*sprintje.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Beckenbauer trok even een sprntje.
Waar is GGMM? Ik mis hem bij Haxball.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het is een stuk rustiger op VBL qua spam zonder die jongen.
Is hij geband?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het is een stuk rustiger op VBL qua spam zonder die jongen.
TOETERTJESquote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar ik kan wel zeggen dat ie even op vakantie is!
Bruma, zonder twijfel.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef NoNickOne het volgende:
Wie vinden jullie de beste speler in deze selecties?
Misschien kan Ambrosius er ook een krijgen. Scheelt weer wat negatieve energie.quote:
Werd wel tijd. Hij was echt toe aan vakantie. Hoop dat ie lekker aan het genieten is van het zonnetje.quote:
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb saaiere MU-wedstrijden gezien.
Zit net als jij nu ook in de mac op de wifi.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Werd wel tijd. Hij was echt toe aan vakantie. Hoop dat ie lekker aan het genieten is van het zonnetje.
Die zon wordt geblokkeerd door het doel.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Werd wel tijd. Hij was echt toe aan vakantie. Hoop dat ie lekker aan het genieten is van het zonnetje.
Ik zit bij je vriendinquote:Op woensdag 25 november 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit net als jij nu ook in de mac op de wifi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |