True. Maar ¤ 269 goedkoper dan moederconcern mediamarktquote:Op donderdag 26 november 2015 20:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leuk dingetje, wel goed prijzig nog
100 bakjes voor een tientje, dan heb je die bakjes die ze ook bij de chinees afhaal gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De bakjes kun je beter bij de ikea halen. Dan heb je er een heleboel voor 4 euries.
Ja maar ik wil natuurlijk verschillende grotes hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
100 bakjes voor een tientje, dan heb je die bakjes die ze ook bij de chinees afhaal gebruiken
inkoop 600 eur goedkoperquote:Op donderdag 26 november 2015 20:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
True. Maar ¤ 269 goedkoper dan moederconcern mediamarkt![]()
En als je geen 3D wil is dit een prima model.
Op een gegeven moment heeft iedereen wel een tv of monitor zou je denkenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij is de hunt een beetje dood.
Ze doen dat ook niet voor de kopers natuurlijk, maar zodat iedereen de hele dag blijft hunten.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ze dan maar 1x per dag een doos doen...
Maar niemand koopt een tv van EUR 2500 als impuls, daar moet je de kleine goodies voor langs laten komen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze doen dat ook niet voor de kopers natuurlijk, maar zodat iedereen de hele dag blijft hunten.
Ja die hebben ze nu, 12 opzetborstels.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niemand koopt een tv van EUR 2500 als impuls, daar moet je de kleine goodies voor langs laten komen.
Ohja die heb ik vorige keer gekocht, prima dingen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die hebben ze nu, 12 opzetborstels.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Was het al officieel? Die derde dag?
volgens mijn email welquote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Was het al officieel? Die derde dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
volgens mijn email welJe verwacht het niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |