Wat een zooitjequote:Op donderdag 14 april 2016 19:15 schreef ato het volgende:
Er was ruzie met de songwriter, na de verjaardag van Deen of tijdens de verjaardag.
De songwriter was dronken en agressief. Eerst gingen de geruchten om terug te trekken.
Inmiddels gaat de groep wel, maar songwriter niet.
Publiciteit?
Die folie was echt bizar. Blijkbaar zijn de stylisten nogal van Better Call Saul. En die zanger heeft inderdaad een hele rare kop. Voor mij lijkt het net alsof hij de hele tijd live wordt gefotoshopt. Zo glad, gepolijst en nep ziet die eruitquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef grazz het volgende:
Goed nummer en de rapper stoorde me ook niet. Ik denk dat de schuldigen zijn:
- Deen, die ziet er echt niet geloofwaardig uit;
- De folie die een aantal droegen/om hadden...dat was ook een wtf momentje, gewoon lelijk
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Diverse sites melden dat de publieke omroep van Bosnië failliet dreigt te gaan. Deelname dit jaar was dan ook betaald door artiesten zelf
Sneu voor Bosnië, maar ik lig niet wakker van één Balkanland minder (eigenlijk twee met Roemenië).quote:Op maandag 30 mei 2016 21:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Diverse sites melden dat de publieke omroep van Bosnië failliet dreigt te gaan. Deelname dit jaar was dan ook betaald door artiesten zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |