abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158240609
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nou heb het gekocht maar de matchmaking is niet heel erg eerlijk geloof ik :D
Speel alleen maar tegen Veterans en shit en de lol is er wel erg snel af zo :')
Ik zou eerst seasons gaan spelen op Rookie niveau, dan heb je ten eerste geen kans om tegen wat betere spelers te komen in unranked en ten tweede kun je je ranked rating niet verpesten. Eerst dat balgevoel creeëren voordat je ranked gaat spelen :)
  maandag 14 december 2015 @ 17:55:19 #252
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158240640
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:07 schreef henkkeumus het volgende:
Allemaal salty omdat ze niet op zijn level spelen.
Ik twijfelde inderdaad waar ik last van had... Dit zal het hem zijn.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158240661
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nou heb het gekocht maar de matchmaking is niet heel erg eerlijk geloof ik :D
Speel alleen maar tegen Veterans en shit en de lol is er wel erg snel af zo :')
Geef het 10 uur de tijd, leer vliegen. Kijk youtube filmpjes en vraag advies.

Dit is echt iets wat je even de tijd moet geven.
Maar is zeker de moeite waard!!
Hell To The Liars
pi_158241368
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 17:14 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Ik zou het laten storten op Skrillex of zo, lekker in het buitenland
vraag me af of het als loonbelasting belast wordt of...?
Hell To The Liars
  maandag 14 december 2015 @ 20:31:30 #255
230788 n8n
Pragmatisch
pi_158244347
Het is echt onspeelbaar de laatste tijd met diconnects en framedrops.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_158244740
quote:
18s.gif Op maandag 14 december 2015 20:31 schreef n8n het volgende:
Het is echt onspeelbaar de laatste tijd met diconnects en framedrops.
Ook hier veel lag de laatste tijd. Dat ik opeens automatisch naar links of rechts stuur enzo :{
pi_158245368
Die ijshockey map :D
De developers van deze game _O_
  maandag 14 december 2015 @ 21:11:20 #258
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158245933
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 16:00 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Nou inderdaad, jaloezie is strong hier. :')
Ja, want iedereen die kritiek heeft is super jaloers. _O- Beste argument ooit.

Zoals ik al zei gun ik hem al het succes van de wereld, ik zie er alleen de sport niet van in en zeker de "Prof" status niet.

Het is een leuk spelletje, geen sport. :*
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158256692
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 21:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ja, want iedereen die kritiek heeft is super jaloers. _O- Beste argument ooit.

Zoals ik al zei gun ik hem al het succes van de wereld, ik zie er alleen de sport niet van in en zeker de "Prof" status niet.

Het is een leuk spelletje, geen sport. :*
Waarom zou je kritiek hebben op iemand die een 'leuk spelletje' speelt. Ook al zou hij er maar 50 euro mee verdienen, dat is nog altijd 50 euro meer dan jij.
  dinsdag 15 december 2015 @ 11:57:33 #260
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158256867
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:47 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Waarom zou je kritiek hebben op iemand die een 'leuk spelletje' speelt. Ook al zou hij er maar 50 euro mee verdienen, dat is nog altijd 50 euro meer dan jij.
"Dat is nog altijd 50 euro meer dan jij." :')
Je begrijpt echt niet dat ik totaal niet jaloers ben he?

Gun ik 'm van harte, als dat voor hem alle training, frustratie, verplichtingen en wat er ook maar meer bij komt kijken om jezelf "prof" te mogen noemen waard is. Prima.
Het is een leuk spelletje, maar ik begrijp gewoon niet dat je daaromheen een sfeer wil creëren alsof je serieus bezig bent iets te maken van je leven, wat je door het woord "Prof" in de mond te nemen wel doet. Ik heb geen kritiek op dat hij het speelt en blijkbaar heer en meester erin is, maar op de benadering van spelen, begrijp je?

Vast niet, daarom speciaal voor jou;

Ik ben gewoon stikjaloers en gun hem het licht in de ogen niet!
Want dat is wat je graag wil horen he?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158257641
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:47 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

quote:
12s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:57 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Gun ik 'm van harte, als dat voor hem alle training, frustratie, verplichtingen en wat er ook maar meer bij komt kijken om jezelf "prof" te mogen noemen waard is. Prima.
Het is een leuk spelletje, maar ik begrijp gewoon niet dat je daaromheen een sfeer wil creëren alsof je serieus bezig bent iets te maken van je leven, wat je door het woord "Prof" in de mond te nemen wel doet. Ik heb geen kritiek op dat hij het speelt en blijkbaar heer en meester erin is, maar op de benadering van spelen, begrijp je?

Laten we stoppen met haat zaaien en vingertjes wijzen, ieder z'n eigen optiek. Dit is een funtopic toegewijd aan Rocket League, geen ethisch topic waarin we allerlei vraagstukken bespreken :P
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:29:18 #262
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_158261607
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:57 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Maar hij wordt prof hoor! Daarnaast nog die niveau 4 bedrijfsadministratie diploma binnenhalen en hij wordt rijk!
pi_158262435
Ik ben van plan om wat vaker te gaan streamen :) Enige nadeel is dat mijn internet zo slecht is.. Iedere keer als ik een game speel tijdens het streamen begeeft mijn ping het en stijgt ie naar 100 :{
pi_158262646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:06 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik ben van plan om wat vaker te gaan streamen :) Enige nadeel is dat mijn internet zo slecht is.. Iedere keer als ik een game speel tijdens het streamen begeeft mijn ping het en stijgt ie naar 100 :{
Kan je ze niet opnemen en later op YouTube zetten.
Hell To The Liars
pi_158278635
Bij mij doet hij het niet meer. Alleen maar errors bij matchmaking..
pi_158279018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:50 schreef happynjitram het volgende:
Bij mij doet hij het niet meer. Alleen maar errors bij matchmaking..
Heeft iedereen momenteel last van. Steeds een connection timeout.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:20 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dan is juist de essentie van streamen verdwenen :P
  woensdag 16 december 2015 @ 13:24:45 #267
411226 Pinda555
pi_158281475
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:20 schreef Droopie het volgende:

[..]

Verdient die toch haast niks mee joh.

Tjongejonge tis wel een mbo accountant in spé hoor. Hij kent wel de maniertjes om geld te maken.
pi_158300981
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Tjongejonge tis wel een mbo accountant in spé hoor. Hij kent wel de maniertjes om geld te maken.
Lijkt me echt kut om zo jaloers te zijn ;) Hele tijd met datzelfde domme gepraat van jou te komen :D
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  donderdag 17 december 2015 @ 03:13:52 #269
411226 Pinda555
pi_158301004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 03:06 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Lijkt me echt kut om zo jaloers te zijn ;) Hele tijd met datzelfde domme gepraat van jou te komen :D
Ben idd jaloers dat ik geen prof raketauto speler/mbo boekhouder/sportman kan worden.

Bedoel die Pannenkoek die gaat niet voor één ding hoor. Nee, Hij wordt natuurlijk meteen alles. Agh ja je hebt nou eenmaal baas boven baas.

Het mislopen van de 50 euries prijzenpot neem ik maar voor lief.

Om toch een beetje on topic te blijven:
Die Kronovi die ik weleens langs zie komen op YT of Twitch is best een toffe gast tijdens z'n streams.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinda555 op 17-12-2015 03:22:35 ]
pi_158301638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:15 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Heeft iedereen momenteel last van. Steeds een connection timeout.

[..]

Dan is juist de essentie van streamen verdwenen :P
Alsnog wel gaaf om even terug te kijken:)

Ik zit trouwens een beetje aan mijn plafond, merk ik. Ik speel de meeste dagen 1-2 uur en ben level 45. Ik speel samen met een vriend en we blijven nu al wat weken hangen rond de 650 in 2vs2. We worden niet echt meer beter. Heb je misschien links naar interessante filmpjes voor ervaren spelers of tips waar jij wat aan hebt gehad om verder te komen?
pi_158301659
quote:

[..]

Doe niet zo denigrerend joh. Die jongen is gewoon heel goed in dat spel en dan is elke euro die je wint toch een leuk extraatje. Hij doet niet arrogant, niet belerend, niet vervelend, dus waarom zo typisch Nederlands reageren op mensen die ergens beter in zijn? Het is toch gaaf dat iemand hier op het forum zijn ideeen deelt en zijn best doet anderen te helpen en enthousiasmeren?
pi_158302288
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:41 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ook hier veel lag de laatste tijd. Dat ik opeens automatisch naar links of rechts stuur enzo :{
Ah, dus het lag niet aan mijn laptop :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158302409
quote:

[..]

GG7, ben jij dit?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158302802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Ruif het volgende:

[..]

Alsnog wel gaaf om even terug te kijken:)

Ik zit trouwens een beetje aan mijn plafond, merk ik. Ik speel de meeste dagen 1-2 uur en ben level 45. Ik speel samen met een vriend en we blijven nu al wat weken hangen rond de 650 in 2vs2. We worden niet echt meer beter. Heb je misschien links naar interessante filmpjes voor ervaren spelers of tips waar jij wat aan hebt gehad om verder te komen?
Wat ik heb geleerd, en wat heel veel andere mensen zeggen, is dat het spel makkelijk is om te leren, maar vrijwel onmogelijk is om te perfectioneren. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het slechts een paar tientallen uren kost om de basis te leren (schieten, passen, aerials, wall shots) maar dat het honderden, duizenden uren kost om dit perfect onder de knie te krijgen.

Zo heb ik ook nog dingen waar ik met mijn 870 uur vreselijk slecht in ben, zoals het inschatten van ballen als ze net boven het goal terugkaatsen en ik al in de lucht zit om de rebound te raken. Ook verdedigen is een zwak punt van mij. Je zult nu denken dat je een persoonlijke skillcap hebt bereikt, maar daar moet je je niet door laten weerhouden. Ik garandeer je dat als jij over 3 weken terugkijkt naar hoe je nu speelt, je vast en zeker zal denken: ''was ik echt zo slecht''? Ik denk namelijk ook wekelijks dat ik stagneer maar dat valt allemaal best wel mee :P Langzaam maar zaker merk je dat bepaalde dingen beter gaan.

Edit: ik heb op het moment overigens niet meer zo veel aan Twitch streams omdat 90% van alle streamers onder mijn niveau speelt, maar als ik kuxir zie streamen dan sta ik vaak toch wel even met open ogen te kijken :P Toch zou ik juist niet maar hem kijken als je dingen wilt leren. Zijn motto is ook: ''I'd rather miss an open goal trickshotting than score an easy one.'' Ik raad je aan om naar mensen als M1k3Rules te kijken die echt solid spelers zijn en puur voor de prestaties gaat i.p.v. trickshots.
pi_158303088
Ben al een paar uurtjes bezig geweest aan een soort montage video van een aantal goals van mij. Er zitten tot nu toe nog niet echt speciale goals tussen (voor mijn doen) maar die ga ik er op het einde pas bij doen. De teamwork goal tussen mij en henkkeumus (hier op FOK!) zit er ook bij, de goal op 0:09 :P

Heb pas anderhalve minuut, moet uiteindelijk 3-4 gaan worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')