Nee ook niet, stoma voor iedereen.quote:
Bah.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee ook niet, stoma voor iedereen.
Da's toch ook een soort van gate?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee ook niet, stoma voor iedereen.
Zitten hier allemaal van die dramaqueennichten?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Voor de newbies hiero: De "gates" verwijzen naar allerlei schandalen en drama's die er hier wel na iedere meet voor ophef zorgden. Het Watergate schandaal was er niets bij
Degene die me het meeste bij staat is "Zakje gate".
Van de rest weet ik de namen niet meer. Daar hebben we denk ik Stroekie voor nodig
Jammer dat je moet verhuizen?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
Kijk net mijn slaapkamerraam uit, zie ik de leuke overbuurjongen naakt in zijn kamer lopen. Well, that's a first.
Delen of niet over beginnen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Voor de newbies hiero: De "gates" verwijzen naar allerlei schandalen en drama's die er hier wel na iedere meet voor ophef zorgden. Het Watergate schandaal was er niets bij
Degene die me het meeste bij staat is "Zakje gate".
Van de rest weet ik de namen niet meer. Daar hebben we denk ik Stroekie voor nodig
Whehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
Kijk net mijn slaapkamerraam uit, zie ik de leuke overbuurjongen naakt in zijn kamer lopen. Well, that's a first.
In het Gronings betekent jouw naam erectie.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef Steve het volgende:
Ik ben nooit bij een gate betrokken geweest..
Goh.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het Gronings betekent jouw naam erectie.
Is het een leuke overbuur?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
quote:
Ehmm.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
(..) zie ik de leuke overbuurjongen (..)
Het was natuurlijk een hint voor foto'squote:
Je woont toch niet in Den Haag hé want ik heb gedouched rond die tijdquote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef Steve het volgende:
Ik ben nooit bij een gate betrokken geweest..
Ik hou me nog helemaal niet bezig met wat ik eet met kerst. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik dan in m'n korte broek in Sydney rondloop.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gereserveerd voor kerstavond!
In plaats van de schelpen Eendenborst
Ik kwam je laatst tegen en we hebben gepraat.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wij hebben ook nooit echt gemeet.
Tja... We hadden nog voor 80 euro restaurantcadeaubonnenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik hou me nog helemaal niet bezig met wat ik eet met kerst. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik dan in m'n korte broek in Sydney rondloop.
Oeh tof!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik hou me nog helemaal niet bezig met wat ik eet met kerst. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik dan in m'n korte broek in Sydney rondloop.
Meh, telt niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam je laatst tegen en we hebben gepraat..
als dat geen piemel in je kont wordt, weet ik het niet.quote:
Wat weet je dat subtiel te brengen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
als dat geen piemel in je kont wordt, weet ik het niet.
Laten we er geen doekjes om heen windenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat weet je dat subtiel te brengen.
haha oké vooruit dan!quote:Op woensdag 25 november 2015 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ooit clubkampioen kwon-do karate geweest. ALS ik sla (wat zelden is) dan sla ik niet met mijn polsjes
Ik smoke niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 100 word. Gewoon wat minder smoken jij.
Damn? Er is gebatst?quote:
Lijkt me wel. Anders is het geen super en een dode mus.quote:
Heb wel eens een leuke date gehad zonder geneuk. Maar niet vaakquote:Op donderdag 26 november 2015 09:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Anders is het geen super en een dode mus.
O boiquote:Op donderdag 26 november 2015 09:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb wel eens een leuke date gehad zonder geneuk. Maar niet vaak
Nee, veel gelachen en daarna behoorlijk wat gezoend, dat vond ik best wel super.quote:
Zo in het openbaar?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, veel gelachen en daarna behoorlijk wat gezoend, dat vond ik best wel super.
Ja, waarom niet, boeie. Not sure if sarcasm btw.quote:
Of was je in een homegelegenheid? To be honest? Ben niet zo van in het openbaar zoenen tenzij er wat meer soortgenoten om me heen staanquote:Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, boeie. Not sure if sarcasm btw.
Ook lekker. Wil eigenlijk wel een foto zien van Mr Twink.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, veel gelachen en daarna behoorlijk wat gezoend, dat vond ik best wel super.
Achjoh. Als de sfeer ernaar is kan het overalquote:Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of was je in een homegelegenheid? To be honest? Ben niet zo van in het openbaar zoenen tenzij er wat meer soortgenoten om me heen staan
Was gewoon op straat, we gaven geen neuk meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of was je in een homegelegenheid? To be honest? Ben niet zo van in het openbaar zoenen tenzij er wat meer soortgenoten om me heen staan
Die heb je al gezien.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ook lekker. Wil eigenlijk wel een foto zien van Mr Twink.
[..]
Achjoh. Als de sfeer ernaar is kan het overal
Damn. Dan is het niet blijven hangen. Zal wel niet zo speciaal zijn geweestquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef wonderer het volgende:
gaydinay, OMG, how could I have forgotten!
Er is idd geen neuk gegeven.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was gewoon op straat, we gaven geen neuk meer.
Niet lekker genoeg, anders zou je ondertussen niet fokkenquote:
Hij is gewoon toegewijd aan ons.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg, anders zou je ondertussen niet fokken
Waarom is dat provoceren?quote:
Dat was een grapjequote:
Hij moet toegewijd zijn aan de leuter van z;'n date ja!quote:Op donderdag 26 november 2015 09:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is gewoon toegewijd aan ons.
Ooit van de WC gehoord?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg, anders zou je ondertussen niet fokken
Gelukkigquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 09:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Dan is het niet blijven hangen. Zal wel niet zo speciaal zijn geweest
Nee. Wat is dat?quote:
Als mijn super leuke date naar de WC zou zijn, dan zou ik ondertussen misschien m'n vrienden appen dat de date super leuk is... niet "random" strangers op een internet forumquote:
Ik probeerde hem een beetje te lokkenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wilde al de barricaden op. Had bijna Dirkje een PM gestuurd
Was ook maar een grapjequote:
Wow. Wat wil je met mijn zusje?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wilde al de barricaden op. Had bijna Dirkje een PM gestuurd
Vrienden weten van niks, ik wil in het begin geen bemoeienis van hen.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als mijn super leuke date naar de WC zou zijn, dan zou ik ondertussen misschien m'n vrienden appen dat de date super leuk is... niet "random" strangers op een internet forum
Jouw hartslag gaat ook omhoog bij zo'n kerel naast je op de hometrainer?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
http://fotostrips.nl/strip/1020!
!
!
Herkenbaar.
Sow. Dat is netjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n huidige vriend en ik duurde het wel twee maand ofzo vanaf de eerste date.
Ik denk ik prober 't gewoon eensquote:Op donderdag 26 november 2015 09:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Wat wil je met mijn zusje?
quote:Op donderdag 26 november 2015 10:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
http://fotostrips.nl/strip/1020!
!
!
Herkenbaar.
Ik ben van de: Waarom zou je wachten?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:27 schreef Kaas- het volgende:
Al die homo's hier beetje doen alsof je moet neuken op een eerste date.
quote:
Dit bedoel ik dus. Waarom is dat netjes? En waarom is dat netter dan neuken op de eerste date? Het is niet beter of slechter om te wachten of niet te wachten. Doe gewoon wat goed voelt. Fuck "netjes", fuck "slet".quote:
Ho ho. Ik heb niet eens een waarde-oordeel gegeven hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Waarom is dat netjes? En waarom is dat netter dan neuken op de eerste date? Het is niet beter of slechter om te wachten of niet te wachten. Doe gewoon wat goed voelt. Fuck "netjes", fuck "slet".
Wow. Mean. Zo maar even mijn zusje proberen.quote:
2e date was na 2 maanden?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lag ook beetje aan afstand en zo maar toch.
+1 Couldn't agree more.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de: Waarom zou je wachten?
Then again, hoeft ook niet meteen.
Als t goed voelt dan doe je t, fuck slutshaming.
Voelt t niet goed, dan doe je t nog niet
Al die domme regels van "Mag pas op de 2e of 3e date, of na een maand of na het huwelijk"
Omdat het in de directe sfeer die hedendaags is toch een prestatie aanzich is. Er worden vaak aannames gemaakt, is vaak druk en vaak ook hitsigheid/verlangen.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Waarom is dat netjes? En waarom is dat netter dan neuken op de eerste date? Het is niet beter of slechter om te wachten of niet te wachten. Doe gewoon wat goed voelt. Fuck "netjes", fuck "slet".
Haha nee ik denk dat ik er toen voor de 4e keer een weekend was ofzo.quote:
Bij mij duurde het drie jaarquote:Op donderdag 26 november 2015 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha nee ik denk dat ik er toen voor de 4e keer een weekend was ofzo.Ach, nu ik wat ouder ben dan toen zou dat ook wel anders zijn gegaan. Was virgin en zeau.
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zichzelf goed bij voelt. Als je wilt beginnen met neuken, prima. Wil je dat doen pas na het trouwen, ook goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de: Waarom zou je wachten?
Then again, hoeft ook niet meteen.
Als t goed voelt dan doe je t, fuck slutshaming.
Voelt t niet goed, dan doe je t nog niet
Al die domme regels van "Mag pas op de 2e of 3e date, of na een maand of na het huwelijk"
Brammetje wel, door te zeggen dat dat netjes is, om een maand te wachtenquote:Op donderdag 26 november 2015 10:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb niet eens een waarde-oordeel gegeven hoor.Enkel gezegd dat het "niet per se" de eerste keer moet, waar enkelen hier op leken te hameren.
Vandaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha nee ik denk dat ik er toen voor de 4e keer een weekend was ofzo.Ach, nu ik wat ouder ben dan toen zou dat ook wel anders zijn gegaan. Was virgin en zeau.
Bij mij nu...... 6 maanden, Als we seks gaan hebben dna he, in Dec. Wie weetquote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen waar die zichzelf goed bij voelt. Als je wilt beginnen met neuken, prima. Wil je dat doen pas na het trouwen, ook goed.
Dit doet me denken aan die ene user. Ben ff de naam kwijt. Die idd over Grindr ging klagen dat het zo'n oppervlakkige dates opleverdequote:Op donderdag 26 november 2015 11:03 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maarrr.... Je moet wel de goede verwachtingen hebben.
Er zijn mensen die op Grindr zoeken naar De Ware* en dan afspreken met SluttyFistfucker78 omdat hij zo'n leuk lichaam heeft en dan verbaasd zijn dat zijn SluttyFistfuck eigenlijk vooral seks wilde.
Nou is het natuurlijk niet uitgesloten dat je De Ware tegenkomt via Grindr (je kunt die tenslotte op iedere denkbare manier tegenkomen, dus ook Grindr), maar je moet wel realistisch zijn over wat je kunt verwachten.
*als je gelooft dat zoiets bestaat
Jij neemt een aanname door te denken wanneer iemand zegt dat iemand niet wacht dat ik zeg: dat is niet netjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brammetje wel, door te zeggen dat dat netjes is, om een maand te wachtenDe quote was toch ook op hem?
De vergelijking met "houden van" gaat niet op, aangezien je van meerdere dingen tegelijk kan houden. Als je zegt dat het ene goed is, zijn niet alle andere dingen slecht... maar datgene wat er lijnrecht tegenover staat wel. Als je zegt dat het goed is als je tennist met links, dan impliceer je dus dat het minder goed is (niet slecht, maar minder goed) als je met rechts tennist. Het staat nl lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij neemt een aanname door te denken wanneer iemand zegt dat iemand niet wacht dat ik zeg: dat is niet netjes.
Dat is niet het geval. Mag ik positief zijn richting dingen zonder dat het tegenovergestelde negatief moet zijn?
Ik: Ik hou van citroen lollies.
Ander: Oh dus je vindt aardbei minder lekker?
Antwoord: Nee. Ik zeg enkel dat iets goed is, niet dat het ander slecht is.
Wat, je hebt hem nog niet in bed gehad? Jij met je magische aantrekkingskracht. Damn, he must be really special.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij nu...... 6 maanden, Als we seks gaan hebben dna he, in Dec. Wie weet
Nopequote:Op donderdag 26 november 2015 11:37 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat, je hebt hem nog niet in bed gehad?
Heb ik die?quote:Jij met je magische aantrekkingskracht.
Jepquote:Damn, he must be really special.
Het was volle maan vannacht, dat zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon koppijn van 3 bier.....Say whut?!
Misschien omdat het 3 verschillende bieren betrof of zo?
• Vedett IPA
• Iki
• Duvel
Of ik word oud
Of t is die droge lucht van de verwarming in combi met dat
Nee. Dat maak jij ervan. Laat ik het volgens jou logica formulieren:quote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vergelijking met "houden van" gaat niet op, aangezien je van meerdere dingen tegelijk kan houden. Als je zegt dat het ene goed is, zijn niet alle andere dingen slecht... maar datgene wat er lijnrecht tegenover staat wel. Als je zegt dat het goed is als je tennist met links, dan impliceer je dus dat het minder goed is (niet slecht, maar minder goed) als je met rechts tennist. Het staat nl lijnrecht tegenover elkaar.
Als je zegt: Wachten is netjes. Dan is DUS niet wachten niet netjes of in ieder geval MINDER netjes. Als je zegt, ik hou van wachten. Dat betekent dus ook dat je "niet zo" houdt van niet wachten. Niet dat je hata haat, maar wel dat je er "minder" van houdt. De vergelijking gaat niet voor alles op, maar wel voor dingen die lijnrecht tegenover elkaar staan.
Als "seks na 2 maanden" netjes is, dan is dus seks na 1 maand dat nog niet. Want bij 2 maanden is het pas netjes
Wil je een nieuwe TV? Ik kom zo vaak dingen tegen in Groningen, maar dan ga ik niet helemaal rijden enzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:41 schreef Paxcon het volgende:
Staat een advertentie voor een leuke tv nog maar 1 dag op marktplaats, is hij al gereserveerd
Ja, maar dan wel in de zin van tweedehands vanwege de prijs. Hier in Groningen staat nog zo'n oldskool tv maar ik wil er hier ook een met hdmi om te kunnen streamen, en minimaal 22'' ofzo. Ik zag dus deze http://www.marktplaats.nl(...)tm_campaign=BID_MAIL maar die is gewoon al op dezelfde dag door iemand gereserveerd (oke, logisch wel). Heb al gemaild, dus hopelijk gaat de koop niet door.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe TV? Ik kom zo vaak dingen tegen in Groningen, maar dan ga ik niet helemaal rijden enzo.
Misschien eentje met dvi-d en dan een hdmi > dvi-d converter ertussen?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in de zin van tweedehands vanwege de prijs. Hier in Groningen staat nog zo'n oldskool tv maar ik wil er hier ook een met hdmi om te kunnen streamen, en minimaal 22'' ofzo. Ik zag dus deze http://www.marktplaats.nl(...)tm_campaign=BID_MAIL maar die is gewoon al op dezelfde dag door iemand gereserveerd (oke, logisch wel). Heb al gemaild, dus hopelijk gaat de koop niet door.
Dat is echt lelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Misschien eentje met dvi-d en dan een hdmi > dvi-d converter ertussen?
Dan mag je me uitleggen waarom 2 maanden dan netjes is.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Dat maak jij ervan. Laat ik het volgens jou logica formulieren:
Een lollie met citroen smaak is lekker.
Dus een lollie zonder citroen smaak = minder lekker?
Het is niet logisch om mij zulke dingen in de mond te leggen. Als ik zeg 2 maanden wachten is netjes, impliceert dat niet dat 1 maand wachten dat niet kan zijn.
Ik zeg niks over 1 maand, niks over eerste dag, dat maak jij er allemaal van.
Assumption is the mother of all f ups
Zeker als ie t eindelijk weer eens wat rustiger heeft en lekker z'n gang kan gaanquote:Op donderdag 26 november 2015 14:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Les 14 van hoe overleef ik het [homo]-topic: vermijd discussies met Ang3l
Ik zit alweer aan het bier. Net na afloop van groepspresentatie kwamen ze met dat idee.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:14 schreef Rezania het volgende:
Pls save me. Zelfs koffie is niet sterk genoeg.
Ik had gister zo'n lekker bockbiertje.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit alweer aan het bier. Net na afloop van groepspresentatie kwamen ze met dat idee.
Noem je je date nu een bockbiertje?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had gister zo'n lekker bockbiertje.Maar weet de naam niet meer.
Hehe, zijn naam weet ik nog, zo lekker was hij.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Noem je je date nu een bockbiertje?
Pas je op je bierbuikje, kaaskopje?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit alweer aan het bier. Net na afloop van groepspresentatie kwamen ze met dat idee.
Ik kwam er echter dat de burger mijn favoriete Japanse bier had: iki!quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat kaaskopje onder het bierbuikje of boven het bierbuikje?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:37 schreef Cosmo. het volgende:
Beter een bierbuikje dan een kaaskopje
Omg HD ready is dit 2008?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in de zin van tweedehands vanwege de prijs. Hier in Groningen staat nog zo'n oldskool tv maar ik wil er hier ook een met hdmi om te kunnen streamen, en minimaal 22'' ofzo. Ik zag dus deze http://www.marktplaats.nl(...)tm_campaign=BID_MAIL maar die is gewoon al op dezelfde dag door iemand gereserveerd (oke, logisch wel). Heb al gemaild, dus hopelijk gaat de koop niet door.
Ik vind dat Kiri nogal risdrankachtig, dan liever Asahi.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er echter dat de burger mijn favoriete Japanse bier had: iki!
[ afbeelding ]
Da's meej gruun thee d'rin!
Triple Trappisten.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:16 schreef Rezania het volgende:
Tripels
Kwak is ook lekker (inb4 grappen).
Asahiiiii Super dryyyyyyiiiiii.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik vind dat Kiri nogal risdrankachtig, dan liever Asahi.
Nog liever een Karmeliet
Ik vergeet altijd welke ik lekker vond, met als gevolg dat ik vaak bij dezelfde blijf hangen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:16 schreef Rezania het volgende:
Tripels
Beter herken je hem wel als je hem weer ziet.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink veel maar sport ook veel.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je op je bierbuikje, kaaskopje?
Ik heb het officiële koetsiersglas van Kwak thuis staan.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:16 schreef Rezania het volgende:
Tripels
Vieze meuk vind ik dat, al dronk ik het elke dag tijdens m'n uitwisselingssemester in Azië.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Asahiiiii Super dryyyyyyiiiiii.
Ook lekker ja
Omdat het in de hedendaagse cultuur gewoon knap is. Het is niet iets wat veel mensen (inclusief ik zelf) lukt. Daarmee doel ik dat het goed/slecht is, net of minder net. Ik vind het netjes, een mooi iets om te horen. Punt.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mag je me uitleggen waarom 2 maanden dan netjes is.
En wat dan het verschil is met 1 maand wachten.
Of niet wachten.
Want dan is het oordeel van "netjes" totaal nietszeggend, als niet wachten, of 2 dagen wachten "net zo netjes" is.
Waarom zou je dan zeggen dat 2 maanden wachten netjes is?(als het geen waarde oordeel is)
Tenzij je de situatie van deze persoon kent en weet dat hij dat normaal niet doet en dat het in de huidige stituatie voor hem in dat geval heel netjes is....In dat geval is het trouwens verkeerd woordgebruik. Dan vind je het niet "netjes", dat vind je het "knap van hem". Netjes is deugdelijk. En impliceert dat je het tegenovergestelde dus niet deugdelijk vindt.
Ang3l is ongesteld.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat het in de hedendaagse cultuur gewoon knap is. Het is niet iets wat veel mensen (inclusief ik zelf) lukt. Daarmee doel ik dat het goed/slecht is, net of minder net. Ik vind het netjes, een mooi iets om te horen. Punt.
En weet je wat iets impliceert? "Dat is nietjes! In tegenstelling tot wat velen anderen doen." Dan impliceer ik dat wat anderen doen, niet oké is. Dat is helemaal niet wat ik doe.
Als iemand zegt: Ik ben gaan sporten!
En ik zeg: Netjes!
Dat betekend dan toch niet dat je niet netjes bent als je niet bent gaan sporten? Ik snap echt niet waarom je hier zo hard op getriggert wordt.
Je had zoete witte wijn verwacht?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:37 schreef Kaas- het volgende:
Het gaat wel vaak over bier hier. Jullie zijn zo slecht nog niet voor homo's.
Zou dat de buikpijn en hoofdpijn verklaren?quote:
Wij errr... binnen de maand nog welquote:Op donderdag 26 november 2015 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n huidige vriend en ik duurde het wel twee maand ofzo vanaf de eerste date.
Impliceer je nou dat ongesteld zijn niet goed is?quote:
Dat "surpriiiiiiiiiiiiise in your face" glas?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het officiële koetsiersglas van Kwak thuis staan.
Kijk even naar je poepert. Komt er bloed uit? Zo ja, dan moet je rustiger seks hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat de buikpijn en hoofdpijn verklaren?
Nee, anders had ie wel iets met netjes gezegd. Zijn zin was zonder waardeoordeelquote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ongesteld zijn niet goed is?
Dat, en rosetjes en zo.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had zoete witte wijn verwacht?#stereotypes
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, anders had ie wel iets met netjes gezegd. Zijn zin was zonder waardeoordeel
Wat een hetero uitspraakquote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk even naar je poepert. Komt er bloed uit? Zo ja, dan moet je rustiger seks hebben.
Netjes!quote:Op donderdag 26 november 2015 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kan hier zo niet mee praten. Ik ben zo'n typische homo die amper drinkt en wanneer hij dat doet enkel coc(k)tails lurkt.
Ik ben dan ook super hetero.quote:
Rose'tje skan ik danw eer wel af en toe drinken. Vooral in de zomer op een terras of bij 't eten.quote:
Impliceer je nou dat goed goed is en niet slecht kan zijn terwijl goed soms slecht is?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tegen mortaxx zeggen mensen altijd dat hij te mooi is om hetero te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook super hetero.
Zou zomaar kunnen. 25% van de mannen heeft last van maandelijkse "verschijnselen" las ik laatst ergens.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat de buikpijn en hoofdpijn verklaren?
Self-hating homo!quote:
Dat is het ook nietquote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yes.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat "surpriiiiiiiiiiiiise in your face" glas?
Is dat zoiets van "als vrouwen lang samen zijn dan lopen de cycli gelijk"?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. 25% van de mannen heeft last van maandelijkse "verschijnselen" las ik laatst ergens.
High five! (ik drink alleen wodka of whisky en voornamelijk thuis omdat het me in cafes te duur isquote:Op donderdag 26 november 2015 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kan hier zo niet mee praten. Ik ben zo'n typische homo die amper drinkt en wanneer hij dat doet enkel coc(k)tails lurkt.
Vind dat altijd wel schattig.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Surprise buttsex dan krijgt de boosdoener een knal.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes.
De biervariant op surprise butsex.
Weet je welke?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik had laatst een echte Groningse herfstbock
Dat stond niet in de kop dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2015 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets van "als vrouwen lang samen zijn dan lopen de cycli gelijk"?
Gaat een man dan ook fantoom ongesteld worden?![]()
Dat is ook meer een sort van geniet-drankje, langzaam. Da's in een reguliere kroeg ook niet echt een plek. Tenzij t zo'n lekkere bruine ouwehoer kroeg is.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
High five! (ik drink alleen wodka of whisky en voornamelijk thuis omdat het me in cafes te duur is)
Klinkt als iets met sm.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Self-hating homo!
Ach, daar zijn ook wel clubjes voor
Wodka?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook meer een sort van geniet-drankje, langzaam. Da's in een reguliere kroeg ook niet echt een plek. Tenzij t zo'n lekkere bruine ouwehoer kroeg is.
De brouwerij in Vershal het Veem.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd welke ik lekker vond, met als gevolg dat ik vaak bij dezelfde blijf hangen.
Maar Iki, Duvel, Gulden Draek, Faro, dat gaat er dus altijd wel in
Vind t altijd wel leuk nieuwe bieren te proberen en gelukkig is dat de laatste tijd enorm hippperdepip, dus zijn er veel kleine brouwerijtjes en speciaalwinkels gekomen in de stad. op loopafstand. Dikke prima
Dat ie zichzelf knijpt?quote:
Dat cafe is wel chill trouwens. Ken ik ook nog wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij was door Café de Toeter zelf gebrouwen vertelden ze me
Die bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 november 2015 16:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
De brouwerij in Vershal het Veem.
Nee hoor ik vape genoeg weedyquote:
Ik vind dat wel makkelijk, hoef ik niets te doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:45 schreef Ang3l het volgende:
"Anoniem gesprek gemist"
En dan geen voicemail of zo.
Man, wat vind ik dat irritant
Sowieso mensen die anoniem bellen eigenlijk.
Wijnquote:Op donderdag 26 november 2015 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rose'tje skan ik danw eer wel af en toe drinken. Vooral in de zomer op een terras of bij 't eten.
Rood bij t eten, of in de winter op de bank.
Witte wijn drink ik echt zelden. A omdat ik t de minst boeiende wijn vind, B omdat het qua eten bij vis past en vis niet mijn favorite is.
Wow. Damn.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat goed goed is en niet slecht kan zijn terwijl goed soms slecht is?
OMG. Paxcon, je bent mijn favoriete persoon.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tegen mortaxx zeggen mensen altijd dat hij te mooi is om hetero te zijn.
Dat gaat voor jou ook wel op.
Ja zeker. Zondagavond altijd alle speciaalbieren voor de helft van de prijs.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat cafe is wel chill trouwens. Ken ik ook nog wel.
Jawel. Dan wordt je ten minste met rust gelaten.quote:
Nou dankjequote:Op donderdag 26 november 2015 16:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OMG. Paxcon, je bent mijn favoriete persoon.
Precies. Als het belangrijk is bellen ze wel terug.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel makkelijk, hoef ik niets te doen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jawel. Dan wordt je ten minste met rust gelaten.
Ik ben laatst bij de Bean Brothers geweest. De koffiebonen zelf vielen tegen, maar wel een mooie plek. Een oud pakhuis, midden in E., verstopt in een hoekje.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bijvoorbeeld
Of van Mol (met de Bierbrigadier aan de achterkant in t Bergstraatje).
Of de Stadsbrouwerij in de oude Schellens fabriek.
VODKA. On ice?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
High five! (ik drink alleen wodka of whisky en voornamelijk thuis omdat het me in cafes te duur is)
quote:
Neu, gewoon uit de vriezer, in een bevroren glas. IJsblokjes verdunnen het alleen maar.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
VODKA. On ice?![]()
Ik had laatst voor het eerst long island iced tea. Damn dat was goeie.
Echt zo fucking LIEF!quote:
Soms, wanneer het bloedt, is het zo van: NEE IK WIL HERSTELLEN.quote:
True. Is ook beter. Maar ik plan helemaal niet vooruit.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, gewoon uit de vriezer, in een bevroren glas. IJsblokjes verdunnen het alleen maar.
Je vader mag niet van de schijf van vijf, maar die doe ik ookquote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
MAAR DIT MAG ALLEMAAL NIET HE VAN DE NIEUWE SCHIJF VAN WIJF.
Ja. Te vaak al.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Heeft B94 eigenlijk al eens foto's gepost?
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik sowieso al joh. Maar deze specifieke eigenschap dus ook in het algemeen.
Ik ook niet. Er staat een fles in de koelkast, kouder krijg ik het nietquote:Op donderdag 26 november 2015 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
True. Is ook beter. Maar ik plan helemaal niet vooruit.
En een whiskykaart van honderdduizendmiljoen pagina's.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zeker. Zondagavond altijd alle speciaalbieren voor de helft van de prijs.
Dat doen ze dan. Weer anoniem.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Als het belangrijk is bellen ze wel terug.
Sukkels.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen ze dan. Weer anoniem.
Dus dan heb ik zo 5 gemiste gesprekken staan
Tja. Helaas. Ik kan je niet terugbellen als je niet je nr laat zien of iets inspreekt.
Ik drink geen koffie, dus daar heb ik weinig aan. Al vind ik de Stadsbranderij wel heel erg mooi/leukquote:Op donderdag 26 november 2015 16:49 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij de Bean Brothers geweest. De koffiebonen zelf vielen tegen, maar wel een mooie plek. Een oud pakhuis, midden in E., verstopt in een hoekje.
Mwah. Het moet van mij wel ijskoud zijn. Ik vind een beetje verwaterd niet erg. Heb ik ook met Cola... Cola drink ik exclusief 66/33 ijs.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er staat een fles in de koelkast, kouder krijg ik het nietMaar ik drink het ook rustig op kamertemperatuur.
Dit neigt naar necrofilie.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je vader mag niet van de schijf van vijf, maar die doe ik ook
Wodka is aardappel. Zit die d'r niet meer in?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
MAAR DIT MAG ALLEMAAL NIET HE VAN DE NIEUWE SCHIJF VAN WIJF.
WOEPS. Nevermind.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dit neigt naar necrofilie.
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wodka is aardappel. Zit die d'r niet meer in?Van dat koolhydraten gejammer zeker
Mijn baas zegt dat het de board of directors is, die Simba tot nieuwe CEO willen maken.quote:
66/33 Jim Beam snap ik nog welquote:Op donderdag 26 november 2015 16:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mwah. Het moet van mij wel ijskoud zijn. Ik vind een beetje verwaterd niet erg. Heb ik ook met Cola... Cola drink ik exclusief 66/33 ijs.
Psst. Wodka wordt toch gemaakt van aardappelen?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Was het maar aardappel. Lekker een gebalanseerde maaltijd: Vodka, Kip en veggies.
Neee.... Het moet gewoon verdunt zijn. Warm is goorquote:Op donderdag 26 november 2015 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
66/33 Jim Beam snap ik nog welMaar ook cola drink ik makkelijk op kamertemperatuur. IJskoud prikt het zo
Heb je al een Nala?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn baas zegt dat het de board of directors is, die Simba tot nieuwe CEO willen maken.
Die naam gaat echt een eigen leven leiden.
Graan.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst. Wodka wordt toch gemaakt van aardappelen?
Ohh, in het TAC, dat is interessant.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, dus daar heb ik weinig aan. Al vind ik de Stadsbranderij wel heel erg mooi/leukKennis van me is er ook eentje aan het opzetten. Denf. http://www.denfcoffee.com/
Ik drink cola ook op kamertemperatuur en zonder prik.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
66/33 Jim Beam snap ik nog welMaar ook cola drink ik makkelijk op kamertemperatuur. IJskoud prikt het zo
Ja die komt 14 Dec aan op Schipholquote:
Pizza met groente-bodem?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga net van uni naar supermarkt. Gaat sowieso weer een interne strijd worden: "je moet groente kopen" "nee je wil pizza!"
quote:
Erpel ken ok!quote:De drank wordt onder andere gestookt uit granen zoals tarwe, gerst, rogge of aardappels.
Je kunt t nu halen in verschillende zaken, maar uiteindelijk wil hij z'n Eigen branderij/winkel/zaak/dinges hebben. Hel aardige ventquote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ohh, in het TAC, dat is interessant.
Hoe laat? Dan vlieg ik ook namelijk, kan ik hem meteen keurenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die komt 14 Dec aan op Schiphol
Gewoon doen alsof je Amerikaan bent. Daar valt pizza onder groenten.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga net van uni naar supermarkt. Gaat sowieso weer een interne strijd worden: "je moet groente kopen" "nee je wil pizza!"
12:40uquote:Op donderdag 26 november 2015 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe laat? Dan vlieg ik ook namelijk, kan ik hem meteen keuren
Je kunt wodka uit alles met zetmeel maken, maar het is wat minder gangbaar dan gerst of tarwe.quote:
Kut, dan ben ik al in Duitsland.quote:
He pokkequote:Op donderdag 26 november 2015 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik al in Duitsland.
Da's laat voor Sinterklaas...quote:Op donderdag 26 november 2015 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He pokke
Ik denk ook dat ik 'm eerst zelf enorm ga keuren. Daarna mag de rest. 4 dagen na aankomst zit ie Sinterklaas te vieren incl surprises met m'n beste vrienden. Arme jongen.
Still though. Waarom is het bij mij altijd pijnlijk xdquote:Op donderdag 26 november 2015 16:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
*Bijna* zei ik. Hij leeft nog hoor.
Jaquote:Op donderdag 26 november 2015 16:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En een whiskykaart van honderdduizendmiljoen pagina's.
Koop pizza en een zak gesneden ui. Klaarquote:Op donderdag 26 november 2015 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je Amerikaan bent. Daar valt pizza onder groenten.
Ik wil alleen geen dikke lelijke Amerikaan worden. Maar gewoon een lekker Hollands mannetje.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je Amerikaan bent. Daar valt pizza onder groenten.
Nice. Ik eet vanavond veganisten pasta.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:09 schreef Kaas- het volgende:
Yeahhh the good side won, dus groente, fruit, vegetarisch alles. Wow.
Have fun. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Kaas- het volgende:
Morgenavond hele nacht aan de XTC past dan weer iets minder goed in deze gezonde levensstijl.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil alleen geen dikke lelijke Amerikaan worden. Maar gewoon een lekker Hollands mannetje.
En nou niet "per ongeluk" laten aanbranden en pizza bestellen he?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:09 schreef Kaas- het volgende:
Yeahhh the good side won, dus groente, fruit, vegetarisch alles. Wow.
Maakt niet uit, is gewoon cool.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Al drink ik dat persoonlijk nooit
We vieren Sinterkerst, tussen Sinterklaas en kerst in.quote:
Met van die blosjes op z'n bolle toet?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil alleen geen dikke lelijke Amerikaan worden. Maar gewoon een lekker Hollands mannetje.
Is dat nog weer anders dan vegetarisch?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice. Ik eet vanavond veganisten pasta.
Ik zit daar twee jaar boven, geen issue, zin innnnnn! Doe dat eens of twee keer per jaar en dan is het ook echt briljant. Jammer dat er geen gays bij zijn alleen, knuffelig als ik dan altijd ben.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Have fun. Hoe oud ben je?
Is op je 22ste geen xtc hebben gebruikt een issue?
Soms denk ik het wel. Maar dan zeur zeik en klaag ik overal op. Maar dat is vaak een teken dat ik gewoon gestrest ben en leuke dingen moet doenquote:Op donderdag 26 november 2015 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets van "als vrouwen lang samen zijn dan lopen de cycli gelijk"?
Gaat een man dan ook fantoom ongesteld worden?![]()
Haha beloofd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
En nou niet "per ongeluk" laten aanbranden en pizza bestellen he?
Was autocorrectie , maar dat betekend niks van dierlijke producten.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat nog weer anders dan vegetarisch?
Mehh ik zie er niet Hollands uit eigenlijk. Donkere ogen, donker haar en zo.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met van die blosjes op z'n bolle toet?
Wish I could one day. Ben wel een schijter. Hou het wel bij wiet.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit daar twee jaar boven, geen issue, zin innnnnn! Doe dat eens of twee keer per jaar en dan is het ook echt briljant. Jammer dat er geen gays bij zijn alleen, knuffelig als ik dan altijd ben.
Dus voor mijn autistische brein ongeveer iets alsquote:Op donderdag 26 november 2015 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was autocorrectie , maar dat betekend niks van dierlijke producten.
Ja, nog strenger. Dus bv ook geen eieren.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat nog weer anders dan vegetarisch?
Homo.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:18 schreef Renesite het volgende:
Ik ben dol op een radlertje
Gewoon goede wijn is ook fijn. Wit en half zoet.
Cocktailtje
Misdrankjes
Ik wil je niks aanpraten ofzo, maar als je XTC op een beetje verstandige en ingelezen manier gebruikt is er niets mis mee en is het zo ongeveer het mooiste dat je maar kan meemaken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wish I could one day. Ben wel een schijter. Hou het wel bij wiet.
En een donker biertje is ook prima. En op feestjes Hertog Jan. Geen Heineken of Amstelquote:
Dat vond ik van een huis kopen. Echt super mooiquote:Op donderdag 26 november 2015 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil je niks aanpraten ofzo, maar als je XTC op een beetje verstandige en ingelezen manier gebruikt is er niets mis mee en is het zo ongeveer het mooiste dat je maar kan meemaken.
Neh. Ik stop die chemische troep liever niet in m'n lijf.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil je niks aanpraten ofzo, maar als je XTC op een beetje verstandige en ingelezen manier gebruikt is er niets mis mee en is het zo ongeveer het mooiste dat je maar kan meemaken.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een donker biertje is ook prima. En op feestjes Hertog Jan. Geen Heineken of Amstel
Iets met een paard en zo.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]Je drinkt maar gewoon wat je wordt aangeboden. Zeiken over gratis pils.
Dat doe ik wel als ik opa ben.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vond ik van een huis kopen. Echt super mooi
Ze hadden 16 soorten bockbier, even proeven of die van mij er tussen zit.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter herken je hem wel als je hem weer ziet.
Ik heb eigenlijk zelden bockbier in cafes terwijl het fucking chill is.
Best slim eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We vieren Sinterkerst, tussen Sinterklaas en kerst in.
Aangezien mensen vaak met Sinterklaas of Kerst met familie al dingen hebben.
Sterker nog, alcohol is veel slechter dan XTC. Zie de rapporten van de RIVM waarin ze alcohol en XTC met elkaar vergelijken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik stop die chemische troep liever niet in m'n lijf.
Waarbij ik niet wil zeggen dat alcohol niet net zo goed drugs is en slecht.
Dat soort winkels.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd welke ik lekker vond, met als gevolg dat ik vaak bij dezelfde blijf hangen.
Maar Iki, Duvel, Gulden Draek, Faro, dat gaat er dus altijd wel in
Vind t altijd wel leuk nieuwe bieren te proberen en gelukkig is dat de laatste tijd enorm hippperdepip, dus zijn er veel kleine brouwerijtjes en speciaalwinkels gekomen in de stad. op loopafstand. Dikke prima
Leuke tocht toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze hadden 16 soorten bockbier, even proeven of die van mij er tussen zit.
Fucking dronken man, na een paar biertjes proef je niks meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leuke tocht toch?
Ik kon opeens een extra kaart voor de rave krijgen omdat een vriend plotseling niet meegaat morgen en dacht nog aan je, maar dacht toen mehh dat is ook wel awkward tussen al die vrienden van me en zo.
Klopt. Maar dan wordt het net als afgelopen jaar: zien ze me de hele avond niet omdat ik bij iemand anders hang. Kreeg ik toen al klachten over van ze.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fucking dronken man, na een paar biertjes proef je niks meer.
Zo wel tof zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat deed ik toen ik 27 was. Ben je dan al opa?quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik 27 was. Ben je dan al opa?
DIE chemische troep. Niet alle chemische troep. Of zoals Wondy zei: Synthetische.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sterker nog, alcohol is veel slechter dan XTC. Zie de rapporten van de RIVM waarin ze alcohol en XTC met elkaar vergelijken.
Je eet trouwens waarschijnlijk de godganse dag chemische troep, dus ik acht de kans klein dat je er heel consequent in bent.
Mja, in Amsterdam gaven ze me toen Raging Bitch.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort winkels.Gewoon zeggen wat je lekker vindt en dan met drie nieuwe biertjes de deur uit lopen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:37 schreef Fylax het volgende:
Of jullie dit willen invullen.Wel eerlijk aub, doe het anders gewoon niet.
Gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bespeur toch geen waarde-oordeel?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DIE chemische troep. Niet alle chemische troep. Of zoals Wondy zei: Synthetische.
Ik ben voor mezelf heel streng qua drugs. Geen wiet (ook al is dat natuurlijk), geen XTC, geen GHB, MDMA, velgenreiniger whatever.
Wat anderen zelf doen moeten ze volledig zelf weten. Maar ik gebruik 't niet.
jaquote:Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja hallo is het anoniem of wat die enquete van je
O dat zit er zeker wel in hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bespeur toch geen waarde-oordeel?
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:37 schreef Fylax het volgende:
Of jullie dit willen invullen.Wel eerlijk aub, doe het anders gewoon niet.
IngevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen omdat je vaak wel aardig bent
Eerlijkheid is het best toch.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Kaas- het volgende:
Oh sorry voor m'n opmerking bij die foto in dat geval.Maar was wel serieus.
Ik heb ook nogal een krengerige opmerking gemaakt vrees ik, bij de fotoquote:Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Kaas- het volgende:
Oh sorry voor m'n opmerking bij die foto in dat geval.Maar was wel serieus.
O gelukkigquote:Op donderdag 26 november 2015 17:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eerlijkheid is het best toch.
Die foto's zijn maar wat voorbeelden.
dankje lieverdquote:Op donderdag 26 november 2015 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ingevuld
Alleen omdat je vaak wel aardig bent
Zit je nu mijn priveantwoorden hier te reviewen?quote:Op donderdag 26 november 2015 17:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
dankje lieverd
Het eigen tekst bedenken is eventueel mogelijk, maar er zullen ook standaard teksten zijn.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit je nu mijn priveantwoorden hier te reviewen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |