quote:Op donderdag 26 november 2015 22:30 schreef -0- het volgende:
Straks, als er een box komt zit die achter de link direct kopen.
Dan is de derde huntdagquote:Op donderdag 26 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gebeurt er op black friday jongens?
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag meer een hotstone massage voor de kroketten voor me.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan je zelf in gaan liggen bakken ofzo
Een hotkrokettenmassagequote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik zag meer een hotstone massage voor de kroketten voor me.
dan stunten toch al die amerikaanse'/engelse winkels met de prijzen omdat het de dag na thanksgiving is?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
verkapte kijk-mij-eens-een-box-hebben-postquote:Op donderdag 26 november 2015 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Ow, nieuw topic
Dit is weer echt zo'n ding waarvan ik hoop dat ie in mijn box zit.
kun je je buurvrouw begluren?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Ow, nieuw topic
Dit is weer echt zo'n ding waarvan ik hoop dat ie in mijn box zit.
alle werknemers behalve winkelpersoneel hebben dan zo een beetje vrij in de VSquote:Op donderdag 26 november 2015 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan stunten toch al die amerikaanse'/engelse winkels met de prijzen omdat het de dag na thanksgiving is?
Nah, ik hoop dat iemand anders er ook nog ééntje krijgtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-een-box-hebben-post
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Denk trouwens dat er om 0:00 wel een lading boxen komt.
Wel een leukequote:Op donderdag 26 november 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de verkeerde van Rick jongens
Klok is van 1dk niet van ibood.quote:
Uhuh..quote:Op donderdag 26 november 2015 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday
Block friday
Blocks fiyday
Blox buyday
Box buyday
dat kun je beter niet doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef -0- het volgende:
Of je flikkert even een beker chocomelk over je tafel/telefoon/afstandsbediening.
Godverdommequote:Op donderdag 26 november 2015 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday
Block friday
Blocks fiyday
Blox buyday
Box buyday
Best wel een beetje zonde ook, van je choco.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef -0- het volgende:
Of je flikkert even een beker chocomelk over je tafel/telefoon/afstandsbediening.
iloeminasiequote:Op donderdag 26 november 2015 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black friday
Block friday
Blocks fiyday
Blox buyday
Box buyday
Ik heb mijn aluminium hoedje al afgestoft.quote:
had ik toch niet door dat jij niet door had dat je dat beter niet kon doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Had je dat niet voor dat ik het deed kunnen zeggen.
Die heb ik gewoon op.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn aluminium hoedje al afgestoft.
Toch een goed momentje van reflectie uiteindelijk, waarvoor dankquote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik toch niet door dat jij niet door had dat je dat beter niet kon doen.
heb je nog meer van die rare plannen?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:53 schreef -0- het volgende:
[..]
Toch een goed momentje van reflectie uiteindelijk, waarvoor dank
Niet gepland staan nog.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog meer van die rare plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die slee is wel van hout trouwens
🐱
meld dan even vooraf voortaan wat je plannen zijn dan kunnen we beoordelen of iets slim is of niet.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef GekkePoes het volgende:
Even een liedje die er niets mee te maken heeft, wachten op black fridayen wel 1 meter trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die slee is wel van hout trouwensOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
truste bakkertjequote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 23:01 schreef GekkePoes het volgende:
Ik geef het ook op voor vanavond.
doeggiequote:Op donderdag 26 november 2015 23:01 schreef GekkePoes het volgende:
Ik geef het ook op voor vanavond.
Een zaklamp net zo groot als jijquote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen broekzak die 1,40m is hoor....of bedoelen ze slaapzak.
zak onder je bed om te wachten op een inbreker denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
Dan vallen de verzendkosten wel meequote:Op donderdag 26 november 2015 23:02 schreef Nizno het volgende:
een ZAKlantaarn van 104 meter??????????????????? kon ie niet groter?
[ afbeelding ]
niet 1,4. er staat 140 meterquote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
hoe willen ze die dingen vervoeren? 140 meter is bijzonder exceptional vervoer.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan vallen de verzendkosten wel mee
Oh, krijg nou wat....dat past niet eens in mijn huisquote:
past dat niet onder je bed?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, krijg nou wat....dat past niet eens in mijn huis
echt he... Leuke muziekdingetjes prima maar je gaat geen hitlerdingetjes zonder uitleg er bij zetten toch.quote:
Staat wel een checkbox nu.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt he... Leuke muziekdingetjes prima maar je gaat geen hitlerdingetjes zonder uitleg er bij zetten toch.
ja ik zie t. Done dusquote:
Nee, is maar 65"en licht gebogen.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef Nizno het volgende:
ow en er zit een vinkje boven de video met autoplay.... Toch maar ff gedaan.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef -0- het volgende:
Tijd om ermee te kappen voor vandaag.
Goedenacht
niks mis mee als er een kleine buiging in zit hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, is maar 65"en licht gebogen.
jaaa hard weglopen zijn ze wel gewend in je nieuwe thuisplaats jaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:14 schreef essnhills het volgende:
Mijn maat zit er niet tussen, net nu ik zomaar voor 95 euro hardloopschoenen wilde kopen als impulsaankoop
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaaa hard weglopen zijn ze wel gewend in je nieuwe thuisplaats ja![]()
gelukkig is er weer een electrische tandenborstel..quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Die filmpjes beginnen wel kwaliteit in te leveren
benieuwd of ze het zelf vol houden.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Epic Sax Guy 10 hours... zouden ze heir ook meelezen?
Hoi
Ik voel de weinige werkende hersencellen die ik heb, afsterven.quote:
It's all about the satisfactionquote:
Nou, van deze hunt word ik nog niet heel gelukkig.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
It's all about the satisfaction
quote:
Deze danquote:
Ik lig helemaal dubbelquote:
Ja, ik zette net het raam open.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:38 schreef Nizno het volgende:
even ter info, het is steenkoud buiten
ik ga morgen bij de brievenbus zitten wachten tot mn oormutsen er zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de brievenbus zitten wachten tot mn oormutsen er zijn.
Je moet even tot zaterdag wachtenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de brievenbus zitten wachten tot mn oormutsen er zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet even tot zaterdag wachten![]()
Ik had geen postzegels![]()
Die ga ik morgen onderweg naar college kopen bij de Ako
Maar bij de VU hebben ze ook een brievenbus, dus dan doe ik ze gelijk op de postquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar bij de VU hebben ze ook een brievenbus, dus dan doe ik ze gelijk op de post
Ze zitten al in de envelop en alles
Hebben ze bij dat kaartenwinkeldingetje geen postzegels ook dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar bij de VU hebben ze ook een brievenbus, dus dan doe ik ze gelijk op de post
Ze zitten al in de envelop en alles
Je bedoelt de ako? Dat hoop ik, daar ga ik morgen langs..quote:Op donderdag 26 november 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben ze bij dat kaartenwinkeldingetje geen postzegels ook dan?
En anders in het ziekenhuiswinkeltje denk ik ook wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt de ako? Dat hoop ik, daar ga ik morgen langs..
nee sorry mevrouw u heeft gelijk we doen er een headset voor in de plaatsquote:Op donderdag 26 november 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
Echt...lieve mensen van ibood..zien wij er hier uit alsof we een zaag/schuurmachine willen?
Ze lezen overduidelijk mee...alleen maar half.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee sorry mevrouw u heeft gelijk we doen er een headset voor in de plaats
ik wil wel ff lekker black and dekkeren hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
Echt...lieve mensen van ibood..zien wij er hier uit alsof we een zaag/schuurmachine willen?
ja in dat andere oor zit dat headsetje alquote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze lezen overduidelijk mee...alleen maar half.
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja in dat andere oor zit dat headsetje al
Nou, weet je toevallig hoe afleidend zo'n headsetje kan zijn? Als er iemand continu in je oor zit te tetteren?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja in dat andere oor zit dat headsetje al
Veel plezierquote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even iets kijken maar omdat ik geen spoil wil zeg ik lekker niet wat
Oppan gangnam style!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even iets kijken maar omdat ik geen spoil wil zeg ik lekker niet wat
ik lees nog wel mee en kijk ook wel huntdingessenquote:
ligt eraan wie het is.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, weet je toevallig hoe afleidend zo'n headsetje kan zijn? Als er iemand continu in je oor zit te tetteren?
Gezelligquote:Op donderdag 26 november 2015 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees nog wel mee en kijk ook wel huntdingessen
I hope soquote:
Van het weekend op werk had ik zo'n ding op (groot evenement, horeca had een eigen kanaal zodat dingen snel geregeld en doorgegeven konden worden), maar dat is best afleidendquote:Op donderdag 26 november 2015 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan wie het is.
ik doe jusit vaak op het werk mn headset op, dan is het zo lekker stil
Nee, die is om 4.23u als ik slaap want ik ga mijn wekker er niet voor zetten.quote:
toch maar niet de wekker zetten?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die is om 4.23u als ik slaap want ik ga mijn wekker er niet voor zetten.
Nee. Ze zorgen er maar voor dat ik dat ding normaal kan kopen en anders geef ik me geld wel ergens anders uitquote:
1dk is trollquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Nattekat het volgende:
1DK gaat een trollactie opzetten, ik voel het gewoon
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
Oh de speaker die eruit ziet als een citruspers.
Kan je ook op tekenenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
nou niets natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat er gaat gebeuren
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef Melleyn het volgende:
WAT SLEHECHT
WAT EEN SLECHTE KUTMUZIEHIEK
Daar moet je je in een dronken bui niet in vergissen danquote:Op donderdag 26 november 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
Ik zou hem niet in de keuken zetten nee.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar moet je je in een dronken bui niet in vergissen dan
Ja, dag 3 hè?quote:
Nog effe en dan zitten we een hele week met elkaar opgescheeptquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:01 schreef essnhills het volgende:
Had ik toen toch gelijk, met die 3 is de nieuwe 2.
Dit lijkt wel de nieuwe standaard
Ben je er morgen wel?quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:02 schreef essnhills het volgende:
Maar vorige keer was ik er niet met de telekids, dus heb ik hem nu alvast gehad
euh nou euh dan denk ik niet dat ik er veel benquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nog effe en dan zitten we een hele week met elkaar opgescheept
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:02 schreef essnhills het volgende:
Maar vorige keer was ik er niet met de telekids, dus heb ik hem nu alvast gehad
Misschien, weet ik nog niet.quote:
zeg dat je er nog bent en mee kijktquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
Ze moeten er wel bijzetten, dat die dame dan niet continu voor je deur staat.
UCCIE!quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
Ze moeten er wel bijzetten, dat die dame dan niet continu voor je deur staat.
hahahaha nee zo erg zal t toch niet zijnquote:
nee uc heeft eindelijk dr tekendingquote:
Ik mag toch hopen dat ze niet net weg wasquote:
AWESOME!!quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dinsdag al geleverd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dinsdag al geleverd
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
Dinsdag al geleverd
slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan met een gerust hart gaan slapen
Ik dreigde dat ik hem dan ergens anders ging kopen, ze lezen blijkbaar toch meequote:Op vrijdag 27 november 2015 00:06 schreef Nizno het volgende:
Toch wel mooi dat hij niet pas om half 5 komt.
hahahahaha euh ja hoor jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dreigde dat ik hem dan ergens anders ging kopen, ze lezen blijkbaar toch mee
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan met een gerust hart gaan slapen
ja eigenlijk stiekem wel he? Ik zat ook al van ze zal hem toch wel zien hequote:
Hehe, maar je hebt hemquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:08 schreef Uccie het volgende:
Ik had helemaal stress, snel mijn telefoon erbuij voor de TAN-codes.
Jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja![]()
Scheelt toch EUR 25,- vergeleken met de eerstvolgende aanbieder.
quote:
daar zijn we alquote:
same 2uquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ga je er eigenlijk mee doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen ideeAh, okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wij tikken ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:12 schreef Nizno het volgende:
sorry ik ben ff half afwezig, ik kijk wel mee maar tik ff niet...
yupquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:14 schreef essnhills het volgende:
Uhm, was deze net ook al niet? Met alleen die tassen tussendoor?
Ja niemand wil die.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:14 schreef essnhills het volgende:
Das een andere, kost ook 'maar' de helftquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:14 schreef essnhills het volgende:
Eind van het jaar eindig ik altijd hoog in het rijtje kansloosquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
i Top 100 van donderdag 26 november 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 332 Insomnia_
002. 305 Uccie
003. 304 Ajacied422
004. 275 Nizno
005. 272 haags_kwartiertje
006. 233 Rickertman96
007. 225 essnhills![]()
008. 222 puzziepie
009. 216 Cavaliers
010. 193 Crip
011. 190 JimmyDean
012. 186 Mexicanobakker
ik merk dat sinds ik mod ben ik elke keer rond de 70 hang zonder iets bijzonders te doen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eind van het jaar eindig ik altijd hoog in het rijtje kansloos
wat hang jij daar laagquote:
OMG, ik heb mijn hartjes nogquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
i Top 100 van donderdag 26 november 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 332 Insomnia_
002. 305 Uccie
003. 304 Ajacied422
004. 275 Nizno
005. 272 haags_kwartiertje
006. 233 Rickertman96
007. 225 essnhills![]()
008. 222 puzziepie
009. 216 Cavaliers
010. 193 Crip
011. 190 JimmyDean
012. 186 Mexicanobakker
Als je er regelmatig bent, dan loopt het wel snel op.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik merk dat sinds ik mod ben ik elke keer rond de 70 hang zonder iets bijzonders te doen.
jah die staan er nog steeds achter. Monitor houdt nog steeds van jequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah die staan er nog steeds achter. Monitor houdt nog steeds van je
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
trustequote:
Twee lillukke horlogesquote:
3 is het nieuwe 2quote:
Ohja, vergeten.quote:
Noes, hierna komt er dus nog een lillik horloge?quote:
nee ibood is stukquote:
Jepquote:
yupquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noes, hierna komt er dus nog een lillik horloge?
Ja, alleen maar saaie aanbiedingenquote:
ik kijk ff hoe een pizza vervoerd wordt in een bord op een bootquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk ff hoe een pizza vervoerd wordt in een bord op een boot
expeditiequote:
Ik dacht al, dat je dat ging kijken. Vanwege de spoiler-angst.quote:
uhuh... truequote:Op vrijdag 27 november 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat je dat ging kijken. Vanwege de spoiler-angst.
quote:
ik vind hem leuk om te kijken bij MC maar verder volg ik hem eigenlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik koop liever zijn boek "in search of perfection"
Ik wil al jaren een keer in zijn restaurant eten. Al voor alle tv programma's.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind hem leuk om te kijken bij MC maar verder volg ik hem eigenlijk helemaal niet.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:40 schreef Nizno het volgende:
Even een kiekje delen hier
[ afbeelding ]
dromen durven delenquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een keer in zijn restaurant eten. Al voor alle tv programma's.
Ooit gaat het lukken.
neuj, feestboekquote:
Ah, ik ben pas met een fotocursus begonnen, ik ben nu compleet geobsedeerdquote:
Dan moet je deventer te pakken nemen vanaf de overkant van de ijssel. Echt mooi uitzicht vanaf daar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, ik ben pas met een fotocursus begonnen, ik ben nu compleet geobsedeerd
Oh dat ga ik nog weleens doen. Beetje ver weg, maar dan combineer ik het wel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan moet je deventer te pakken nemen vanaf de overkant van de ijssel. Echt mooi uitzicht vanaf daar.
met een goeie camera lukt jou dat ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat ga ik nog weleens doen. Beetje ver weg, maar dan combineer ik het wel.
Niet dat ik zulke mooie dingen kan maken.
Met de camera is niets mis, het is meer dat ik nog heel veel moet leren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een goeie camera lukt jou dat ook.
veel knippen en flits aan en uit doen en wat klooien met filtertjes....quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met de camera is niets mis, het is meer dat ik nog heel veel moet leren.
Al gaat het echt wel veel beter dan eerst.
We zijn nu idd met flitstechnieken bezig. Leuk om te doen, maar wel lastig.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel knippen en flits aan en uit doen en wat klooien met filtertjes....
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zijn nu idd met flitstechnieken bezig. Leuk om te doen, maar wel lastig.
Ik zit nu in de fase dat ik de techniek in theorie wel ken, maar als ik dan bezig ben net dat ene vergeet waardoor de foto echt mooi wordt. Maar ik heb er superveel plezier in, dus dat komt uiteindelijk wel goed.
Ik ook, morgen om half 10 klaar staan om met mams de stad in te gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:50 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de pc uitzetten dame (s ) (geen idee of er nog meer hangen eigenlijk)
veel plezierquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, morgen om half 10 klaar staan om met mams de stad in te gaan.
En hetzelfde voor jouquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:51 schreef Nizno het volgende:
Ik wens u allen een goede nacht en over een paar uur gezond weer op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet de wekker om 4 uur gezet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |