quote:
trustequote:
uiteindelijk ook voor de appel gegaan aangezien de frikandel me te lang zou duren.quote:
roep Karina ffquote:
KARINAAAAAAquote:
Waarschijnlijk het moment dat je je laptop afsluitquote:Op woensdag 25 november 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
Ik word inmiddels een beetje agressief vanwege het feit dat alles al voorbij is gekomen behalve wat ik vannacht al gemist heb
Jaquote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het moment dat je je laptop afsluit
waarschijnlijk? ik weet t wel zeker.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het moment dat je je laptop afsluit
Tenzij ze een pauze doen natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Nou heb ik morgen geen meterdingesman over de vloer, dus ik kan doorhalen...maar dan nog moet ik ergens slapen en dat is dan precies het moment.
Geef je adres door aan een nachtbraker als het geen duur product isquote:Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Nou heb ik morgen geen meterdingesman over de vloer, dus ik kan doorhalen...maar dan nog moet ik ergens slapen en dat is dan precies het moment.
moet morgen rond 9u de deur uit, om 8u onder de douche. dus ik ga zo liggen.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Vervelend.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:39 schreef essnhills het volgende:
College dat ik morgen zou hebben valt uit, is verplaatst naar volgende week donderdag, dus ik hoef nergens heen in principe
lekker hele dag huntenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:39 schreef essnhills het volgende:
College dat ik morgen zou hebben valt uit, is verplaatst naar volgende week donderdag, dus ik hoef nergens heen in principe
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 november 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker hele dag hunten
ik ga slapen, spreek jullie morgen nog wel effe
Zekerquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 november 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker hele dag hunten
ik ga slapen, spreek jullie morgen nog wel effe
Ik hoop op die pauze trouwens, zodat ik nog een beetje een kans maak.quote:
Meestal doen ze dat wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop op die pauze trouwens, zodat ik nog een beetje een kans maak.
Mijn fruit is nog een beetje bevrorenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:45 schreef Nizno het volgende:
appel op..... frikandel vult toch beter.
oei das koud.... mutsjes op de oren doenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fruit is nog een beetje bevroren
Goed ideequote:Op woensdag 25 november 2015 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
oei das koud.... mutsjes op de oren doen
Wel handig, kun je oefenen met die veel te dure handdoekenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Voor de mensen die het strijkijzer hebben gekocht
Okequote:
Om ze zwart te maken?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel handig, kun je oefenen met die veel te dure handdoeken
lukt t?quote:
Als ik dat hardop zeg, moet Nizno denk ik een note uitdelen.quote:
ik ben geen GC modquote:Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik dat hardop zeg, moet Nizno denk ik een note uitdelen.
Nee, luidsprekersquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik dat hardop zeg, moet Nizno denk ik een note uitdelen.
Nee, ik wil deze: http://www.ibood.com/nl/n(...)medium-cth-680s.htmlquote:
Kutding.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik wil deze: http://www.ibood.com/nl/n(...)medium-cth-680s.html
En alles wat daarom heen stond in de geschiedenis is al weer een keer langs gekomen, behalve de tekentab.
Ik had hem nergens voor EUR 90,- gezien nog.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kutding.
Maar kan je ook op andere sites vinden met soortgelijke prijzen
de small wel voor 80quote:Op woensdag 25 november 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had hem nergens voor EUR 90,- gezien nog.
Ja maar ik wil die medium.quote:
ja maar die is niet voor 90 eu te koop.quote:
Vanacht om 4.40u wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die is niet voor 90 eu te koop.
nog 1, 1 minuut nog voordat ik stop.... dat ik kap dat ik nok..quote:
Thermo Active zelfs, ik heb het al 5 keer gezegd met Transformer robotstem, alles.quote:
doet dat active ook nog iets?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thermo Active zelfs, ik heb het al 5 keer gezegd met Transformer robotstem, alles.
Thermo Active Boxershort!
Noesquote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog 1, 1 minuut nog voordat ik stop.... dat ik kap dat ik nok..
Weet ik veel, het klinkt gewoon cool. En nee, ik ga niets uploadenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet dat active ook nog iets?
En upload dat geluidsfragment eens
niet echt, even nog rtl nieuws afkijken en dan ga ik wel lekker slapen.quote:
jammerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, het klinkt gewoon cool. En nee, ik ga niets uploaden
quote:Op donderdag 26 november 2015 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet echt, even nog rtl nieuws afkijken en dan ga ik wel lekker slapen.
gewoon aftikken en papier gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2015 00:00 schreef GekkePoes het volgende:
Zilverionen voorkomen geurvorming
volgens mij moet iemand zich wassen tegen geurvorming
hahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 26 november 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1DbgrkoZbEa
quote:Op donderdag 26 november 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1DbgrkoZbEa
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:07 schreef Nizno het volgende:
En met dit MP3tje op mn telefoon ga ik nu helemaal gelukkig slapen.![]()
Welterusten allen.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 november 2015 00:07 schreef Nizno het volgende:
Welterusten allen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:07 schreef Nizno het volgende:
Welterusten allen.![]()
![]()
![]()
Ik zit echt in te storten.quote:
Ja ik ook een beetjequote:
Vanochtend 8u ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zitten jullie al te kijken?
Sinds gisteravond 8 uur, duhhhhquote:Op donderdag 26 november 2015 00:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zitten jullie al te kijken?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga ook lekker een tukkie doen, succes nog allemaal!
quote:
We zeiden tenminste wel allebei 8 uurquote:Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sinds gisteravond 8 uur, duhhhh
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga ook lekker een tukkie doen, succes nog allemaal!
Ik ook niet.quote:
Ik stop ermee, als ik vannacht weer dat ding mis, dan is dat het teken dat ik hem niet moet kopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ook niet.
Vannacht gewoon geslapen, en vanmorgen en vanmiddag college
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stop ermee, als ik vannacht weer dat ding mis, dan is dat het teken dat ik hem niet moet kopen.![]()
tot morgen.
Brr, kwart voor 9quote:Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga ook maar langzaam verdwijnen. Morgen de laatste wekker van de week, maar met 8:45 nog steeds veel te vroeg
De mijne gaat zo rond 5:30 denk ikquote:Op donderdag 26 november 2015 00:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga ook maar langzaam verdwijnen. Morgen de laatste wekker van de week, maar met 8:45 nog steeds veel te vroeg
Ach ja, gewenning hèquote:Op donderdag 26 november 2015 00:32 schreef d4v1d het volgende:
Is het weer zo ver
[..]
De mijne gaat zo rond 5:30 denk ik
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 november 2015 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach ja, gewenning hè
Goed, tot morgen
De snelheid is er uit. ik denk morgenochtend weer .quote:Op donderdag 26 november 2015 01:01 schreef DavidTwente het volgende:
Het tempo ligt laag... Hier en bij iBood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |