1999quote:Op woensdag 25 november 2015 20:00 schreef Melleyn het volgende:
sinds wanneer is fok eigenlijk zo lelijk geworden?
met 1 druk op de knop kan je in een feestje terecht komenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet nooit wanneer spontaan een feestje uitbreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
wat je zegt ben je zelfquote:Op woensdag 25 november 2015 20:00 schreef Melleyn het volgende:
15 september.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:00 schreef Melleyn het volgende:
ik vind de nieuwe layout niet lelijker dan eerstquote:
ja, ik merk wel dat die meer geheugen vreet ofzoquote:Op woensdag 25 november 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem wel minder fijn om te gebruiken op tragere computers, maar dat vind ik met Spotify ook steeds, gelikter is het wel dus ik vind het ook logisch.
Alle livetopics kom ik liever op de laptop inquote:Op woensdag 25 november 2015 20:05 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar mobiel op fok behalve tijdens een hunt, dus zoveel interesseert het me ook niet
gezellig, met 5 balletjes per persoon?quote:
maar die zijn al op voordat je officieel begintquote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig, met 5 balletjes per persoon?
Makkelijk, dan heb ik jullie allemaal al geraaktquote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sniper paintballquote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat zijn er nog veel voor 5 euro voor 4 personen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die 5 euro was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zijn er nog veel voor 5 euro voor 4 personen.
Je krijgt 50 kogelsquote:Te verzilveren voor 2,5 uur paintball incl. instructie, wapen- masker- en overallhuur en de eerste 50 kogels p/p
quote:Gemiddeld worden er tussen de 200 en 400 kogels per 2,5 uur gebruikt, deze zijn op locatie bij te kopen. Kogels zijn ¤10,- per 100 stuks, wanneer je direct 400 kogels bijkoopt krijg je ¤5,- korting. Koop dus samen met je vrienden slim in!
Ongeveer na 2 minuten klaar dus ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |