Wat jij doet boeit helemaal niemand.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax de achtste finale haalt neem ik een dag een Ajax UI
Ik dacht even dat je een beroerte had.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, Frank de Boer is een crimineel.
een dagquote:Op donderdag 26 november 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax de achtste finale haalt neem ik een dag een Ajax UI
Technisch gezien incorrect.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat jij doet boeit helemaal niemand.
quote:Frank de Boer was na de uitschakeling van Ajax in de Champions League en na de loting in de play-offs van de Europa League tegen Jablonec nog voorzichtig, na de 0-3 zege op AZ draaide de coach honderdtachtig graden om. De coach wil heel ver komen in het tweede toernooi van Europa. De halve finale van de Europa League is het doel', stelde De Boer volgens De Telegraaf zonder blikken of blozen.
Ik ben mijn zicht kwijt door Frank.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een beroerte had.
Een maand, maar pas vanaf 1 januari.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Ajax de halve finale haalt post ik naaktfotos op VBL.
van wie?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan neem ik een sc van Twentequote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Pascalus het volgende:
Als Ajax dit seizoen de halve finale haalt neem ik vijf jaar lang een Ajax UI
Dan ben je geen Pool, maar een halve zool.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ging er buitenom wel twee keer langsquote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
Die Younes gaat echt altijd naar binnen he.
Ik zag Karsdorp gewoon een paar keer alvast naar binnen stappen nog voordat Younes de actie maakte (wat eigenlijk gewoon teringdom is) en alsnog ging hij naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |