Nee ook niet, stoma voor iedereen.quote:
Bah.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee ook niet, stoma voor iedereen.
Da's toch ook een soort van gate?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee ook niet, stoma voor iedereen.
Zitten hier allemaal van die dramaqueennichten?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Voor de newbies hiero: De "gates" verwijzen naar allerlei schandalen en drama's die er hier wel na iedere meet voor ophef zorgden. Het Watergate schandaal was er niets bij
Degene die me het meeste bij staat is "Zakje gate".
Van de rest weet ik de namen niet meer. Daar hebben we denk ik Stroekie voor nodig
Jammer dat je moet verhuizen?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
Kijk net mijn slaapkamerraam uit, zie ik de leuke overbuurjongen naakt in zijn kamer lopen. Well, that's a first.
Delen of niet over beginnen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Voor de newbies hiero: De "gates" verwijzen naar allerlei schandalen en drama's die er hier wel na iedere meet voor ophef zorgden. Het Watergate schandaal was er niets bij
Degene die me het meeste bij staat is "Zakje gate".
Van de rest weet ik de namen niet meer. Daar hebben we denk ik Stroekie voor nodig
Whehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
Kijk net mijn slaapkamerraam uit, zie ik de leuke overbuurjongen naakt in zijn kamer lopen. Well, that's a first.
In het Gronings betekent jouw naam erectie.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef Steve het volgende:
Ik ben nooit bij een gate betrokken geweest..
Goh.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het Gronings betekent jouw naam erectie.
Is het een leuke overbuur?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
quote:
Ehmm.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
(..) zie ik de leuke overbuurjongen (..)
Het was natuurlijk een hint voor foto'squote:
Je woont toch niet in Den Haag hé want ik heb gedouched rond die tijdquote:Op woensdag 25 november 2015 17:06 schreef Rezania het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef Steve het volgende:
Ik ben nooit bij een gate betrokken geweest..
Ik hou me nog helemaal niet bezig met wat ik eet met kerst. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik dan in m'n korte broek in Sydney rondloop.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gereserveerd voor kerstavond!
In plaats van de schelpen Eendenborst
Ik kwam je laatst tegen en we hebben gepraat.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wij hebben ook nooit echt gemeet.
Tja... We hadden nog voor 80 euro restaurantcadeaubonnenquote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik hou me nog helemaal niet bezig met wat ik eet met kerst. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik dan in m'n korte broek in Sydney rondloop.
Oeh tof!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik hou me nog helemaal niet bezig met wat ik eet met kerst. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik dan in m'n korte broek in Sydney rondloop.
Meh, telt niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kwam je laatst tegen en we hebben gepraat..
als dat geen piemel in je kont wordt, weet ik het niet.quote:
Wat weet je dat subtiel te brengen.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
als dat geen piemel in je kont wordt, weet ik het niet.
Laten we er geen doekjes om heen windenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat weet je dat subtiel te brengen.
haha oké vooruit dan!quote:Op woensdag 25 november 2015 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ooit clubkampioen kwon-do karate geweest. ALS ik sla (wat zelden is) dan sla ik niet met mijn polsjes
Ik smoke niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 100 word. Gewoon wat minder smoken jij.
Damn? Er is gebatst?quote:
Lijkt me wel. Anders is het geen super en een dode mus.quote:
Heb wel eens een leuke date gehad zonder geneuk. Maar niet vaakquote:Op donderdag 26 november 2015 09:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Anders is het geen super en een dode mus.
O boiquote:Op donderdag 26 november 2015 09:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb wel eens een leuke date gehad zonder geneuk. Maar niet vaak
Nee, veel gelachen en daarna behoorlijk wat gezoend, dat vond ik best wel super.quote:
Zo in het openbaar?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, veel gelachen en daarna behoorlijk wat gezoend, dat vond ik best wel super.
Ja, waarom niet, boeie. Not sure if sarcasm btw.quote:
Of was je in een homegelegenheid? To be honest? Ben niet zo van in het openbaar zoenen tenzij er wat meer soortgenoten om me heen staanquote:Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, boeie. Not sure if sarcasm btw.
Ook lekker. Wil eigenlijk wel een foto zien van Mr Twink.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, veel gelachen en daarna behoorlijk wat gezoend, dat vond ik best wel super.
Achjoh. Als de sfeer ernaar is kan het overalquote:Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of was je in een homegelegenheid? To be honest? Ben niet zo van in het openbaar zoenen tenzij er wat meer soortgenoten om me heen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |