Nee horlogequote:
sjips toch niet helemaal genezen.quote:
yepquote:Op donderdag 26 november 2015 15:33 schreef essnhills het volgende:
Kwam die box gister niet rond een uur of 4?
16:40 zoietsquote:Op donderdag 26 november 2015 15:33 schreef essnhills het volgende:
Ja, iets na 4 uur.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:33 schreef essnhills het volgende:
zo'n senseo sarista?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:34 schreef GekkePoes het volgende:
Een kennis van mij heeft een heel duur koffieapparaat waar van die speciale koffiecylinders in gaan met hun eigen merk bonen. Deze heeft heeft een hele rare vorm en een soort codering op de verpakking zodat allen het eigen merk erin kan( een oogje leest dan of die code er wel is, en weigert te werken zonder die speciale koffie) . ik heb dus laten zien dat je die aan de onderkant open kan snijden om zo dan zelf goedkope bonen erin te stoppenscheelt zo 20 euro per keer dat die gevuld moeten worden.
zo klinkt het wel idd, mooie manier om dure bonen te moeten gebruiken als je dit soort trucjes niet kent.quote:
zo is er ook een apparaat met die enkele cups, met het zelfde systeem, maar daar kan je het randje vanafhalen en op de sensor plakkenquote:Op donderdag 26 november 2015 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo klinkt het wel idd, mooie manier om dure bonen te moeten gebruiken als je dit soort trucjes niet kent.
mijn starbucksbeker ookquote:Op donderdag 26 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theepot accepteert elke thee
eigenlijk van de zotte dat fabrikanten dit mogen maken met sensortjesquote:Op donderdag 26 november 2015 15:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
zo is er ook een apparaat met die enkele cups, met het zelfde systeem, maar daar kan je het randje vanafhalen en op de sensor plakken
net als deze. En die worden ook nog eens geüpdate.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk van de zotte dat fabrikanten dit mogen maken met sensortjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
als deze nog eens langs komt koop ik hemquote:Op donderdag 26 november 2015 15:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]er komt zo nog wel een groene langs.
Zou ik niet te hard zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als deze nog eens langs komt koop ik hem
[ afbeelding ]
Neee...mijn leven, wat doen zequote:
Afgesprokenquote:Op donderdag 26 november 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als iedereen ff quote sturen ze m vast nog eens langs, ik geloof dat ze ervan af moetenquote:Op donderdag 26 november 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je ze dan nooit meer ziet.quote:
Waar staat datquote:
als ik er ben natuurlijkquote:
hij is ook al in het geel langs gekomen zie ikquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 15:52 schreef Uccie het volgende:
Dilemma...ga ik dan morgen mijn wekker voor kwart over 4 zetten
Morgenochtend ben ik er sowieso niet.quote:
morgen kan ik misschien wel wat actiever zijn dan vandaagquote:Op donderdag 26 november 2015 15:53 schreef essnhills het volgende:
Maar hmm, dan zullen alle boxen wel weer morgen komen, net als de vorige keer. Net de dag dat ik het druk heb
Omdat het enige ding dat ik wil hebben, al 2 dagen om half 5 voorbij komt en verder niet.quote:
Zul je zien dat ie dan net ff eerder komtquote:Op donderdag 26 november 2015 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgenochtend ben ik er sowieso niet.
welk ding is datquote:Op donderdag 26 november 2015 15:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het enige ding dat ik wil hebben, al 2 dagen om half 5 voorbij komt en verder niet.
ik zou hem dan wel voor 4u zetten, straks komt hij te vroeg.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:52 schreef Uccie het volgende:
Dilemma...ga ik dan morgen mijn wekker voor kwart over 4 zetten
Ja, ik zou eigenlijk gewoon de hele nacht op moeten blijven voor het geval hij een uur eerderquote:Op donderdag 26 november 2015 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou hem dan wel voor 4u zetten, straks komt hij te vroeg.
hij is dus 40minuten eerder dan gisteren dus dat wil zeggen dat vannacht de dingesding ook 40minuten eerder komt.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:02 schreef Uccie het volgende:
Wie zei nou 16u? Die heeft dus gelijk
HIj komt maar gewoon over een half uur ofzo, kan ik daarna rustig eten gaan maken.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is dus 40minuten eerder dan gisteren dus dat wil zeggen dat vannacht de dingesding ook 40minuten eerder komt.
Ja ik net ook, alles doorlopen, moment, we verwerken, je staat in de wachtrij.. ennnnnn bad gatewayquote:
Waar?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik net ook, alles doorlopen, moment, we verwerken, je staat in de wachtrij.. ennnnnn bad gateway
daarquote:
Misschien had je KPN?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:05 schreef essnhills het volgende:
Waar
[..]
Waar? Bij ibood..Wat bedoel je
Oh zoquote:
ja het is een vage site en toch stinken we er elke keer weer in.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Je staat in de wachtrij en hij nokt ermee? Vaag.
Ik dacht dat je maar 1 box per hunt kon kopen?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Je staat in de wachtrij en hij nokt ermee? Vaag.
ja zo las ik het ook eigenlijks eerljk gezegd maar ergens vind ik dat ook stom. 1 box per moment dat hij wordt aangeboden is eerlijker.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 box per hunt kon kopen?
Ik heb niet eens geprobeerd wat te kopen, werk enzoquote:Op donderdag 26 november 2015 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar 1 box per hunt kon kopen?
werk?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geprobeerd wat te kopen, werk enzo
Meestal als je in de wachtrij staat, heb je hem.
Ik stond ook in de wachtrij, bij de eerste poging net..quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta elke keer in de wachtrij.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
volgens mij had die kat t ook over jouw situatie als ik het nu zo lees.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stond ook in de wachtrij, bij de eerste poging net..Maar daarna toch bad gateway
ik ben nog nooit verder gekomen dan de captchaquote:Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta elke keer in de wachtrij.
Lees: tijd voor werk.quote:
Ohquote:Op donderdag 26 november 2015 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij had die kat t ook over jouw situatie als ik het nu zo lees.
Oh dat....dat ga ik maandag wel weer eens bekijken.quote:
Ik moet donderdag een opdracht af hebbenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat....dat ga ik maandag wel weer eens bekijken.
Bij mij begint de drukte volgende week pas weer, dus ik kon lekker vrij nemen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet donderdag een opdracht af hebben
neem deze wok dan ff dan is deze sneller wegquote:Op donderdag 26 november 2015 16:25 schreef Cassius het volgende:
Schiet eens op met die kussens [ afbeelding ].
Ik zie tassenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem deze wok dan ff dan is deze sneller weg
grmbl mn ibood hangt weerquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:28 schreef Nizno het volgende:
maar goed dan moet hij tassen maar eens mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |