SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Triest dat iemand die bij ieder G-elftal op de bank zou zitten bij ons gewoon RCV staat... wat een ongelooflijke downie is die Mike.![]()
![]()
Die zei 1-2 dus kan nog primaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nergens , net als Litmanen![]()
Goede opstelling Fronsie.
Ook je ploegje weer scherp het veld in gestuurd!
Fucking Celtic, Celtic! Lamlul. En Molde staat #1...
Rot eens op a.u.bNarf!![]()
Meer kwaliteit dan PSV is wat ze zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nergens , net als Litmanen![]()
![]()
![]()
Wat had hij moeten doen aan de opstelling dan, Veltman weer beter maken?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef Sickert het volgende:
Goede opstelling Fronsie.
Ook je ploegje weer scherp het veld in gestuurd!
Fucking Celtic, Celtic! Lamlul. En Molde staat #1...
Rot eens op a.u.b![]()
Nee Njitsquote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef Smoofie het volgende:
Hoe slecht is heitinga dan wel jiet![]()
Zegt genoeg toch ?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meer kwaliteit dan PSV is wat ze zeggen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat idd gebeuren met onze 5 sterren cv achterin![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:12 schreef FritzWepper het volgende:
Tickets Ajax - Molde FK liggen al in de prullenbak.![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Maar dat is de schuld van Lyon en Zagreb huil huilquote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Wel treurig dat hun iets gaan doen wat Netto en Frank al jaren niet lukt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gvd hier krijg je toch spontaan piemelebola van'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ach kan je nog iemand blij mee makenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:12 schreef FritzWepper het volgende:
Tickets Ajax - Molde FK liggen al in de prullenbak.![]()
Veltman op krukken het veld in sturen was wellicht verstandiger dan vd Hoorn opstellen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen aan de opstelling dan, Veltman weer beter maken?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij doet het nu natuurlijk bijzonder knullig maar tegen Feyenoord vond ik hem toch vrij sterkquote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veltman op krukken het veld in sturen was wellicht verstandiger dan vd Hoorn opstellen.![]()
1 fout heeft net al voor de 1-0 gezorgd..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen aan de opstelling dan, Veltman weer beter maken?
Lekker 120 meloen op t bankie.
En Hoorn in t veld, verdomme een slager en een sloper halen.Narf!![]()
Desnoods gewoon met 10 man. Met Mike is alsof je met tien tegen twaalf speelt.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veltman op krukken het veld in sturen was wellicht verstandiger dan vd Hoorn opstellen.![]()
M'n vriendin heeft vrij geregeld om eens mee te kunnen gaan naar Ajaxquote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kan je nog iemand blij mee maken![]()
Twee keer 200KM rijden om zoiets voorgeschoteld te krijgen, nee bedankt.
Zal ze inderdaad maar aan een asielzoeker doneren.![]()
Alternatief is Heitinga maar die kan er blijkbaar geen reet van, weet niet of hij dit beter zou hebben gedaanquote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
1 fout heeft net al voor de 1-0 gezorgd..
Lekker 120 meloen op t bankie.
En Hoorn in t veld, verdomme een slager en een sloper halen.
Betere verdedigers halen is weer een heel ander verhaal, ben ik het wel mee eens overigens![]()
Zelfs van die 2 kut teams konden ze niet winnen of een Gehandicapt Milanquote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van Lyon en Zagreb huil huil![]()
![]()
Wat te denken van Jablonek of Rapid Wenenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfs van die 2 kut teams konden ze niet winnen of een Gehandicapt MilanRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja als je tegen middelmaat uit de eredivisie speelt dan blijft ie ook wel overeind.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij doet het nu natuurlijk bijzonder knullig maar tegen Feyenoord vond ik hem toch vrij sterkVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoordquote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij doet het nu natuurlijk bijzonder knullig maar tegen Feyenoord vond ik hem toch vrij sterk
Die gaan er tegen Celtic nog harder af.
En wij speelden er 1-1 en 0-1 tegen
VD Hoorn. Bitch please.Narf!![]()
Wien doet het wel goed in Europa. Die hebben gewoon meer kwaliteit. Ja Oostenrijk neem ik op dit moment serieuzer dan Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat te denken van Jablonek of Rapid Wenen![]()
En terecht . Tegen Red Bull werden ze gewoon naar de tyfus gespeeldquote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wien doet het wel goed in Europa. Die hebben gewoon meer kwaliteit. Ja Oostenrijk neem ik op dit moment serieuzer dan Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alternatief is Heitinga maar die kan er blijkbaar geen reet van, weet niet of hij dit beter zou hebben gedaan
Betere verdedigers halen is weer een heel ander verhaal, ben ik het wel mee eens overigens
Alleen al met zijn ervaring behoort hij er te staan. En als je m niet laat spelen heb je er nooit wat aan.
Als sjonnie slim is trapt hij Frank door de bus heen en gaat hij cashen in de zandbak. Je zo laten gebruiken met zo'n staat van dienst en dan gepasseerd worden door Mike
Narf!![]()
Ja dat was ook zo in de groepsfase van de cl. Maar geluk dwing je af door ook echt te willen..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax presteert erg matig in Europa, maar het zit ook wel enorm tegen vaak.![]()
Ach ja wat is ervaring, Gudelj heeft ook ervaring maar laat ook niks zienquote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Blijkbaar
Alleen al met zijn ervaring behoort hij er te staan. En als je m niet laat spelen heb je er nooit wat aan.
Als sjonnie slim is trapt hij Frank door de bus heen en gaat hij cashen in de zandbak. Je zo laten gebruiken met zo'n staat van dienst en dan gepasseerd worden door Mike![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef coronatus het volgende:
[..]
Maar geluk dwing je af door ook echt te willen..![]()
![]()
![]()
Ajax zal in Oostenrijk gewoon 4e worden ofzoquote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En terecht . Tegen Red Bull werden ze gewoon naar de tyfus gespeeld![]()
![]()
Als dat vrijwel ieder jaar is , is dat geen pech meerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef coronatus het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo in de groepsfase van de cl. Maar geluk dwing je af door ook echt te willen..RED ONS HENNIEGOD![]()
Sturm Graz of Austria doen niet veel onderquote:Op donderdag 26 november 2015 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax zal in Oostenrijk gewoon 4e worden ofzoRED ONS HENNIEGOD![]()
Knollen velden. Moet je de mouwen opstropen en dan verzuipen die benen scherende homo'squote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sturm Graz of Austria doen niet veel onder![]()
ENIGE positieve aan deze stand is dat Fenerbahce daarmee niets aan een salonremise heeft daar in Noorwegen.![]()
Vrij jammer inderdaad. Goed ingestudeerd, zeer matig uitgevoerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef Heeinz het volgende:
Dan heb je zo'n uitgedachte vrije trap en krijgt Schöne zo de balVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Matige weersomstandigheden ook .quote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knollen velden. Moet je de mouwen opstropen en dan verzuipen die benen scherende homo'sRED ONS HENNIEGOD![]()
Frank heeft ook altijd smoesjes, ja half 1 is wel vroeg..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matige weersomstandigheden ook .![]()
![]()
AZ en NAC echt ervaring..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ja wat is ervaring, Gudelj heeft ook ervaring maar laat ook niks zien
Jaaaaa kooool! (godver dat Celtic kan er geen reet van)Narf!![]()
De meer dan verdiende gelijkmaker. Jammer dat het zo knullig 1-0 werd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Staat ook veel wind , ook een schandequote:Op donderdag 26 november 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Frank heeft ook altijd smoesjes, ja half 1 is wel vroeg..RED ONS HENNIEGOD![]()
We hebben nog een elfde in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Celtic heeft tien van der Hoorns in het veld staanje zou maar celtic fan zijn.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beter zelfsquote:Op donderdag 26 november 2015 21:27 schreef Sunri5e het volgende:
Millik wat een omhaal. Duidelijk de nieuwe Lewandowski.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Krijg zin om voor de trein te springen van dit spelquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef FritzWepper het volgende:
Krijg zin in een lekkere cider van die shirts.
[ afbeelding ]![]()
Bij de onterecht afgekeurde 1-1 deed hij het een stuk beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:31 schreef Gruisman het volgende:
Die afronding van Fischer bij de 1-1 was trouwens wel echt dramatischBFF met GGMM![]()
Ik mag toch hopen dat Overmars de contractonderhandelingen al is gestartquote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Tete is al het hele seizoen vies goed, niet normaal![]()
Je verwacht wel veel van hem nu, maar laten we hopen dat hij enig verstand heeft ja. Gewoon al een zekerheidje in de eerste paar maanden dat hij speeltquote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Overmars de contractonderhandelingen al is gestartMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
yepquote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef pahlawan het volgende:
Zou heitinga dan nog slechter zijn dan vd hoorn?![]()
Vast wel, maar een lang contract wordt het niet met onze grote vriend Mino. Max 2019, als er al verlengd wordt.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Overmars de contractonderhandelingen al is gestart![]()
Enkel Andres zn linkerbeen zou de laatste weken meer rendement opleveren dan heel Davey.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef coronatus het volgende:
[..]
Haha ja het is geen Iniesta die een lobje zou geven.
Narf!![]()
Je spelt linkerteennagel verkeerdquote:Op donderdag 26 november 2015 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Enkel Andres zn linkerbeen zou de laatste weken meer rendement opleveren dan heel Davey.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je spelt linkerteennagel verkeerd![]()
![]()
Ik wilde linker kleine teen plaatsen maar was bang door jullie uitgelachen te worden...quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je spelt linkerteennagel verkeerd
Narf!![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik wilde linker kleine teen plaatsen maar was bang door jullie uitgelachen te worden...![]()
![]()
Niet door mij hoor, Klaassen maakt al een tijdje een behoorlijk uitgebluste indruk op me, helaasquote:Op donderdag 26 november 2015 21:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik wilde linker kleine teen plaatsen maar was bang door jullie uitgelachen te worden...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Diederik Boer z'n linker pink.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je spelt linkerteennagel verkeerd![]()
Misschien teveel wedstrijden in de benen gespeeld zoals vaker voetballers die goed betaald worden daarover klagen..quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet door mij hoor, Klaassen maakt al een tijdje een behoorlijk uitgebluste indruk op me, helaas![]()
Stand van zaken poule ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klaassen is een aardige speler maar mist toch iets. Bijvoorbeeld een fatsoenlijk wreefschot (missen heel veel middenvelders helaas)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet door mij hoor, Klaassen maakt al een tijdje een behoorlijk uitgebluste indruk op me, helaas![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ajax topic.
Voor een kakkerlakken beoordeling ga je maar ergens anders heen gr gr![]()
![]()
![]()
Nee idd, daarentegen valt mij Schone wel jammer genoeg tegen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Younes valt me niet tegen vandaag.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:52 schreef FritzWepper het volgende:
Stand van zaken poule AWe hadden echt met acht vingers in de neus bovenaan moeten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trage drol indd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef coronatus het volgende:
[..]
Nee idd, daarentegen valt mij Schone wel jammer genoeg tegen.![]()
Eerst maar eens 1-2 maken.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hadden echt met acht vingers in de neus bovenaan moeten staan![]()
Gudelj heeft Ajax vrees.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Die opbouw is echt cringeworthy. Gudelj - Klaassen, wat een koppel op het middenveld, man man man.
Man man man wat kan die er niks van zeg.. en hij mag maar blijven staan. Ik zie liever Thulani rond dartelen dan Nemanja de schoffel
Narf!![]()
Wel jammer dat hij zijn acties iets te vaak door zet.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Younes valt me niet tegen vandaag.Groot fan van User Wotte![]()
Hij heeft in ieder geval nog een fatsoenlijk wreefschot. Kunnen we van Klaassen ook niet zeggen helaas.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gudelj heeft Ajax vrees.
Man man man wat kan die er niks van zeg.. en hij mag maar blijven staan. Ik zie liever Thulani rond dartelen dan Nemanja de schoffel![]()
Snap daar ook niks van. Zeker bij afwezigheid van Bazoer zou Thuli de eerste zijn die ik op zou stellen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gudelj heeft Ajax vrees.
Man man man wat kan die er niks van zeg.. en hij mag maar blijven staan. Ik zie liever Thulani rond dartelen dan Nemanja de schoffel![]()
De samenwerking tussen de verdediging en de opbouw is weerzinwekkend. Zo slecht, zo drama. Haal Gudelj er alsjeblieft uit. Ik kan het niet meer aan, eigenlijk al sinds juli niet maar goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gudelj heeft Ajax vrees.
Ga weg met je wreefschot.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog een fatsoenlijk wreefschot. Kunnen we van Klaassen ook niet zeggen helaas.![]()
Speelt goed, maar mag gewoon weer lekker banken als El Ghazi terug is.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Younes valt me niet tegen vandaag.Amen.![]()
Jou nemen we hier niet serieus.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog een fatsoenlijk wreefschot. Kunnen we van Klaassen ook niet zeggen helaas.Narf!![]()
Dat is jammer, want volgens mij ben ik een van de weinigen die af en toe nog iets serieus post tussen alle bullshit in.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jou nemen we hier niet serieus.![]()
Ze mogen van mij gewoon afwisselen, de ene keer speelt de één beter als de ander keer.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Speelt goed, maar mag gewoon weer lekker banken als El Ghazi terug is.![]()
Roep al vanaf het begin dat het een lachwekkende aankoop was.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De samenwerking tussen de verdediging en de opbouw is weerzinwekkend. Zo slecht, zo drama. Haal Gudelj er alsjeblieft uit. Ik kan het niet meer aan, eigenlijk al sinds juli niet maar goed.
Al kan het niet triester dan een Mike. Jezus Christus wat een mongool is dat.![]()
Ik ben zelfs blij wanneer er Interland voetbal is.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De samenwerking tussen de verdediging en de opbouw is weerzinwekkend. Zo slecht, zo drama. Haal Gudelj er alsjeblieft uit. Ik kan het niet meer aan, eigenlijk al sinds juli niet maar goed.
Geestelijke rust.
En erna trap je er weer in, vol goede moed zet je de tv aan om vervolgens weer op Fok! je beklag te gaan doen.Narf!![]()
Het is ook wel een leuk frivool spelertje. Nog wel net iets te blind als hij het 16-metergebied induikt.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij zijn acties iets te vaak door zet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Interlandvoetbalquote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben zelfs blij wanneer er Interland voetbal is.
Geestelijke rust.
En erna trap je er weer in, vol goede moed zet je de tv aan om vervolgens weer op Fok! je beklag te gaan doen.![]()
![]()
.
![]()
Fischer zal altijd spelen onder Frankie.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef coronatus het volgende:
[..]
Ze mogen van mij gewoon afwisselen, de ene keer speelt de één beter als de ander keer.Amen.![]()
Schöne, gvd wat een trage hond ben je toch. Ga anders na de winterstop even lekker ergens anders ballen. Overigens mag Van de Beek er wel in voor Gudelj, want die bakt er ook niks van
Younes![]()
Tete![]()
Die snelle uittrappen van Cillessen "richting" onze spits die 4 tegen 1 staat![]()
_______^22233344234
![]()
Wel weer een goaltje meegepikt.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever Younes - Milik - El Ghazi
Ik word heel erg kwaad om Fischer.![]()
Verstandige woorden.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:59 schreef Syntix het volgende:
Schöne, gvd wat een trage hond ben je toch. Ga anders na de winterstop even lekker ergens anders ballen. Overigens mag Van de Beek er wel in voor Gudelj, want die bakt er ook niks van
Younes![]()
Tete![]()
Nu nog weg met het 4-2-1-3 systeem.![]()
Je hebt niets aan een wreefschot waneer je verkeerd staat/loopt/doet en niet kan voetballen in dit systeem. En dan is ie gehaald als bijtertje? Zelfs Theo fucking Janssen had meer in te brengen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is jammer, want volgens mij ben ik een van de weinigen die af en toe nog iets serieus post tussen alle bullshit in.Narf!![]()
?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel weer een goaltje meegepikt.
Was een goal van Milik.![]()
Zie mijn edit. De post wordt nog beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige woorden.
Nu nog weg met het 4-2-1-3 systeem.![]()
Dat is waar. Ik zeg ook niet dat ik Gudelj goed vind, ik zeg alleen dat ik Klaassen ook niet echt een topvoetballer vind.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een wreefschot waneer je verkeerd staat/loopt/doet en niet kan voetballen in dit systeem. En dan is ie gehaald als bijtertje? Zelfs Theo fucking Janssen had meer in te brengen.![]()
Cil
Tete -- Riedewald - Dijks
Klaassen - Schöne - Van de Beek
Cerny - Milik - Younes
Voor de tweede helft, Frank.![]()
Of internet stream, maar hé daarvoor heb je dit soort forums toch om je ongenoegen te uitenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben zelfs blij wanneer er Interland voetbal is.
Geestelijke rust.
En erna trap je er weer in, vol goede moed zet je de tv aan om vervolgens weer op Fok! je beklag te gaan doen..
![]()
Ik ben gewoon op na 3 van zulke wedstrijden. Vanaf 92 alles bewust mee gemaakt. Wellicht ben ik verwend? Dit trek ik echt niet langer. Dit heeft niks met wat Ajax zou moeten uitstralen te maken.quote:Narf!![]()
Jij hebt ook de Jan Wouters-jaren nog meegemaakt toch? Was dat erger dan dit? (Serieuze vraag)quote:Op donderdag 26 november 2015 22:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op na 3 van zulke wedstrijden. Vanaf 92 alles bewust mee gemaakt. Wellicht ben ik verwend? Dit trek ik echt niet langer. Dit heeft niks met wat Ajax zou moeten uitstralen te maken.![]()
Die punt naar voren is zo ontzettend walgelijk. Totaal geen aansluiting bij het walgelijk statische middenveld. Al mag de verdediging soms ook wat meer risico nemen. Maar ja, FYSIEK POWER ENERGIE, WAPEN VOOR DE STANDAARDSITUATIES, die Gudelj.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op na 3 van zulke wedstrijden. Vanaf 92 alles bewust mee gemaakt. Wellicht ben ik verwend? Dit trek ik echt niet langer. Dit heeft niks met wat Ajax zou moeten uitstralen te maken.![]()
Nadeel aan deze stand is natuurlijk dat de Boer nu Cerny een vd Beek niet of nauwelijks speeltijd gaat gunnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het wreefschot van Gudelj roemen die verder niets brengt is erger dan vormdip Klaassen geen topvoetballer vinden. Maar in dit Ajax zou Messi ook niet uitblinken.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zeg ook niet dat ik Gudelj goed vind, ik zeg alleen dat ik Klaassen ook niet echt een topvoetballer vind.Narf!![]()
Dat was niet erger dan dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij hebt ook de Jan Wouters-jaren nog meegemaakt toch? Was dat erger dan dit? (Serieuze vraag)
Toen had het spel nog iets aanvallends.Narf!![]()
En?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Scoorde die onterecht afgekeurde goal.![]()
Brian Laudrup, wat een geweldenaar was dat. Er zaten in ieder geval nog mooie spelers in dat Ajax inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat was niet erger dan dit.
Toen had het spel nog iets aanvallends.![]()
Mits de stand ook zo blijft bij fener zou Frank vast geen risico durven lopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Monolith het volgende:
Nadeel aan deze stand is natuurlijk dat de Boer nu Cerny een vd Beek niet of nauwelijks speeltijd gaat gunnen.Groot fan van User Wotte![]()
Wat een openbaring zeg.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al langs zien komen? Ultiem bewijs dat je geen fuck aan balbezit hebt.Groot fan van User Wotte![]()
Zoveel kansen heb ik niet gezien. Als je niets creëert heb je er ook geen fuck aan dat je goed speelt. Dat moet na een wedstrijd of 50 nu toch wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax speelt best aardig, belachelijk dat het 1-1 staat. Lijkt de uitwedstrijd tegen Rapid wel.![]()
Jantje had nog spelers als Gronkjear , Dani en Laudrupquote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat was niet erger dan dit.
Toen had het spel nog iets aanvallends.
En Verlaat , en lambiek....RED ONS HENNIEGOD![]()
Nouja, wat ik zeg, wel weer een goaltje meegepikt. Of zo'n grens AIDS in z'n ogen heeft (al dan niet door naar Ajax te kijken) doet daar niets aan af.quote:![]()
Speelt gewoon vreselijk slecht. Interesseert me niets of hij wel of niet gescoord heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, wat ik zeg, wel weer een goaltje meegepikt. Of zo'n grens AIDS in z'n ogen heeft (al dan niet door naar Ajax te kijken) doet daar niets aan af.![]()
Dan nog heb je gewoon beslissende spelers nodig. En Fischer heeft bewezen in ieder geval regelmatig te kunnen scoren. Aan spelers zoals Serero en Sinkgraven heb je helemaal geen reet.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt gewoon vreselijk slecht. Interesseert me niets of hij wel of niet gescoord heeft.![]()
Zoveel kansen heb ik niet geteld hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:11 schreef Heeinz het volgende:
Je zou toch eigenlijk al minimaal 0-5 voor moeten staan![]()
Celtic kan er geen kut van bedoel ikquote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoveel kansen heb ik niet geteld hoor.![]()
Nee dat klopt. Maar Ajax mist ook gewoon kwaliteit. Wat voor spelers staan er nu eigenlijk op het veld? Gaat helemaal nergens over. Het feit dat Ajacieden over superster Tete beginnen (inderdaad een groot talent, maar wel gewoon een back) zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Celtic kan er geen kut van bedoel ik![]()
Ik frenk de boerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou graag Schöne, Fischer, van der Hoorn en Gudelj willen wisselen.![]()
Ik Marc Overmars. Dat lijkt me de belangrijkste wissel als je de komende jaren weer met enigszins fatsoenlijke voetballers wilt spelen.quote:![]()
Huisregel van het Ajaxtopic: er wordt altijd gedomineerdquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel balbezit heeft Ajax? Wordt er gedomineerd?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met mooi aanvallend positiespel. Blijft een genot om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Huisregel van het Ajaxtopic: er wordt altijd gedomineerd![]()
Precies, je leert snelquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met mooi aanvallend positiespel. Blijft een genot om naar te kijken.
Een jong talent met een actie die ook nog wat met een bal kan? Ben je gekquote:
Heeft ons reguliere trolletje zijn kloon van stal gehaald?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede garp, maar hou het bij spelers van FC Oogaids s.v.pquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Robin van milkshake perzik speelt niet eens bij Fener haha.Narf!![]()
Hoeveel kansen heeft Ajax tot nu toe gehad de tweede helft? Ze verdienen het ook gewoon niet, zelfs al zou je het willen.![]()
We hebben het vaak over Lucky Ajax, maar hoevaak beslist Ajax nog wedstrijden in de laatste minuut? Vrijwel nooit. Zegt ook wel iets misschien.![]()
Veltman besliste laatst een wedstrijd in de laatste minutenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
We hebben het vaak over Lucky Ajax, maar hoevaak beslist Ajax nog wedstrijden in de laatste minuut? Vrijwel nooit. Zegt ook wel iets misschien.
Ja dat kon ik wel waarderen. Maar een goal in de laatste minuut is ook iets wat je afdwingt. En dat zie ik Ajax ook al heel lang niet meer doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veltman besliste laatst een wedstrijd in de laatste minuten
![]()
Eigenlijk vreemd ja. Zonder Feyenoord had Celtic nu 2 Europacups gehad.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef Sunrize het volgende:
Celtic supporters met een Feyenoord vlag, in en in triest.![]()
Je begint nu wel vervelend te worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
We hebben het vaak over Lucky Ajax, maar hoevaak beslist Ajax nog wedstrijden in de laatste minuut? Vrijwel nooit. Zegt ook wel iets misschien.Narf!![]()
4x kampioen, maar vervolgens steeds slechter in Europa onder Frank. Is Frank dan goed voor Ajax of juist niet?![]()
Serieus, zet nou gewoon Cerny erin ipv Schöne.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is gewoon een constatering. (net zoals Feyenoord ook vrijwel nooit meer in de laatste minuut wint) Wat een slecht teken is.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
Je begint nu wel vervelend te worden.![]()
4x kampioen omdat de rest nog zwakker wasquote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Sunrize het volgende:
4x kampioen, maar vervolgens steeds slechter in Europa onder Frank. Is Frank dan goed voor Ajax of juist niet?![]()
Bekerwedstrijd vergeten?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is gewoon een constatering. (net zoals Feyenoord ook vrijwel nooit meer in de laatste minuut wint) Wat een slecht teken is.BFF met GGMM![]()
dat is meestal als je kampioen wordtquote:Op donderdag 26 november 2015 22:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
4x kampioen omdat de rest nog zwakker was![]()
Haha dat was een uitzondering op het goede moment. Maar normaal winnen we ook zelden tot nooit in de slotfase.quote:![]()
Nee. Normaal is de rest slechter, niet nóg slechter. Begrijpend lezen maat.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is meestal als je kampioen wordt![]()
wat een gelulquote:Op donderdag 26 november 2015 22:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Normaal is de rest slechter, niet nóg slechter. Begrijpend lezen maat.![]()
![]()
Jammer jongens, volgend seizoen weer een kans op de halve finale.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Groningen: Leuk geprobeerd,
AZ: Zwaar onnodig, hadden door moeten gaan.
Ajax: Ga je schamen. Heel diep schamen.
Feyenoord: Ga je met terugwerkende kracht schamen.![]()
Nieuwe di mariaquote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef Sunrize het volgende:
Cerny is de nieuwe Josefzoon, De Sa of Lukoki?![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef Sunrize het volgende:
Cerny is de nieuwe Josefzoon, De Sa of Lukoki?
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 26-11-2015 22:35:32 (Kappen) ]![]()
Laten we bidden dat die jongen doorbreekt. (ik vrees dezelfde ellende als de afgelopen 10 jaar, maar toch)quote:![]()
Niet echt, wat je zei is gewoon eigenlijk altijd het geval als kampioen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon te simpel om het verschil te kunnen begrijpen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 22:35:57 ]![]()
Akkoord.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, wat je zei is gewoon eigentijdse het geval als kampioen.![]()
Waren we 3 klassen beter.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Als we Mikey en Nemanja toch niet haddenNarf!![]()
Ik weet nou niet of ik überhaupt naar voetbal kijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:36 schreef coronatus het volgende:
Ik weet nou niet wie er slechter speelt.
Appie, Donny en Cerny zou ik graag lang samen in Ajax 1 zien spelen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we bidden dat die jongen doorbreekt. (ik vrees dezelfde ellende als de afgelopen 10 jaar, maar toch)![]()
Volgens mij heeft Celtic uiteindelijk nog meer echte kansen gehad ook. Ik had niet verwacht dat ik dit ging zeggen, maar ik hoop gewoon dat Ajax verliest.![]()
Nog geen doelpoging gezien in de 2e helft van ajax... lijkt weer op ouderwets dominant zijn zonder schotenNothing to see here, carry on![]()
Totaal geen Ajax speler. Eerder een feyenoord speler. Af en toe de beuk er in, maar geen spoortje van verfijnde techniek.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:37 schreef Sickert het volgende:
Gudelj
Geen enkele gedachte naar voren heeft die kerel. Oprotten svp![]()
Kunnen er niks van.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Appie, Donny en Cerny zou ik graag lang samen in Ajax 1 zien spelen.![]()
Ajax had natuurlijk Ziyech op moeten pikken. Een nummer 10 met een goed schot en een goede techniek.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Totaal geen Ajax speler. Eerder een feyenoord speler. Af en toe de beuk er in, maar geen spoortje van verfijnde techniek.![]()
Fiets je verdomme snel naar huis om nog een stukje te kunnen zien, krijg je deze bagger voorgeschoteld![]()
![]()
Ja, maar dan zonder het dominante deel.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
Nog geen doelpoging gezien in de 2e helft van ajax... lijkt weer op ouderwets dominant zijn zonder schoten![]()
Wij moeten deze ellende al de hele avond aanzien.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:39 schreef Alfje het volgende:
Fiets je verdomme snel naar huis om nog een stukje te kunnen zien, krijg je deze bagger voorgeschoteld![]()
Zie vooralsnog liever Cillessen, Riedewald, Tete, Bazoer, Ghazi en evt Sink lang in Ajax 1quote:Op donderdag 26 november 2015 22:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Appie, Donny en Cerny zou ik graag lang samen in Ajax 1 zien spelen.![]()
Fiets snel weer weg en voorkom de ellende!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:39 schreef Alfje het volgende:
Fiets je verdomme snel naar huis om nog een stukje te kunnen zien, krijg je deze bagger voorgeschoteldNarf!![]()
Denk dat Cerny nog voor het einde van het seizoen vast bij de eerste selectie zit. Donny zal niet lang daarna volgen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie vooralsnog liever Cillessen, Riedewald, Tete, Bazoer, Ghazi en evt Sink lang in Ajax 1![]()
Wanneer gaat Frank de rekening krijgen voor 4 jaar lange wanprestaties op Europees niveau ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Sanogo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben nog niet zo overtuigd van Cerny moet ik zeggen, meer van Beekiequote:Op donderdag 26 november 2015 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk dat Cerny nog voor het einde van het seizoen vast bij de eerste selectie zit. Donny zal niet lang daarna volgen.![]()
Mark my wordsquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef pahlawan het volgende:
Mijn glazenbol geeft aan dat sanogo de winnende maakt![]()
Nog altijd beter dan; " omdat ik daar toevallig geboren ben "quote:Op donderdag 26 november 2015 22:39 schreef hafcfan het volgende:
''waarom ben je voor Ajax?''
''Ajax speelt het beste voetbal ''![]()
Cerny zou zomaar eens erbij kunnen zijn op het EK.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben nog niet zo overtuigd van Cerny moet ik zeggen, meer van Beekie![]()
support your localquote:Op donderdag 26 november 2015 22:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan; " omdat ik daar toevallig geboren ben "![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan; " omdat ik daar toevallig geboren ben "quote:![]()
uh neequote:Op donderdag 26 november 2015 22:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan; " omdat ik daar toevallig geboren ben "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: