quote:Op donderdag 26 november 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de 1-2 valt, kijk ik nooit meer voetbal.
Dit ga ik ook doen op jouw begrafenis.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Echt een wereldgozer, een fijne gozer. Maar ook echt maar iemand zoals je ze maar zelden tegenkomt. Een vriend, een vriend. Je kon erop vertrouwen. Je kon erop vertrouwen.
Zo, genoeg over mezelf.
Als jij zo doorgaat, lig je eerder onder de grond dan ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen op jouw begrafenis.
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat, lig je eerder onder de grond dan ik.
Ok Meneer "ik eet kipcorns als tussendoortje".quote:Op donderdag 26 november 2015 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat, lig je eerder onder de grond dan ik.
Ga je benen scheren of zo joh, hommo.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok Meneer "ik eet kipcorns als tussendoortje".
Laten we ons weer op Stijn richten.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je benen scheren of zo joh, hommo.
Sorry, mijn nederige en welgemeende excuses. Ik hoop dat we vrienden kunnen blijven.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we ons weer op Stijn richten.
Altijd, altijd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, mijn nederige en welgemeende excuses. Ik hoop dat we vrienden kunnen blijven.
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok Meneer "ik eet kipcorns als tussendoortje".
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Echt een wereldgozer, een fijne gozer. Maar ook echt maar iemand zoals je ze maar zelden tegenkomt. Een vriend, een vriend. Je kon erop vertrouwen. Je kon erop vertrouwen.
Zo, genoeg over mezelf.
Verrassend grappige post.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, genoeg over mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |