Ik heb niet eens geprobeerd wat te kopen, werk enzoquote:Op donderdag 26 november 2015 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 box per hunt kon kopen?
werk?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geprobeerd wat te kopen, werk enzo
Meestal als je in de wachtrij staat, heb je hem.
Ik stond ook in de wachtrij, bij de eerste poging net..quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta elke keer in de wachtrij.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
volgens mij had die kat t ook over jouw situatie als ik het nu zo lees.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stond ook in de wachtrij, bij de eerste poging net..Maar daarna toch bad gateway
ik ben nog nooit verder gekomen dan de captchaquote:Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta elke keer in de wachtrij.
Lees: tijd voor werk.quote:
Ohquote:Op donderdag 26 november 2015 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij had die kat t ook over jouw situatie als ik het nu zo lees.
Oh dat....dat ga ik maandag wel weer eens bekijken.quote:
Ik moet donderdag een opdracht af hebbenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat....dat ga ik maandag wel weer eens bekijken.
Bij mij begint de drukte volgende week pas weer, dus ik kon lekker vrij nemen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet donderdag een opdracht af hebben
neem deze wok dan ff dan is deze sneller wegquote:Op donderdag 26 november 2015 16:25 schreef Cassius het volgende:
Schiet eens op met die kussens [ afbeelding ].
Ik zie tassenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem deze wok dan ff dan is deze sneller weg
grmbl mn ibood hangt weerquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:28 schreef Nizno het volgende:
maar goed dan moet hij tassen maar eens mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |