturb
pi_170024073
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:06 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Setting > Notifications > Whatsapp > Override Do Not Disturb
Krijg hem op een of andere manier alleen werkend als ik ook tril en geluid aanzet :') terwijl dat lampje er juist is zodat ik dat niet hoef...
pi_170035552
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 18:39 schreef MAHL het volgende:

[..]

Krijg hem op een of andere manier alleen werkend als ik ook tril en geluid aanzet :') terwijl dat lampje er juist is zodat ik dat niet hoef...
Misschien even Factory-resetje doen?
pi_170035795
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:45 schreef Elvander het volgende:
Toch ook overgestapt van een one naar een 3t.
Ben erg benieuwd.
Even mezelf quoten.
Ding is binnen, twee dagen eerder dan voorspeld.
Wat een briljant apparaat is die 3t! Helemaal blij :)
pi_170036628
Hier ook een trotse 3t eigenaar, nadat ik mijn One na 2,5 jaar te traag vond (verder niks op aan te merken, way to go OnePlus).

Tip: Voor leuke serieuze hoesjes voor de 3T, bekijk eens de Tudia Omnix. Gebruik hem zelf, en vind hem ook prachtig. Afgedopte aansluitingen, heavy duty case, precies wat ik zocht!
pi_170037942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:31 schreef GetRekt het volgende:
Hier ook een trotse 3t eigenaar, nadat ik mijn One na 2,5 jaar te traag vond (verder niks op aan te merken, way to go OnePlus).

Tip: Voor leuke serieuze hoesjes voor de 3T, bekijk eens de Tudia Omnix. Gebruik hem zelf, en vind hem ook prachtig. Afgedopte aansluitingen, heavy duty case, precies wat ik zocht!
die zien er goed uit..
jammer dat de display stand uit het OP 1 hoesje niet beschikbaar is bij de OP3 hoesjes..
pi_170038740
Ik heb er een otterbox bij besteld, bevalt ook goed.
Geen afgedopte gaatje though, lijkt wel net iets minder lomp (nog best lomp hoor).
pi_170041369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:27 schreef mschol het volgende:

[..]

die zien er goed uit..
jammer dat de display stand uit het OP 1 hoesje niet beschikbaar is bij de OP3 hoesjes..
Heb wel al hoesjes gezien met display-stand, kwamen via AliExpress.
pi_170041383
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:05 schreef Elvander het volgende:
Ik heb er een otterbox bij besteld, bevalt ook goed.
Geen afgedopte gaatje though, lijkt wel net iets minder lomp (nog best lomp hoor).
Ben al aan mijn tweede 3T toe (Damn the drunk me), dus een lomp hoesje heb ik met een reden :X
pi_170041437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:48 schreef Elvander het volgende:

[..]

Even mezelf quoten.
Ding is binnen, twee dagen eerder dan voorspeld.
Wat een briljant apparaat is die 3t! Helemaal blij :)
Hoe is ie vergeleken met de OPO

Ik heb dus nog een OPO, zelfs nog met CM erop. Maar doet het nog prima.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2017 14:32:48 ]
pi_170042155
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:24 schreef GetRekt het volgende:
n al aan mijn tweede 3T toe (Damn the drunk me), dus een lomp hoesje heb ik met een reden :X
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Mijn OPO is echt niet kapot te krijgen, meerdere keren van een betonnen trap af gevallen. Laatst nog tijdens het fietsen uit mn jaszak gevallen op het asfalt. Wat deukjes in de rand maar geen barsten in het scherm. De problemen met de jack poort waren sindsdien zelfs opgelost.

En dat zonder hoesje.
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_170042215
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:06 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Mijn OPO is echt niet kapot te krijgen, meerdere keren van een betonnen trap af gevallen. Laatst nog tijdens het fietsen uit mn jaszak gevallen op het asfalt. Wat deukjes in de rand maar geen barsten in het scherm. De problemen met de jack poort waren sindsdien zelfs opgelost.

En dat zonder hoesje.
ik heb ook nul problemen met de buitenkant van de opo, scherm zit nog geen kras op. audiojack poort had ik eerst problemen mee maar daar bleek stof in geperst te zitten waardoor mn oortjes niet meer wilden klemmen in de poort.

wel heb ik problemen gehad met battery drains en uitvallers, maar sinds de laatste cyanogenmod update heb ik daar eigenlijk geen last meer van gehad.
pi_170046908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:28 schreef JanCees het volgende:

[..]

Hoe is ie vergeleken met de OPO

Ik heb dus nog een OPO, zelfs nog met CM erop. Maar doet het nog prima.
Ik was nog zeer tevreden met m'n opo en als het scherm niet voor de tweede keer defect was geweest, had ik geen reden voor een andere.
De 3t is echter veel sneller en de vingerprintscanner is geweldig. Supersnel ontgrendelen werkt heel fijn.
pi_170047770
Scherm van m'n OPO is al 2x stukgegaan. Verkeerd vallen en het is klaar.
pi_170048439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:23 schreef GetRekt het volgende:

[..]

Heb wel al hoesjes gezien met display-stand, kwamen via AliExpress.
ik heb voor nu maar eens zo'n eerder vermeld hoesje besteld

eens kijken hoe dat bevalt, de standaard mee te bestellen hoesjes zijn mij veel te glad.
pi_170048998
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:55 schreef Elvander het volgende:

[..]

Ik was nog zeer tevreden met m'n opo en als het scherm niet voor de tweede keer defect was geweest, had ik geen reden voor een andere.
De 3t is echter veel sneller en de vingerprintscanner is geweldig. Supersnel ontgrendelen werkt heel fijn.
Denk dat ik ga wachten tot mijn OPO echt gaat aftakelen.

Misschien dat ik hem nog flash naar een ander OS dan CM want die heeft geen ondersteuning meer maar heb daar geen ervaring mee verder.
pi_170060490
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:06 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Mijn OPO is echt niet kapot te krijgen, meerdere keren van een betonnen trap af gevallen. Laatst nog tijdens het fietsen uit mn jaszak gevallen op het asfalt. Wat deukjes in de rand maar geen barsten in het scherm. De problemen met de jack poort waren sindsdien zelfs opgelost.

En dat zonder hoesje.
Mijn OPO kreeg ik echt niet kapot, echter de 3T is qua bezelruimte minimaal, keer goed op de hoek ketsen en scherm is kaput.
pi_170060507
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:52 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb voor nu maar eens zo'n eerder vermeld hoesje besteld

eens kijken hoe dat bevalt, de standaard mee te bestellen hoesjes zijn mij veel te glad.
Was voor mij de 30-40 euro al 10 x waard. Laten we het erop houden dat dronken mij geen fuck geeft om gooien met zijn telefoon.
pi_170061171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:10 schreef GetRekt het volgende:

[..]

Was voor mij de 30-40 euro al 10 x waard. Laten we het erop houden dat dronken mij geen fuck geeft om gooien met zijn telefoon.
ik betaal nu zo'n 25 euro via amazon.co.uk
ik zag helaas te laat dat ik de zwarte had besteld (bedankt voor de enorm overzichtelijke site amazon }:| )

woensdag komtie als het goed is binnen, ben benieuwd :)
de stock screenprotector, kan die er op blijven zitten of niet?
pi_170122960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ik betaal nu zo'n 25 euro via amazon.co.uk
ik zag helaas te laat dat ik de zwarte had besteld (bedankt voor de enorm overzichtelijke site amazon }:| )

woensdag komtie als het goed is binnen, ben benieuwd :)
de stock screenprotector, kan die er op blijven zitten of niet?
Jep, heb hem ook met Stock screenprotector in het hoesje zitten. Iets met beter dubbel bescherming enzo..
pi_170123681
Die stock screenprotector is gewoon een laagje plastic folie.
Je kunt beter glas er op doen dat beschermt aanzienlijk beter.
blablablabla
pi_170125240
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:58 schreef Elan het volgende:
Die stock screenprotector is gewoon een laagje plastic folie.
Je kunt beter glas er op doen dat beschermt aanzienlijk beter.
ik laat mijn telefoon niet tot zelden stuiteren..

vorige telefoon is na 3 jaar ook nog prima functioneel met een normale protector
  dinsdag 11 april 2017 @ 08:24:26 #200
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_170141708
Mijn OP3 is helemaal uitgevallen, batterij was compleet leeg.
Nu wil ik het opladen via mijn laptop op een USB poort met meer vermogen, lukt maar niet... In het verleden ging dat wel kan ik me herinneren. Mijn dash charge lader ligt thuis...

Nu begint mijn scherm op te springen, toont het startscherm, daarna batterij laad icoon startend van 0%, dit gaat tot halverwege de batterij en valt dan weer uit om terug het startscherm.

Het lijkt erop alsof ik net niet genoeg vermogen heb om mijn OP3 voorbij het start en het laadscherm te laten komen. Weet iemand een oplossing?
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')