+1 wat een smerig wijf.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:10 schreef MrSalazar het volgende:
• Angie Varona
• Angie Varona
• Angie Varona
een kut is een kut zei de boer, en neukte het varken waar zijn vrouw spiernaakt bij stond.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Fajah lourenswat zal die een vieze kut en tieten hebben
moeilijk uit te leggen. Haar hele uitstraling vind ik gewoon viezig. Zo'n bukkake gezicht heeft ze.quote:
Oprotten, man. Is gewoon kankerviesquote:
quote:Op zondag 29 november 2015 00:41 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oprotten, man. Is gewoon kankervies
Jij hebt de naaktfoto's niet gezien blijkbaar.quote:
Mag ik niet over praten schatquote:Op zondag 29 november 2015 00:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij hebt de naaktfoto's niet gezien blijkbaar.
JA HOOR HIER WORDT NIEMAND WIJZER VANquote:
Download dan die fucking fotos...quote:Op zondag 29 november 2015 01:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
JA HOOR HIER WORDT NIEMAND WIJZER VAN
Wat heb je gedaan jonguh?? Dildo vast in je kont?? Iets in je plasbuis gestopt ??quote:Op zondag 29 november 2015 01:43 schreef tailfox het volgende:
Niemand op het moment problemmatich.
Zou zelfs mezelf niet doen op moment.
Geen idee.quote:Op zondag 29 november 2015 01:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan jonguh?? Dildo vast in je kont?? Iets in je plasbuis gestopt ??
Lolquote:
Welke foto's?quote:Op zondag 29 november 2015 01:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Download dan die fucking fotos...
Je username zegt me dat je lief bent en dat je rood haar hebt.quote:Op zondag 29 november 2015 16:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol, bedankt voor het compliment maar ik denk dat ik vies tegen zou vallen, zoals MrSalazar zou zeggen; ''kankervies''
![]()
Een beetje meer respect voor vrouwen mag wel hoor, MrSalazar.
en littlebanga niet te vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die moeten we inderdaad niet vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |