Ik voel de weinige werkende hersencellen die ik heb, afsterven.quote:
It's all about the satisfactionquote:
Nou, van deze hunt word ik nog niet heel gelukkig.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
It's all about the satisfaction
quote:
Deze danquote:
Ik lig helemaal dubbelquote:
Ja, ik zette net het raam open.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:38 schreef Nizno het volgende:
even ter info, het is steenkoud buiten
ik ga morgen bij de brievenbus zitten wachten tot mn oormutsen er zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de brievenbus zitten wachten tot mn oormutsen er zijn.
Je moet even tot zaterdag wachtenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de brievenbus zitten wachten tot mn oormutsen er zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet even tot zaterdag wachten![]()
Ik had geen postzegels![]()
Die ga ik morgen onderweg naar college kopen bij de Ako
Maar bij de VU hebben ze ook een brievenbus, dus dan doe ik ze gelijk op de postquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar bij de VU hebben ze ook een brievenbus, dus dan doe ik ze gelijk op de post
Ze zitten al in de envelop en alles
Hebben ze bij dat kaartenwinkeldingetje geen postzegels ook dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar bij de VU hebben ze ook een brievenbus, dus dan doe ik ze gelijk op de post
Ze zitten al in de envelop en alles
Je bedoelt de ako? Dat hoop ik, daar ga ik morgen langs..quote:Op donderdag 26 november 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben ze bij dat kaartenwinkeldingetje geen postzegels ook dan?
En anders in het ziekenhuiswinkeltje denk ik ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt de ako? Dat hoop ik, daar ga ik morgen langs..
nee sorry mevrouw u heeft gelijk we doen er een headset voor in de plaatsquote:Op donderdag 26 november 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
Echt...lieve mensen van ibood..zien wij er hier uit alsof we een zaag/schuurmachine willen?
Ze lezen overduidelijk mee...alleen maar half.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee sorry mevrouw u heeft gelijk we doen er een headset voor in de plaats
ik wil wel ff lekker black and dekkeren hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
Echt...lieve mensen van ibood..zien wij er hier uit alsof we een zaag/schuurmachine willen?
ja in dat andere oor zit dat headsetje alquote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze lezen overduidelijk mee...alleen maar half.
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja in dat andere oor zit dat headsetje al
Nou, weet je toevallig hoe afleidend zo'n headsetje kan zijn? Als er iemand continu in je oor zit te tetteren?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja in dat andere oor zit dat headsetje al
Veel plezierquote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even iets kijken maar omdat ik geen spoil wil zeg ik lekker niet wat
Oppan gangnam style!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even iets kijken maar omdat ik geen spoil wil zeg ik lekker niet wat
ik lees nog wel mee en kijk ook wel huntdingessenquote:
ligt eraan wie het is.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, weet je toevallig hoe afleidend zo'n headsetje kan zijn? Als er iemand continu in je oor zit te tetteren?
Gezelligquote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees nog wel mee en kijk ook wel huntdingessen
I hope soquote:
Van het weekend op werk had ik zo'n ding op (groot evenement, horeca had een eigen kanaal zodat dingen snel geregeld en doorgegeven konden worden), maar dat is best afleidendquote:Op donderdag 26 november 2015 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan wie het is.
ik doe jusit vaak op het werk mn headset op, dan is het zo lekker stil
Nee, die is om 4.23u als ik slaap want ik ga mijn wekker er niet voor zetten.quote:
toch maar niet de wekker zetten?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die is om 4.23u als ik slaap want ik ga mijn wekker er niet voor zetten.
Nee. Ze zorgen er maar voor dat ik dat ding normaal kan kopen en anders geef ik me geld wel ergens anders uitquote:
1dk is trollquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Nattekat het volgende:
1DK gaat een trollactie opzetten, ik voel het gewoon
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
Oh de speaker die eruit ziet als een citruspers.
Kan je ook op tekenenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
nou niets natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat er gaat gebeuren
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef Melleyn het volgende:
WAT SLEHECHT
WAT EEN SLECHTE KUTMUZIEHIEK
Daar moet je je in een dronken bui niet in vergissen danquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
Ik zou hem niet in de keuken zetten nee.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar moet je je in een dronken bui niet in vergissen dan
Ja, dag 3 hè?quote:
Nog effe en dan zitten we een hele week met elkaar opgescheeptquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:01 schreef essnhills het volgende:
Had ik toen toch gelijk, met die 3 is de nieuwe 2.
Dit lijkt wel de nieuwe standaard
Ben je er morgen wel?quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:02 schreef essnhills het volgende:
Maar vorige keer was ik er niet met de telekids, dus heb ik hem nu alvast gehad
euh nou euh dan denk ik niet dat ik er veel benquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nog effe en dan zitten we een hele week met elkaar opgescheept
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:02 schreef essnhills het volgende:
Maar vorige keer was ik er niet met de telekids, dus heb ik hem nu alvast gehad
Misschien, weet ik nog niet.quote:
zeg dat je er nog bent en mee kijktquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
Ze moeten er wel bijzetten, dat die dame dan niet continu voor je deur staat.
UCCIE!quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
Ze moeten er wel bijzetten, dat die dame dan niet continu voor je deur staat.
hahahaha nee zo erg zal t toch niet zijnquote:
nee uc heeft eindelijk dr tekendingquote:
Ik mag toch hopen dat ze niet net weg wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |