Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n 2e bikelight binnen op usb. Zijn ze vergeten de stieken mee te sturen om vast te zetten op t frame.
Dus maar weer aan 't mailen, moeilijk moeilijk. Of ik geen 2e licht nodig heb, dan sturen ze me 'n extra setje stieken. Nee dus. Na 10x over en weer en steeds wat meer kortaf (zelfs al 1,- refund beloofd) was ie er klaar mee en heeft 't pakketje toch opgestuurd.
Hopelijk op tijd binnen om nog feedback te geven en niet dat die periode voorbij gaat en ik 't niet binnen krijg (want dat zie ik ook nog wel gebeuren).
Ik krijg ze niet gevonden, iemand 'n idee waar ik de oranje dingen evt. kan bestellen mocht 't nodig zijn?
[ afbeelding ]
Thanks, ga hem bestellen. Heb nu echt een mager lampje op mijn fiets.quote:
Hij is echt fel, misschien dat 't meevalt als je 'm een meter voor je fiets op de grond richt. Er zitten 3 modes op fel - minder fel - stroboscoop. Je moet iets van 'n powerbank of zo aansluiten op 't ding, anders werkt de lamp niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Thanks, ga hem bestellen. Heb nu echt een mager lampje op mijn fiets.
Is dit wel geschikt voor de stad of is het te fel? En klopt het dat ze hij op 4X 18650 werkt? Dat lijkt me wat veel haha. Die 18650 kan je met een USB aansluiting op de lamp opladen als ik het goed begrijp.
Wow Dat ding is epic!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lol, volgens mij moet ik vaker zeggen dat m'n pakjes nog niet in zicht zijn...zul je ook nu weer net zien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |